James May prodává své Porsche 911 Carrera 3.2 z roku 1984

Seznam kapitol
  1. Porsche 911 Carrera 3.2
  2. Fotogalerie: Porsche 911 Carrera 3.2

James May tohle Porsche 911 vlastnil od roku 2007, kdy ho koupil při nahrávání pořadu „Speed, Greed and the M25“ pro stanici Radio 4. Několikrát se objevilo i v Top Gearu nebo při samostatných televizních projektech Jamese Maye.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mayovo Porsche 911 je originální, pečlivě udržované a má najeto hezkých 88 000 km. Očekává se, že se vydraží za 28 000 až 34 000 liber

Jedná se o poslední ze série klasických modelů 911, které se představily v roce 1983. Toto auto tak má znovu legendární jméno Carrera, které Porsche naposledy použilo v roce 1975. Nový byl i motor o objemu 3,2 l, elektronika, brzdy a podvozek.

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Plochý šestiválec 3,2 l poskytuje v evropské specifikaci s kompresním poměrem 10,3:1 výkon 170 kW (231 k). Na stovku Porsche 911 Carrera 3.2 zrychlí za 5,6 sekundy a rozjede se na 240 km/h.

Toto Porsche 911 se sportovním paketem, které má najeto přes 88 000 km, bude dražit aukční síň Bonhams 26. června. Očekává se, že se cena dostane někam mezi 28 000 až 34 000 liber.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche 911 Carrera 3.2
  2. Fotogalerie: Porsche 911 Carrera 3.2
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků