Jawa 650 Limited edition: 21 vyšperkovaných strojů

mates  |  23. 06. 2006 07:23

jojo preju znacce jawa aby uspela a zase pokracovala v tradicich a uspesich let drivejsich, nicmene s timto motocyklem dle meho nazoru diru do sveta neudelaji a prodejni cisla to jen potvrzuji, za cenu teto experimentalni sestsetpadiny delane z vetsiny na strojich prvni republiky (i kdyz asi s laskou) s jednobuchem o uvedenem vykonu si nasinec poridi noveho kvalitniho a spolehliveho japonce s dvojnasobnym vykonem a kvalitou zpracovani odpovidajici teto asijske zemi... toto je skutecne stroj jen pro nadsence znacky a lidi kterym nevadi ze za stejne penize mohli mit mnohem vice muziky... ona i cena jawky, jestli si dobre pamatuji jeji relase, sla dost vyrazne dolu, a nejsem si jist ze z duvodu nabytych objednavek....

Odpovědět  |   | 
kotrtix  |  23. 06. 2006 07:39

bohužel současné jawy sou všechny spíše pro nadšence, cenově ani kvalitativně se nemohou srovnávat s Japonskýmy kolegy Hold ve vedení Jawy sedí pořád stejní lidi jako před revolucí, a tito lidé jawu nikdy nedostanou aspon do pozic tesne pred revolucí... bohužel

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  23. 06. 2006 12:55

Dovolím si nesouhlasit. Jawa jako akciovka šla do konkurzu a do prostor v Brodku se administrativně nastěhovala nová Jawa spol. s r.o. a kompletně nové vedení

Odpovědět  |   | 
Wartburg 353W  |  07. 07. 2006 12:03

Vazeny Matesi, vykon 50k je na motorku v normalnim provozu zcela dostatecny, to znamena, ze umoznuje za kazdych okolnosti jet libovolne rychle a dobre akcelerovat. Nazor, ze tento motocykl ma maly vykon je skutecne extremni.

Odpovědět  |   | 
kotrtix  |  23. 06. 2006 07:40

Neplánujete náhodou test jawy 650 Dakar, ze jawáckých 650 mi připadá nejpovedenější, ale zatím se o ní nedá nic moc zjsitit...

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  23. 06. 2006 12:56

V plánu je test základního modelu 650 Classic, ale během léta bychom rádi osedlali i zmiňovaný Dakar. Uvidíme, kdy bude k dispozici novinářský motocykl.

Odpovědět  |   | 
Jeff  |  23. 06. 2006 07:49

Na teto Jawe je pekna snad jen nadrz. Zbytek je takova slatanina. Uz i stara kyvacka ma hezci dizajn.
Mam kyvacku z roku 1959, kterou jsem si renovoval a s timto bych nemenil, ikdyz je tu motor 650.
Pokud chteli zapusobit retro dizajnem, tak meli udelat masinu neco ve stylu Jawa 500 OHC s modernimi funkcemi a ne tento paskvil.
Za tuto 650 bych nedal ani 50 tisic, vyhozene penize. Firma JAWA uz nikdy nebude to co byvala.
 

Odpovědět  |   | 
rmira  |  23. 06. 2006 08:11

přesně, staré jawy měly typický elegentní design, tohle je (ano je to můj subjektivní názor) tak trochu slátanina. Nejhezčí je opravdu nádrž, asi proto, že je hodně tradiční.

Odpovědět  |   | 
Armando  |  23. 06. 2006 17:32

Právě včera jsem se za jednou pětikulí ohlížel. Krásně zrenovovaná a hlavně ten zvuk! To byla nádhera. Podle mě jedna z nejhezčích motorek co JAWA udělala.

