Jančura chce ovládnout pražské taxíky

Dopravní společnost Student Agency, kterou vlastní podnikatel Radim Jančura, chce po autobusových a vlakových linkách nově vybudovat největší taxislužbu v Praze.
Jančura chce ovládnout pražské taxíky

Student Agency se chystá vstoupit na trh pražských taxislužeb a do roka chce v hlavním městě vybudovat největší společnost v oboru. Radim Jančura je od 19. dubna jednatelem nově vzniklé společnosti Tick Tack Taxi, v níž má Student Agency 80procentní podíl. Zbylých 20 procent připadá na společnost Tick Tack provozující taxislužbu zaměřenou na movitější a firemní klientelu.

„Oni vložili svoji značku a my do toho vkládáme kapitál, abychom byli schopni být do roka jedničkou v Praze,“ uvedl Jančura. Slibuje tisíc nových vozů. Taxislužba je po autobusech a vlacích třetí segment veřejné dopravy, do kterého se Jančura se svou Student Agency pouští. Podle něj má pražská taxislužba velice špatné jméno, což má nová společnost pomoci změnit.

S Tick Tack Taxi a s ní spojenou mateřskou firmou Kurýr Taxi firma Student Agency dlouhodobě spolupracuje. Od předloňského září, kdy mezi Prahou a Ostravou začaly jezdit žluté vlaky RegioJet, nabízí rozvoz jejich cestujících po Praze přímo od hlavního nádraží a od zastávek autobusů Student Agency.

Luxusní vozový park

Tick Tack má v současnosti podle spolumajitele Kurýr Taxi Pavla Nytry zhruba čtyři desítky nových Audi A6. V takto malém množství není možné plnit dojezdové časy do pěti až deseti minut, dodal Jančura. O kolik aut se vozidlový park společnosti rozšíří, bude podle něj záviset na poptávce. Pro splnění ambiciózního plánu stát se jedničkou na pražském trhu, by měl celkový součet dosáhnout zmíněné tisícovky.

Podle Jančury by taxíky v průměru neměly být starší než jeden rok. Kromě Audi A6 společnost plánuje pořídit další typ vozidel, kterými budou BMW GT. Zkušební provoz nové taxislužby by podle Jančury měl být spuštěn 15.července a plný provoz po skončení letních prázdnin.

I s těmito podmínkami bude muset společnost dodržovat maximální ceny 28 korun na kilometr jízdy a nástupní sazbu 40 korun, které jsou dány vyhláškou. Výsledná cena bude nakonec nižší, slíbil cestujícím majitel žlutých vlaků a autobusů.

Maximální ceny přepravy účtuje v současnosti Tic Tac podle ceníku zveřejněného na internetových stránkách v rámci standardního tarifu.

Zdroj: E15.cz
 

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků