Japonská Toyota vykastrovala ostrý GR Yaris. Má jen 118 koní a převodovku CVT

Lubo  |  02. 06. 2020 11:35

Hlasuji pro verzi s u 261 koňmi, pak Toyota na výbornou.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  02. 06. 2020 12:47

vykastrovala je slabe slovo..

Odpovědět  |   | 
JanProvazník  |  02. 06. 2020 14:12

Vykastrovat nemohl napsat muž, aaaau

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 06. 2020 13:10

To si opravdu někdo koupí?

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  02. 06. 2020 13:15

Tak v Japonsku určitě.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 06. 2020 15:07

Záleží na ceně

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 06. 2020 18:07

Na světě je víc cestovatelů než závodníků, takže ano, bez problémů koupí. A ty jen dál olizuj plakáty.

Odpovědět  |   | 

jak začnou vyrábět yaris v Kolíně, tak to budou lidé kupovat po párech do každé garáže.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  02. 06. 2020 22:06

Odpovědět  |   | 

kari, u nás koupíš novou yarisku bud s cvt nebo šestikvaltem a nejvíce 121koní a na takové auto to stačí. Ale je tady ještě hybrid, při couvání jedeš na elektriku, klima ti jde i když motor stojí. Na západě to kupují, na východě taky, jenom tady u nás v té střední evropě jsou zpátečníci a raději couvají z garáže na hlučný diesel.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  02. 06. 2020 22:06

nemá mozek

Odpovědět  |   | 
Virgin  |  02. 06. 2020 15:18

Škoda, že przní označení GR takovým chcípákem a navrch ještě převodovkou ze skůtru.

Odpovědět  |   | 

ty na skutru máš železný klínák?

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  02. 06. 2020 22:06

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 06. 2020 07:22

Mám.

Odpovědět  |   | 
booch  |  02. 06. 2020 23:26

asi něco jako u fordu ST line a pod.?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 06. 2020 07:55

A proč je to takový problém? To smí mít ostřejší design pouze nadupaná verze?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 06. 2020 16:28

Protože když to chceš předjet tak nevíš jestli to ST před tebou má 125 nebo 280koní a jestli to dáš.Podle koncovek výfuku to pozná jen znalec.Gti,gtd a R ze zadu všichni skoro stejní.Já jedu konstantní rychlostí třeba 100tacho predemnou nikdo v protisměru nikdo a ten nalepenec za mnou stejně nepredjizdi.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  04. 06. 2020 20:40

Pokud predjizdim a predjizdeny zacne zrychlovat, tak je to cu rak bez ohledu na pocet koni.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 06. 2020 08:04

Já to nedělám ale mě už to párkrát udělali.Naposledy octa tdi.Na 70ce jede 50 a já se blížím 80 na 4rs najedu na střed a dal kotel jsem jí skoro přes kouř neviděl.No 140 a řádil jsem se před zatáčkou a za zatáčkou typ zase pomalu a čekal další oběť.Hold 220koní a tdi v chipu.Příště v podobný situaci radši dám 3rs

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 36 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A