Odpovědět  |   | 
Hadr  |  23. 06. 2006 07:55

Jawě za dobrý obchodní tah, takhle se dá prodat i zboží, které (jak uvádí přispěvatel výše) není na vrcholu konkurenceschopnosti. Mě osobně se z produkce Jawky líbí právě tahle a v červené se světlým sedlem, lakovanými tlumiči vypadá ještě lépe. Co ale NIKDY nezkousnu je ten příšernej!!!! výfuk, ten je potřeba vyhodit a nahradit laďákem. Taky stupačky by mohly být o kus vpředu. Zajímala by mě cena speciální série, víte jí někdo? A nebude se něco podobného opakovat?

Odpovědět  |   | 
Petronius  |  23. 06. 2006 08:43

Ten vejfuk je skutečně strašlivý. Ona celá JAWka jde do kytek

Odpovědět  |   | 
OndraZX  |  23. 06. 2006 09:39

Ten vyfuk je fakt hrozny

Odpovědět  |   | 
Standa  |  23. 06. 2006 14:32

No ani ta nádrž mi tam moc nesedí. Vypadá, jako by jí tam dali omylem z jiného modelu.

Odpovědět  |   | 
mrkevvzime  |  23. 06. 2006 08:41

nemuzu si pomoc, ale ten design se mi nelibi a ten lauf je naprosta tragedie a obavam se, ze takhle jawa diru do sveta fakt neudela

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  23. 06. 2006 08:44

Řekl bych že jawa sází na nostalgii z let dávno minulých

Odpovědět  |   | 
x  |  23. 06. 2006 09:43

hrůza!!! To už i ukrajinský Dněpr předvádí lepší práci. Design je katastrofální.... Inu jako u všech komerčních projektů na kterých se Král (dej mu pábuh věčnou slávu) podílel.....

Odpovědět  |   | 
stenly  |  25. 06. 2006 21:43

dněpr dnes už nic nevyrábí ...sorry.

Odpovědět  |   | 
delph  |  23. 06. 2006 13:01

a mě se zrovna vůbec nelíbí ta nádrž ap roti vejfuku nic nenamítám

Odpovědět  |   | 
Orr  |  23. 06. 2006 14:01

Celej tento stroj je katastrofa. Ovsem vrcholem jsou ty trasne na riditkach. To se zas soudruzi z Jawy vyznamenali.

Odpovědět  |   | 
Wartburg 353W  |  07. 07. 2006 12:00

Trasne se daj sejmout, ne?

Odpovědět  |   | 
houh  |  23. 07. 2006 18:45

mam pocit, ze ty trasne v zakladu nejsou;)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  23. 06. 2006 14:52



Odpovědět  |   | 
PAVEL  |  24. 06. 2006 21:11

Podle mě Jawa 650 nejlíp vypadá upravená novinářema z ČMN:
http://www.jawa.as/Images/gragster/gragster_1_small.jpg
Všimněte si, že odkaz na stránky na obrázek na stránkách výrobce ji pojmenovává GRAGSTER. Ach ti lidé na svých místech...

Odpovědět  |   | 
PAVEL  |  24. 06. 2006 21:12

Vložil jsem špatný odkaz, větší obrázek zde:
http://www.jawa.as/Images/gragster/gragster_1.jpg

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  25. 06. 2006 20:44

O motorkách vím naprosto kulový, takže jen pár postřehů amatéra. Trochu mi vadí v otáčkoměru ty šroubky mezi 2 a 3 a pak v 11 tis ot.  Taky by se mi tam líbilo sedlo pro druhého jezdce. A na závěr se mi 35kw na 650 ccm zdá subjektivně nic moc.  A koncovka výfuku trochu razí do očí.
Jinak vzhledově se mi to náhodou  líbí. Taková silniční klasika na výlet, těch moc není. Ne jak některé ultramoderní japonské, kde má řidič hlavu skoro mezi koleny.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  07. 07. 2006 11:17

nejlepší byli staré Jawky!!!!Tohle je humus codělaj teďka!!

Odpovědět  |   | 
Vana  |  11. 07. 2006 09:30

To není tak trochu slátanina. Tohle je naprosto otřesné dílo, ve kterém je už na první pohled každý díl z úplně jiné motorky. Celé je to katastrofálně splácané bez nejmenší snahy o design, bez nejmenšího náznaku souladu. Vytlačit na haldu a shodit dolů!

