To nic nemění na faktu, že mi Korejec nesmí do baráku.
Mně zas nesmí do baráku žádná škodovka ani folksvágn. Nikdy jsem je nechtěl a chtít nebudu. Pro mě jsou to podřadné značky, které vyrábějí nespolehlivé šmejdy.Naopak Hyundai jde neustále kupředu a jestli se nezhorší, tak každé moje dalsi auto bude v mé garáži jen Hyundai.
Nemśš ns autobs ještěvse tím chlubíš???? Svět je naruby
Co tu placas za blbosti. Prober se. Hyundai za víc jak mega je nějaká láce? Určitě bych si koupil nějakého nedodělaného a podřadného Superba natož Octavii. V takové značce bych se styděl jezdit.
Chujovina.Aby gro chyb pozostavalo z toho, ze nejaky panacek ma problem so synch. telefonu, ci s ovladanim infotainmentu ?Kto sa riadi takymito anketami je magor. A nema to nic spolocne s autom ako takym.
Kia a Hyundaj? To je chyba už při nákupu :-D Ale aspoň jako vtip dobrý. Jinak, pokud to jezdí, tak dobrý.
Čirá závist...
Navzdory místním onanistům nechápu, jakou vypovídací hodnotu má americká studie pro Evropského zákazníka.
Tie auta jazdia po tej istej planete ak sa nemylim :-)
to je sice možné ale po úplně jiných kontinentech, a modelů, které byste si koupil jak v Evropě tak v USA je zanedbatelné minimum. V objemu prodaných kusů je mezi těmi trhy jaká shoda? 1%? 5%? Pokud je mi známo, Francouzi neprodávají v USA vůbec, Němci pouze prémii (která má statistiky nižší spolehlivost i zákaznickou spokojenost u všech značek všude na světě), Americká auta se zas neprodávají v Evropě. Zbývá vám část korejské a japonské produkce, ale i tady to dělá kolik... maximálně 20 procent stejných modelů na obou trzích? Spíš výrazně méně. Vypovídající hodnota skoro nula.
Mozna si nekteri starsi vzpomenou na velke evropske znacky domaciho elektra, audio a videotechniky. Pamatujete na Philips, Grundig...? Nebo mobilni telefony. Vyrebely je takove firmy, jako Siemens, Bosch, Philips... Korejske konkurenci se tady tenkrat vsichni smali... A stejne to dopadne i s auty... Bohuzel...
Bohužel. Namísto dřívějšich kvalitních výrobků je nyní Země zaplavována ve jménu konzumu poďadným asijským šuntem. Až sem dospěla hrabivost a lakota. A tak zatímco my jezdíme v Kie a Hyundai, korejci a číňani si válí zadky v Mercedesech s Porsche...
Kvalitní výrobky se stále vyrábějí. Bohužel už jinde, než v Evropě.
Německá už je jenom historie. Už davno vyrábí ošizené hujdy a to včetně BMW a Mercedesu, na kterých je prémiová už jenom cena. Cena, kterou zaplatí zákazník za nový 7er, aby s ním pak jezdil akorát do servisu jako buzerant.
stačí nakouknout do továrny. Edel Němce tam člověk najde jen jako vedoucího směny. Jinak jsou to Němci tureckého aj. původu. Pak to má vypadat.
Další perla z pera agentury D. J. Power. Jinak řečeno - čím horší auto, tím lepší umístění. Klika že nesoutěžil žebřiňák, ten by v kategorii složitost infotainmentu a kvalita provedení elektroniky jednoznačně zvítězil...
Ty perlo... :-D Tvůj zoufalý výkřik do tmy...;-)
Ano, Genesis jede na páru a ve světlometech má svíčky.
za prvních 90 dní je to takhle, za dalších 360 dní je to naopak :-D
NEMCI.... :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
"Korejci se snaží v této oblasti držet jednoduchosti, proto žebříčku vévodí".Neřekl bych. Každý Genesis je vybavený úplně vším co dnes existuje, je jak se říká "v plný palbě" a ještě něco navíc. Tak jak je možné, že je nejspolehlivější, lepší, než ne tolik vybavené Porsche?A není to spíš tím, že si Hyundai vyvíjí vlastní špičkovou elektroniku, která je jedna z nejspolehlivějších a do detailu nejpropracovanějších na automobilovém trhu?
