Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

unicorn  |  22. 01. 2017 11:41

Bez elektromotora to nepojde. Len vdaka elektromotora a baterie je schopny hybrid v meste rekuperovat z brzdenia v meste cca 1/3 pohybovej energie.

Odpovědět  |   | 
david  |  22. 01. 2017 15:00

A proč by to nešlo? Když nová třída E taky dokáže jezdit s takovou spotřebou, tak proč by nemohlo i BMW. https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
unicorn  |  22. 01. 2017 15:27

Ak ti nevadi, ze tretinu pouzitelnej energie v meste premenis na teplo v brzdach, tak to samozrejme ide.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  22. 01. 2017 21:42

Dlouhodobou mam s novym E 220d 6.2 ... ale pri trose snahy se da za nejakych 5.5 ... v lete na letnich by to za tech 5.5 asi mohlo jezdit normalne ... teda na eco rezim, sport ci sport plus jsou nejaky dva litry navic

Odpovědět  |   | 
Hugo  |  22. 01. 2017 17:20

A to podla akej metodiky merania ?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 01. 2017 05:13

Podle Albánský.

Odpovědět  |   | 
milde  |  22. 01. 2017 17:26

Reálná spotřeba bude kolem 6 litrů, spotřeba 3,9 je utopie a nic neříkající laboratorní údaj.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  22. 01. 2017 18:17

Svojho casu som mal ako nahradne auto pozicanu 6 valcovu 330d xDrive (F31) a vracal ju so spotrebou 5.8. A ver, ze som si zrychlenie na stovku za 5.4s riadne vychutnaval.

Na 520d sa dalo uz davno realne jazdit za 5, nove stvorvalcove diesle ma BMW naozaj paradne vyladene.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 01. 2017 10:56

...otocili sme Dubrovnik s 520d (minulej generacie, manual) a feldou 1.6. Bawo bolo zatazene na cca dve tretiny uzitocnej hmotnosti, slo za rovnych 6, su v tom zapocitane aj prasarne na vodicov (3okmh useky v Madarsku) a kolona na Malej Kapele. Zaver: pohodlne a vyborne jazdiace auto na dlhe cesty. Vykonu viac nez dost.

Co bolo ale zaujimave, v zavese sla ako nakladak kratka Felda 1.6 (pekny rozdiel , ta bola zatazena hlavne vzadu, niesla viac menej vsetku bagaz (aby nie, bagazi mensie pohodlie az tak nevadilo). A div sa svete, ta to dala za 7. Auta sli viac menej spolu, v zakrutach, na vyjazdoch a dialnici bawo uslo, ale max o jedno kafe na pumpe, felda sa zakazdym dotiahla, isla v jednom kuse: cez most pri Dubrovniku sli auta za sebou, tam som ju trosku ponahanal, nik mi do toho chvalabophu nepindal a bawo dobehol

Je to v prvom rade o tom, kto s tym jazdi a na co to auto pouziva. Vyslovene rozozranu potvoru dnes uz asi ani nekupite. Kazdopadne labor udaj o spotrebe nema s realom nic spolocne.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  31. 01. 2017 16:05

Toto su klamstva. Pre boha ved fyzika musi fungovat.

Odpovědět  |   | 
memorex31  |  23. 01. 2017 21:31

Ludia, serte na diesel. Tiez jazdim 320d, automat, pohodicka, ale uplne som zabudol, co je to radost z jazdy. A pripomenul mi to vikend s 3,5 V6 hybrid. 360 konikov, usmev od ucha k uchu a priemer 7,6l (Dlhodoby, nie ten moj vikendovy ). No dobre, zralo to ten Shell 100+ ale zvykol by si urcite aj na 98

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2017 06:08

Mam BMW 740d x drive a mam celorocni prumer 8.3 litru nafty.313koni.tedy na naftu srat zatim nebudu.

Odpovědět  |   | 
memorex31  |  24. 01. 2017 21:42

Nepochopil si. Ten usmev mi diesel nespravi ani keby mal 500 koni
A napisem este raz, benzin, 360 koni, dlhodoby priemer 7,6L. Kde je vyhoda dieselu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A