Od Clarksona, Maye a Hammonda jsme už v minulosti viděli opravdovou lásku k autům, se kterými moderátoři zažili velká dobrodružství při natáčení Top Gearu či následně The Grand Tour.  Zdroj:  DRIVETRIBE

Od Clarksona, Maye a Hammonda jsme už v minulosti viděli opravdovou lásku k autům, se kterými moderátoři zažili velká dobrodružství při natáčení Top Gearu či následně The Grand Tour.  | Zdroj: DRIVETRIBE

Občas si tak některá z použitých aut našla cestu i do soukromých garáží této trojky. A poslední takový případ nyní ukazuje právě James May. Zdroj:  DRIVETRIBE

Občas si tak některá z použitých aut našla cestu i do soukromých garáží této trojky. A poslední takový případ nyní ukazuje právě James May. | Zdroj: DRIVETRIBE

Po natáčení speciálu The Grand Tour v Namibii, kde moderátoři usedli do plážových bugin, se May rozhodl odkoupit svůj kousek od producentů a nechat jej zrenovovat do původního stavu před show. Zdroj:  DRIVETRIBE

Po natáčení speciálu The Grand Tour v Namibii, kde moderátoři usedli do plážových bugin, se May rozhodl odkoupit svůj kousek od producentů a nechat jej zrenovovat do původního stavu před show. | Zdroj: DRIVETRIBE

Nyní vyparáděný exemplář je údajně jediné „staré“ auto v Mayově garáži. Zdroj:  DRIVETRIBE

Nyní vyparáděný exemplář je údajně jediné „staré“ auto v Mayově garáži. | Zdroj: DRIVETRIBE

Popravdě však nejde o úplně starou techniku. Bugina sice vychází z klasické americké konstrukce z 60. let a používá techniku VW Brouk, postavena byla nicméně v Británii u dílny Kingfisher Kustoms před natáčení show v roce 2016. Zdroj:  DRIVETRIBE

Popravdě však nejde o úplně starou techniku. Bugina sice vychází z klasické americké konstrukce z 60. let a používá techniku VW Brouk, postavena byla nicméně v Británii u dílny Kingfisher Kustoms před natáčení show v roce 2016. | Zdroj: DRIVETRIBE

Na stejném místě pak nechal May auto zrenovovat poté, co bugina dostala pořádně zabrat v dunách v Namibii. Zdroj:  DRIVETRIBE

Na stejném místě pak nechal May auto zrenovovat poté, co bugina dostala pořádně zabrat v dunách v Namibii. | Zdroj: DRIVETRIBE

Upravený motor z Brouka produkuje v bugině asi stovku koní, kapotáž je laminátová a nechybí zde plno chromovaných dílů. Zdroj:  DRIVETRIBE

Upravený motor z Brouka produkuje v bugině asi stovku koní, kapotáž je laminátová a nechybí zde plno chromovaných dílů. | Zdroj: DRIVETRIBE

I proto kvůli krásnému stavu, obav z koroze a písku všude v odhaleném motorovém prostoru May vtipně opomíná zaměření plážové buginy – na pláž se zábavnou hračkou nemá v plánu zamířit. Zdroj: The Grand Tour

I proto kvůli krásnému stavu, obav z koroze a písku všude v odhaleném motorovém prostoru May vtipně opomíná zaměření plážové buginy – na pláž se zábavnou hračkou nemá v plánu zamířit. | Zdroj: The Grand Tour

 Zdroj: The Grand Tour

| Zdroj: The Grand Tour

 Zdroj: The Grand Tour

| Zdroj: The Grand Tour

Občas si tak některá z použitých aut našla cestu i do soukromých garáží této trojky. A poslední takový případ nyní ukazuje právě James May. Zdroj:  DRIVETRIBE
Po natáčení speciálu The Grand Tour v Namibii, kde moderátoři usedli do plážových bugin, se May rozhodl odkoupit svůj kousek od producentů a nechat jej zrenovovat do původního stavu před show. Zdroj:  DRIVETRIBE
Nyní vyparáděný exemplář je údajně jediné „staré“ auto v Mayově garáži. Zdroj:  DRIVETRIBE
Popravdě však nejde o úplně starou techniku. Bugina sice vychází z klasické americké konstrukce z 60. let a používá techniku VW Brouk, postavena byla nicméně v Británii u dílny Kingfisher Kustoms před natáčení show v roce 2016. Zdroj:  DRIVETRIBE
10
Fotogalerie

James May si nechal buginu, s níž projel Namibii. Po The Grand Tour ji zrenovoval

Paradoxně neměl May s plážovou buginou zatím odvahu vyjet na pláž.

Od Clarksona, Maye a Hammonda jsme už v minulosti viděli opravdovou lásku k autům, se kterými moderátoři zažili velká dobrodružství při natáčení Top Gearu či následně The Grand Tour. Občas si tak některá z použitých aut našla cestu i do soukromých garáží této trojky. A poslední takový případ nyní ukazuje právě James May.

Po natáčení speciálu The Grand Tour v Namibii, kde moderátoři usedli do plážových bugin, se May rozhodl odkoupit svůj kousek od producentů a nechat jej zrenovovat do původního stavu před show. Nyní vyparáděný exemplář je údajně jediné „staré“ auto v Mayově garáži.

Popravdě však nejde o úplně starou techniku. Bugina sice vychází z klasické americké konstrukce z 60. let a používá techniku VW Brouk, postavena byla nicméně v Británii u dílny Kingfisher Kustoms před natáčení show v roce 2016. Na stejném místě pak nechal May auto zrenovovat poté, co bugina dostala pořádně zabrat v dunách v Namibii.

Upravený motor z Brouka produkuje v bugině asi stovku koní, kapotáž je laminátová a nechybí zde plno chromovaných dílů. I proto kvůli krásnému stavu, obav z koroze a písku všude v odhaleném motorovém prostoru May vtipně opomíná zaměření plážové buginy – na pláž se zábavnou hračkou nemá v plánu zamířit.

Doporučujeme

Články odjinud