Špatně jsi to pochopil, tady nejde o to, čím vším je auto vybaveno, ale jak se ta výbava přes infotainment ovládá. O tom je ta jednoduchost, složitost. Je rozdíl, když se musíš pro změnu vyhřívání sedaček proklikat složitým menu, nebo na první dobrou jsi tam.https://autobible.euro.cz/test-lexus-lc500-sport-pr... ... A nejhorší osud přejeme tomu, kdo vymyslel, že se na displej obsluhovaný tím příšerným trackpadem přestěhuje i vyhřívání sedadel a volantu. Zacházet s tím za jízdy je utrpení, jakým si nezaslouží procházet žádná lidská bytost...
Možná jsem to špatně pochopil, ale stejně si myslím, že to autor článku myslel tak, že ta auta na prvních příčkách jsou méně vybavená různou elektronikou, tudíž u nich není takové procento závad. Což není případ koncernu Hyundai, ten má svá auta v jednotlivých segmentech vybavená velice nadstandardně, a přesto je nejspolehlivější.Zrovna právě Genesis je toho nejlepším důkazem. Ten má všechno na co si člověk vzpomene, jako třeba ohromné množství různých elektromotorků, ventilátorů a serv pro pohon všech možných prvků interiéru (např. všech sedaček ve všech směrech), v exteriéru pozvolné dovírání dveří a oken, zajíždění klik do dveří, atd.).Jinak naprostý souhlas s tím ovládáním běžných funkcí přes složitá menu. To není případ koncernu Hyundai. Nevím jak dnes, ale ještě nedávno se snažil dělat co nejvíc HW tlačítek, které ovládají jednotlivé funkce přímo. A to je dle mého názoru správně, protože to usnadňuje ovládání za jízdy a nabízí to ovládací komfort, který se dnes u většiny výrobců vytrácí...
Mně tedy Mirku berou všechni čerti, když sednu do auta s něčím takovým. Kdo takový "infotainment" vymyslel, ten by zasloužil nakopat do ... Není nad jednoducé ovládání klasickými ovladači, které člověk nahmátne kdykoliv potřebuje i potmě. A ne šmátrat po dotykových dispejích a hejbat s trackpadem. Myslím si, že jedna-dvě nehody v USA se smrtelnými následky a k tomu pár amerických "právníků" a bude "infotainment" jednou provždy vyřešen... Už s něčím takovým mají zkušenosti některé automobily - třeba Toyota - viz případ, kdy RAVka místo brzdějí zrychlovala, ty soudy a peníze co to stálo... A to nebyl vůbec ani zdaleka případ složitosti/nesmyslnosti ovládání toho "infotainmentu" a podobných "hračiček", které když přijde na věc, šikovný a "motivovaný" americký právník z hlediska chyb a příčiny nehod odvádění pozornosti řidiče "rozbije na kusy". Měly by se automobilky podívat na zkušenosti z letectví, jak se v posledních desetiletích imlementovaly do kokpitů různé displeje a joysticky místo "klasických" budíků a přepínačů. Tam to bohužel už skončilo nehodami s násobně většími následky, než to může nastat na zemi v autech....Jenže moderní mládež čumí do smartphonů i za volantem a při chůzi po městě nemluvě. V Číně už pro takové exoty nabarvili dokonce chodníky, aby se s nikým nesrazili. Nechtěl bych zažít, aby se mi na silnici z protisměru v mém pruhu objevil někdo, kdo bude tápat v 7 úrovni dotykového ovladání z x-palcového displeje a nedojde mu, že už nejede ve svém pruhu...
Jenže kolik se prodá Genesisů z celkové produkce Hyundai ve srovnání s MB, který má celou produkci nastavenou jen na "Genesisy" a podobně je tomu u Audi, Lexusu, Mini, BMW,.... Tyto automobilky "konfekci" ve výrobním prohramu nemají.Proto ta "statistika" na počet celkově vyrobených/prodaných vozů přenesená na značku/automobilku je poněkud zkreslující. Lepší by to bylo uvést na jednotlivé modely výrobců a ne jen na celkovou produkci výrobců/značek. Jak jsem uvedl, nic nelze generalizovat, zejména ne nějaké tabulky a statistiky. Samozřejmě ale každá tabulka něco ukáže - v tomto případě hodně "zhruba". Platí pro Korejce, že se opravdu v kvalitě snaží a v posledních letech udělali ohromný pokrok.
+ pokud chteji konkurovat zavedenym znackam a presvedcit kupce, tak musi byt 'kvalitnejsi'.
A Genesis snad není jeden z nejkvalitnějších? Je úplně stejně kvalitní, v některých ohledech kvalitnější než MB, BMW, Lexus, atd. O Audi ani nemluvě...Za loňský rok se v USA v rámci značky Genesis prodalo 20 594 automobilů. Letos jich bude mnohem víc.
