Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Ekonomická varianta nové pětkové řady nosí označení 520d EfficientDynamics edition. Kombinovaná spotřeba vozu se vejde pod čtyři litry na sto kilometrů.
Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Na první pohled tato ekonomická varianta vypadá stejně, jako jiné "pětky" nové generace G30. Z řady vystupuje až svou šetřivostí při zachování slušných jízdních parametrů. Dvoulitrový diesel nabízí 190 koňských sil a 430 Nm maximálního točivého momentu, který na silnici posílá skrze osmistupňovou automatickou převodovku.

Klepněte pro větší obrázek

Z nuly na sto kilometrů v hodině vyrazí za 7,5 sekundy a maximální rychlost činí 235 km/h. Vcelku průměrné, avšak nijak zaostávající parametry, přitom zvládne při kombinované spotřebě 3,9 l/100 km.

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

K příznivé spotřebě kromě lehké konstrukce a dobré aerodynamice nové generace řady 5 přispívá také delší zpřevodování. Emise NOX  redukuje vstřikování kapaliny AdBlue.

Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

bazar

BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 181 678 km
Cena: 230 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2011
Stav: 54 374 km
Cena: 320 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2008
Stav: 146 703 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků