Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Ekonomická varianta nové pětkové řady nosí označení 520d EfficientDynamics edition. Kombinovaná spotřeba vozu se vejde pod čtyři litry na sto kilometrů.
Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Na první pohled tato ekonomická varianta vypadá stejně, jako jiné "pětky" nové generace G30. Z řady vystupuje až svou šetřivostí při zachování slušných jízdních parametrů. Dvoulitrový diesel nabízí 190 koňských sil a 430 Nm maximálního točivého momentu, který na silnici posílá skrze osmistupňovou automatickou převodovku.

Klepněte pro větší obrázek

Z nuly na sto kilometrů v hodině vyrazí za 7,5 sekundy a maximální rychlost činí 235 km/h. Vcelku průměrné, avšak nijak zaostávající parametry, přitom zvládne při kombinované spotřebě 3,9 l/100 km.

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

K příznivé spotřebě kromě lehké konstrukce a dobré aerodynamice nové generace řady 5 přispívá také delší zpřevodování. Emise NOX  redukuje vstřikování kapaliny AdBlue.

Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků