Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

unicorn  |  22. 01. 2017 11:41

Bez elektromotora to nepojde. Len vdaka elektromotora a baterie je schopny hybrid v meste rekuperovat z brzdenia v meste cca 1/3 pohybovej energie.

Odpovědět  |   | 
david  |  22. 01. 2017 15:00

A proč by to nešlo? Když nová třída E taky dokáže jezdit s takovou spotřebou, tak proč by nemohlo i BMW. https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
unicorn  |  22. 01. 2017 15:27

Ak ti nevadi, ze tretinu pouzitelnej energie v meste premenis na teplo v brzdach, tak to samozrejme ide.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  22. 01. 2017 21:42

Dlouhodobou mam s novym E 220d 6.2 ... ale pri trose snahy se da za nejakych 5.5 ... v lete na letnich by to za tech 5.5 asi mohlo jezdit normalne ... teda na eco rezim, sport ci sport plus jsou nejaky dva litry navic

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  22. 01. 2017 17:20

A to podla akej metodiky merania ?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 01. 2017 05:13

Podle Albánský.

Odpovědět  |   | 
milde  |  22. 01. 2017 17:26

Reálná spotřeba bude kolem 6 litrů, spotřeba 3,9 je utopie a nic neříkající laboratorní údaj.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  22. 01. 2017 18:17

Svojho casu som mal ako nahradne auto pozicanu 6 valcovu 330d xDrive (F31) a vracal ju so spotrebou 5.8. A ver, ze som si zrychlenie na stovku za 5.4s riadne vychutnaval.

Na 520d sa dalo uz davno realne jazdit za 5, nove stvorvalcove diesle ma BMW naozaj paradne vyladene.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 01. 2017 10:56

...otocili sme Dubrovnik s 520d (minulej generacie, manual) a feldou 1.6. Bawo bolo zatazene na cca dve tretiny uzitocnej hmotnosti, slo za rovnych 6, su v tom zapocitane aj prasarne na vodicov (3okmh useky v Madarsku) a kolona na Malej Kapele. Zaver: pohodlne a vyborne jazdiace auto na dlhe cesty. Vykonu viac nez dost.

Co bolo ale zaujimave, v zavese sla ako nakladak kratka Felda 1.6 (pekny rozdiel , ta bola zatazena hlavne vzadu, niesla viac menej vsetku bagaz (aby nie, bagazi mensie pohodlie az tak nevadilo). A div sa svete, ta to dala za 7. Auta sli viac menej spolu, v zakrutach, na vyjazdoch a dialnici bawo uslo, ale max o jedno kafe na pumpe, felda sa zakazdym dotiahla, isla v jednom kuse: cez most pri Dubrovniku sli auta za sebou, tam som ju trosku ponahanal, nik mi do toho chvalabophu nepindal a bawo dobehol

Je to v prvom rade o tom, kto s tym jazdi a na co to auto pouziva. Vyslovene rozozranu potvoru dnes uz asi ani nekupite. Kazdopadne labor udaj o spotrebe nema s realom nic spolocne.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  31. 01. 2017 16:05

Toto su klamstva. Pre boha ved fyzika musi fungovat.

Odpovědět  |   | 
memorex31  |  23. 01. 2017 21:31

Ludia, serte na diesel. Tiez jazdim 320d, automat, pohodicka, ale uplne som zabudol, co je to radost z jazdy. A pripomenul mi to vikend s 3,5 V6 hybrid. 360 konikov, usmev od ucha k uchu a priemer 7,6l (Dlhodoby, nie ten moj vikendovy ). No dobre, zralo to ten Shell 100+ ale zvykol by si urcite aj na 98

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2017 06:08

Mam BMW 740d x drive a mam celorocni prumer 8.3 litru nafty.313koni.tedy na naftu srat zatim nebudu.

Odpovědět  |   | 
memorex31  |  24. 01. 2017 21:42

Nepochopil si. Ten usmev mi diesel nespravi ani keby mal 500 koni
A napisem este raz, benzin, 360 koni, dlhodoby priemer 7,6L. Kde je vyhoda dieselu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A