Japonci se snažili vyrobit „britský“ retro sporťák. Moc se to nepovedlo

Japonská společnost Mitsuoka již v minulosti představila několik zajímavých kousků. Tentokrát si vzala jako základ Mazdu MX-5 a vytvořila retro roadster Himiko.

Malý japonský výrobce automobilů Mitsuoka je známý výrobou unikátních vozů s netradičním stylem. Některé z nich vypadají jako britské vozy padesátých a šedesátých let. Nejnovějším projektem je retro roadster Himiko, kterého základem je moderní Mazda MX-5.

S neuvěřitelně dlouhou kapotou a krátkou zadní částí jsou jasnou inspirací klasické britské roadstery, jako jsou modely Morgan či Jaguar XK120. Jen škoda, že jinak celkem čistý a pohledný retro design kazí černé prvky na předních blatnících a zadní části vozu.

Mitsuoka Orochi ještě nekončí. Bude poslední limitovaná edice

Mitsuoka Orochi ještě nekončí. Bude poslední limitovaná edice

Japonská společnost "natáhla" vůz z 3,914 mm na délku 4,580 milimetrů. O pohon se stará čtyřválec Skyactiv-G objemu 1,5 litru s výkonem 96 kW a točivým momentem 150 N.m. Zákazníci mají na výběr mezi šestistupňovou    manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou. 

Interiér je totožný s Mazdou MX-5, kromě úpravy čalounění. Dokonce si zachovává moderní vybavení jako monitorování slepých úhlů, varování před opuštěním jízdního pruhu či informačního systém Mazdy v palubní desce.

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků