Japonci jsou v USA stále úspěšnější. Proč? Zde je jedno z vysvětlení

9 komentářů

Antiautomat
18. června • 9:18

Skratka vyrabaju kvalitnejsie auta a navyse si clovek nemusi pripadat ako blbec ked si pomaly musi priplacat aj za pedale a volant, o pomere cena/kus auta sa snad bavit ani netreba (viz casto uvadzana mazda6 vs octavia). Dalej samozrejme nastupuje aj to, ako 'prehriaty' marketing dokaze pokazit znacke image svojimi, mierne povedane, 'optimistickymi' vyrokmi, presviedcajuc zakaznika vsemozne (a casto doslova az sproste), aby sa pripojil k dlhemu zoznamu pokusnych kralikov na neodskusanych a nezvladnutych technologiach (tu asi netreba daleko chodit po konkretne priklady, ze). Tym to zacina aj konci.

Rover623
15. června • 1:47

V USA se nejvíc aut prodá stylem "co je na skladě". Není to jako v Evropě kde si vyberete auto a výbavu, pak měsíc a více čekáte (pokud někde není k dispozici už hotové) a nakonec dostanete auto. Američané jdou prostě pro auto jako pro rohlíky do krámu, tedy obvykle s ním chtějí ještě týž den odjet. Pokud dealer nemá co chtějí, jdou prostě jinam. Japonské automobilky buď vystihly potřeby zákazníků a taková auta mají skladem nebo prostě mají skladem auto od každé výbavy, případně nabízejí něco proč se kupci vyplatí počkat

Jean
15. června • 10:03

Tak Japonci sa ľahko trafia do vkusu zákazníka, ked spravidla ponúkajú 1-3 motory a 2 stupne výbavy :-D

marcelo
15. června • 13:13

No a ? Doporučuji kouknout se na nabídku VW Golf v USA, nabízí se se 2 motory (benzínový pětiválec 2.5 a 2.0 TDI) ve 3 výbavách.
http://www.vw.com/en/models/golf/trims-spec... ...

Bumpkin
16. června • 15:33

heh a o tom toje mít co nejméně roztříštěnou nabídku...stejně když si člověk v EU jde koupit auto tak mu nastrkaj tolik doplňků že sáhne po další verzi výbavy a bohužel když tu máme u některých značek až 8 verzí výbavy a k tomu extra pakety uf uf už mi jde hlava kolem z těch kombinací...prostě hnus....

Ondřej
15. června • 8:20

A hlavně tam nemají EU.

Mirek
14. června • 19:16

Jestli to náhodou nebude i tím, že nejsou takoví patrioti na značky aut a vybírají si dle jiných preferencí.

Art Vandelay
15. června • 9:14

V USA sa kupuju auta hlavne na operativny leasing, cize zaplatis napriklad 2000 dolarov prvu splatku, potom platis povedzme 199 mesacnu splatku asi 3 roky a na konci auto vratis a vyberies si dalsie auto. Toyota a Honda maju vyhodu v tom ze maju image kvalitnych znaciek, cize maju ovela vacsiu hodnotu ako ojazdene, tym padom ich mozu automobilky leasovat za menej lebo sa im to vrati pri predaji po skonceni leasingu. Aj toto je jeden z dovodou preco su taki uspesni. Na druhej strane americke automobilky hlavne tie mensie auta predavaju s obrovskymi zlavami do pozicovni a potom sa tie auta predavaju za velmi malo ako ojazdene. Toto je sice trochu generalizacia, ale vo vela pripadoch plati, urcite napriklad v pripade Corolla, Civic vs Focus alebo Camry, Accord vs. ini Americania

Mirek
15. června • 12:56

To jsem měl v podstatě na mysli. Tady se řeší Škoda, WV, dlouho nic a potom ostatní. Neřeší se moc kvalita, výbava vs. cena bez ohledu na výrobce a patriotizmus.

Doporučujeme

Články odjinud