Odpovědět  |   | 
houh  |  23. 07. 2006 18:56

Koukam, ze se nam tu sesli sami kritici...
1) ja kdyz jsem se narodil, byl jsem pry strasne skarede decko....
(to bylo trochu z cesty, sorry)
2) nekdy se taky ocitnu v prostredi, kde si proste s nikym nerozumim. Kazdy ma neaky nazor. Tak proc ho mit potrebu publikovat, aby nekdo treti nabyl taky nazoru, ze jawka je proste na hovno.
3) zajimave je, ze to jsou prevazne lidi, kteri pjeji chvalu na stare modely. vetsinou to slichavam od tech, co kategoricky odmitaji jawku. Myslim, ze udalat pekne retro je celkem problem trefit se siroke verejnosti do vkusu
A a na zaver jen to, ze klasika sice nee, ale Dakara chci! (S jinyma riditkama mozna)

Odpovědět  |   | 
MilanD  |  24. 09. 2006 14:56

Podle mě je to trochu nepovedená snaha o cruiser,nádrž je hrozná a výfuk taky,pokud to měl být pokus o retro starého pětikila tak potom měl i ten zbytek ladit k té nádrži ve stejném stylu!!!!.Jinak by se ale s tím dalo lecos udělat,stačila by úplně nová kapkovitá nádrž bez toho velkého chromování a ten výfuk né tak oteklej,jinak by to mohla být pěkná mašina na toulky po kraji...

Odpovědět  |   | 
jack  |  22. 11. 2006 22:29

Uz vim, kterou motorku si urcite nekoupim

Odpovědět  |   | 
ventilek  |  07. 07. 2007 10:23

Ja bych si ji klidne koupil, protze se mi ta masina opravdu libi. Mam rad stroje, ktery se nedaji jen tak s necim zamenit - proto ocenuju ten vyfuk.

Idelani je cervena ;)

PS: Akorat by to chtelo chromovanej motor...

Odpovědět  |   | 
Valec  |  23. 05. 2008 04:19

Jetlize se Jawa chce opirat o stary design, tak by mela jit trochu jinou cestou a drzet se ji,ale na tom by asi nic nevydelali. Pokud zamer vyrobce byl vytvorit konkurence schopny motocykl i pro zahranicni trh,tak se meli inspirovat Hondou,popripade Yamahou. Protoze skloubit myslenku retro, zaroven vyrobit konkurence schopnou motorku a jeste za priznivou cenu,je v dnesnich pomerech dost tezky orisek.
K verzi Dakar snad jen to, ze kapotaz je na muj vkus prilis hranata. A k verzim style a clasic,ze jednovalci uz odzvonilo, pokud chteji prodat motorky v zahranici. Vykon take neni oslnujici,jestlize vezmeme v potaz objem motoru a jak je to s ovladatelnosti si netroufam ani hadat.
Pokud bych byl vanivym sberatelem znacky Jawa a nevedel co s penezi,tak bych si ji poridil!
Takhle radeji zustanu se 750-kou Virago od Yamahy.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  13. 12. 2008 15:19

Často se mluví o legendárním designerovi Královi, já ho neznám, ale ve spojení s Jawou jsem o něm slyšel mockrát. Musim ale bohužel za sebe konstatovat, že ten design je věc která se mi na motorce fakt nelíbí a nikdy se mi nic od pana Krále nelíbilo - ty vejfuky, celková sladěnost. Nevím jestli to není výsledek kompromisů. ale tak jako tak, bohužel nic moc. Motor má navíc hroznou barvu, za to ale nejspíš designer nemůže. Když se kouknu ke konkurenci na ty nádherný stroje tak se prostě nad Jawou musim chtě nechtě ušklíbnout, a to mluvíme o tomhle "chopperu", o ostatních variantách stroje to platí snad ještě víc.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A