Napsal jsem snad ze neni? Ach jo...
Otázka kvality a spolehlivosti aut se v diskusích na Autorevue řešila opakovaně s různými názory. Podle mne je dobré na všechny "statistiky" a "tabulky" hledět s odstupem a nic negeneralizovat. Vždyť tato "tabulka" vypovídá situaci za 90 dní. Ale za 365 nebo 3650 dní může být výsledek jiný.V každém případě platí obejetivní fakt, že se korejské automobilky v současnosti se svými současnými produkty dostaly na standardní úroveň, minimálně, "vyhlášených" značek - známých světových výrobců aut. To je skutečnost, kterou vnímá každý, kdo má praktické zkušenosti a o autech "něco" opravdu zná a nežije v "zažitých obrazech - schematech a představách" a "drbech" minulosti. Současná Škoda není tou Škodou z roku 1990 a díky změnám a vývoji je dnes též úplně jinde než v roce 1990, stejně jako je tomu v případě korejských značek, které udělaly ohromný (ohromující) pokrok.Z "výsledků" uvedených v tabulce v článku lze třeba vyčíst i vliv složitosti výbav aut. Samozřejmě jsou "konfekční" výrobky prodávané ve velikých seriích vybaveny méně a jednoduššími "vymoženostmi" než je tomu v případě "značkových" produktů. A to potom pomáhá tomu "hodnocení". Platí obecně známé: "V autě se nepokazí jen to, co v něm není namontováno." Proto bych to výrazné vítězství korejských značek z tohoto hlediska poněkud redukoval, ale rozhodně bych ty korejské značky neposunul níže, než Toyotu, VW, Hondu,...Jo a těší mne dosažený výsledek Lexus, který se stále drží ve všech možných (a nemožných) statistikách a přehledech vždy v čelních místech kvality a spolehlivosti. Myslím si, že o něm nikdo nepochybuje a že výsledek není náhoda.:-)
Zrovna u této konkrétní statistiky se v minulosti psalo, že záleží také na nájezdu km (např. majitelé Porsche nenajezdí tolik jako běžná konfekce) a citlivosti řidiče k závadám. Majitelé německých prémiovek reklamují každou banalitu, protože za své peníze chtějí excelentní kvalitu. Opět majitelé běžné konfekce nejsou tak přecitlivělí a neřeší každé vrznutí v interiéru. Větší vypovídající hodnotu mají podle mě statistiky, které rozlišují závažnost poruchy.
Ano je to tak, proto jsem uvedl, že: "Je dobré na všechny "statistiky" a "tabulky" hledět s odstupem a nic negeneralizovat." Existuje více "statistik", které jsou různě zaměřeny a třeba i J.D.Power zpracovává mimo jiné hezkou statistiku orientovanou na spokojenost zákazníka, která obsahuje více "spotřebitelských" parametrů (i spolehlivost - náklady za provoz, servis, údržbu) a jedním z nich je, jestli za dané peníze je s koupeným výrobkem spokojen. Zajímavé je, že konkrétní výrobek v různých státech je hodnocen jinak - dosáhne jiných hodnocení. Také (například ve Velké Británii) je zajímavý výsledek rozdílu hodnocení Škoda versus MB. Podle mého názoru zejména v té Británii funguje psychologický princip/faktor očekávání. Vyhlášený MB může zklamat očekávání majitele, že za ty peníze nedostane to, co si představoval (vyloženou "špičku" neřkuli "zázrak") a naopak Škoda může jen příjmeně překvapit vycházeje z historických zkušeností/pověstí s katastrofální kvalitou Š120 a prvních Favoritů...A co se týká těch "závažných" závad, kdy auto zůstane viset na silnici a nedostane se do servisu po "svých", těch je opravdu minimum u všech známých značek napříč trhem s auty. Že i toto souvisí s tím, kolik se investuje do pravidelné údržby a se způsobem používání vozu (chováním řidiče), to je jasné a mechanici ze servisů by k tomu mohli hodně dlouho vyprávět.Pokud se člověk seznámí se všemi dostupnými statistikami, hodnoceními a "testy", může si udělat celkem objektivní obrázek, jak na tom ten který výrobek (značka, auto, model,..) ve skutečnosti je. Nicméně, pokud se k autu bude člověk chovat surově a bude škudlit na údržbě, tak výsledek "spolehlivosti" a "kvality" bude odlišný od těch "statistik". Vyložené "hovado" zničí i pověstné betonové schody, natož pak auto, které je v současnosti hodně složitý stroj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.