J.D. Power: Němci mají nejraději toyoty a mazdy

22 komentářů

jan cedr
2. července • 9:00

Spokojenost s výrobkem je velmi relativní záležitost. Záleží totiž na tom, co od toho výrobku očekáváme. Je jasné, že se svými hodinkami mohou  být mnohem spokojenější například majitelé hodinek Prim oproti majitelům hodinek Rolex.

Luboš
1. července • 12:09



tchán má Avensise, jeho nejlepší kamarád Mondeo a bratr  kamaráda A4. Tchán nedá dopustit na Toyotu, ten s Mondeem na Forda a ten s audinou zase na to svoje. Všichni tvrdí, že nikdy nebyli v servisu jinak než na garančce což je minimálně u tchána kravina, protože mu měnili motorek stěrače a vadné ložisko a ti druzí dva jsou na tom podle mně stejně. často se dohadujou jestli je lepší auto německý nebo japonský nebo jiný a jestli benzin nebo diesel atd. atd. Faktem je, že v dnešních autech je těžko hledat nějaké zásadní vady, je to opravdu spíš otázka toho komu co sedí. Já osobně nevidím mezi golfem, corollou nebo octavií žádnej rozdíl, je to obyč spotřebka která mně má někam odvézt a konec. Někomu se líbí golf, někomu corolla, jinýmu třeba citroen. Zásadní rozdíly mezi nima nejsou. Řešil bych to v momentě kdybych si kupoval auto třeba za 3-4 mega a rozhodoval se třeba mezi Carrerou a M6.

Dusan
1. července • 18:17

On take ten pruzkum ma rozdily mezi nejlepsimi a prumerem asi tak na urovni statisticke chyby. Takze nejlepsi znacky byly spise vylosovany nez vybrany.

Mickey
1. července • 12:09

Mate pravdu Japonec je kvalitnejsi. Skusil uz ale niekto narvat vybavu do japonca, ktoru naozaj chce a nie co ponuka vyrobca ? Skusil uz niekto servisovat japonca mimo znackoveho(predrazeneho) servisu (vratane CAN)?

Martin
2. července • 8:48

Mám toyotu - jezdím s ní do značkového servisu - a platím za servisní prohlídku cca 2300,- Kč (po 15.000km) - nevím zda se Vám to zdá mnoho, ale já Vím že když jsem jezdil s corsou na Jíloviště tak menší sumu za prohlídku než 4500 nebyla. To že je servis na japonská auta drahý je stejný omyl jako že jsou na ně drahé náhradní díly.

Taras Bulba
1. července • 12:55

doplnky vybavy u japonskych aut byvaji problem, ale na druhou stranu, vetsinou je jejich nabizena vybava velmi nadstandartni. A pokud da nekdo prednost nekolika drobnostem pred tim jake je auto jako celek, tak holt musi nekam jinam. Co se servisu tyka, tak ta predrazenost je mozna v CR, ale je mnoho zemi kde je tomu skoro naopak

ITTI
30. června • 18:28

Asi se blbě dívám, ale když jezdím Německem, tak se mi zdá, že tam jezdí nejvíce VW, AUDI,BMW,Mercedes,Ford...ale že by bylo "přejaponcováno"?To by si ti Němci už měli vzít k srdci co je dobré a ta jejich auta přestat kupupovat a začít nakupovat kvalitu bez kompromisů.

Tom
1. července • 9:51

Nemec si temer vzdy koupi nemeckoz znacku, protoze je presvedcen v jeji kvalitu, i kdyz realita je mnohdy mimo. Ale co je jeste vetsi argument, je argument prestize znacky, kterou japonci proste nemaji a radsi 10x nepolehliveho Medaka nez bezporuchovou Toyotu. Inu, znacka je über alles!

Dusan
1. července • 18:16

No ja bych sel take radeji do Mercedesa nez do Toyoty. Co je mi platna jeji bezporuchovost kdyz nejlepsi (nejdrazsi) neoffroad model znacky je svou uzitnou hodnotou (alespon pro mne) pod urovni C-classe. Protivahu Eckum, Skum nerkuli kupatkam od Mercedesu uz nema Toyota vubec zadnou.

Martin
2. července • 8:44

Jenomože toyota = také Lexus a jeho modely se s E i S klasse v pohodě poměřovat mohou - stačí se jen podívat na v tomto pohledu nezávislý trh v USA kolik se prodá medvědů a Lexusů - takže když budeš chtít utratit 2mega za auto - toyota ti nabídne určitě vyšší kvalitu v lepším provedení.

j.matrix
2. července • 18:42

ale treba sa na to pozriet aj tak ked uz hovoris o USA ze toyota zalozila lexus prave kvlo americkemu trhu v 80tich rokoch a je povazovany vlastne akoby za americku znacku,preto sa tam tak dobre predava,zatial co MErcedes je nemecky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
4x4
3. července • 3:51

netrep somariny

j.matrix
7. července • 21:35

a kde zacal lexus predavat auta?v amerike.to je jeho domaci trh.teraz sa to meni lebo tam maju uz meno,poziciu,za tych 20rokov a teraz sa zaerali na europsky trh kde chcu podkurit nemcom. a preco vsetci japonci predavaju auta v usa pod inym menom?lebo by ich nikto nekupil.musia z nich urobit akoze amercike auta.

ACE.
8. července • 9:34

To ale vypovídá o inteligenci a ne o původu auta.

j.matrix
8. července • 21:52

to je mozneale je to tak.cesi kupuju skodovky lebo je to domaca znacka ale je to v podstate volkswagen.ale to je trochu ine lebo ju odkupili.
ale lexus je americka divizia toyoty.

Martin
9. července • 8:39

to že škodu koupil vw je také jediný důvod proč se alespoň trochu prodává na západ od našich hranic. Myslím že hledat důvod v tom kdo kde vyrábí a kdo koho vlastní je dnes již bezbředmětné - faktem je že evropa asii nestačí a je jenom otázkou času kdy zde bude stejný poměr prodaných japonských aut jako v USA.

Taras Bulba
30. června • 18:34

je to podobne jako v Cesku. Nacionalni citeni a koupe domovskeho automobilu casto zvitezi na d zdravym rozumem. Vysledky spokojenosti nejsou vazeny poctem automobilu.

Taras Bulba
30. června • 14:08

v prehledech poruchovosti figuruje na nejlepsich mistech, ale asi nepritahuje tolik zakazniku a je to stale nedocenene auto pro fajnsmekry

gromes
30. června • 12:44

A že na silnici je vskutku vidět hodně těch toyot a mazd...

Al_Bunda
30. června • 13:12

V Německu jo, to jen u nás stále lidi nechtějí pochopit, kde je kvalita

Huhla
30. června • 13:36

Jo, tohle přesně vypovídá o kvalitě...
 omg, test IQ by měl bejt povinnej

Kostej nesmrtelny
30. června • 12:19

velmi dobre umisteni Superbu.. cim je to?

Doporučujeme

Články odjinud