James Glickenhaus, americký nadšenec do aut, sběratel a celkově motorsportem zdravě poblázněný chlapík, se rovněž vydá mezi titány do nově založené vrcholné třídy hyperaut šampionátu FIA WEC. | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

James Glickenhaus, americký nadšenec do aut, sběratel a celkově motorsportem zdravě poblázněný chlapík, se rovněž vydá mezi titány do nově založené vrcholné třídy hyperaut šampionátu FIA WEC. | SCG 007 | Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Zúčastnění jeho týmu Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) už máme jistou dobu potvrzené. Nyní už však Glickenhaus odhaluje finální podobu svého stroje, který se v zaváděcí sezóně 2020/2021 objeví. | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Zúčastnění jeho týmu Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) už máme jistou dobu potvrzené. Nyní už však Glickenhaus odhaluje finální podobu svého stroje, který se v zaváděcí sezóně 2020/2021 objeví. | SCG 007 | Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Příchozí novinka pro Le Mans, nejspíš označená SCG 007, přitom vypadá velice sympaticky. | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Příchozí novinka pro Le Mans, nejspíš označená SCG 007, přitom vypadá velice sympaticky. | SCG 007 | Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Popravdě může někomu nové SCG přijít i celkem staromódně vypadající s oblými tvary přídě, zakulacenými světlomety a plynulými liniemi karoserie. | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Popravdě může někomu nové SCG přijít i celkem staromódně vypadající s oblými tvary přídě, zakulacenými světlomety a plynulými liniemi karoserie. | SCG 007 | Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Mezi supermoderními hyperauty od Toyoty či Aston Martinu, kteří již účast v nové třídě potvrdili, se tedy SCG určitě neztratí. Ze závoďáku bude vycházet i limitovaný počet silničních vozů. Více se dozvíte přímo v článku... | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Mezi supermoderními hyperauty od Toyoty či Aston Martinu, kteří již účast v nové třídě potvrdili, se tedy SCG určitě neztratí. Ze závoďáku bude vycházet i limitovaný počet silničních vozů. Více se dozvíte přímo v článku... | SCG 007 | Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus

Zúčastnění jeho týmu Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) už máme jistou dobu potvrzené. Nyní už však Glickenhaus odhaluje finální podobu svého stroje, který se v zaváděcí sezóně 2020/2021 objeví. | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus
Příchozí novinka pro Le Mans, nejspíš označená SCG 007, přitom vypadá velice sympaticky. | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus
Popravdě může někomu nové SCG přijít i celkem staromódně vypadající s oblými tvary přídě, zakulacenými světlomety a plynulými liniemi karoserie. | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus
Mezi supermoderními hyperauty od Toyoty či Aston Martinu, kteří již účast v nové třídě potvrdili, se tedy SCG určitě neztratí. Ze závoďáku bude vycházet i limitovaný počet silničních vozů. Více se dozvíte přímo v článku... | SCG 007 Zdroj: Scuderia Cameron Glickenhaus
5
Fotogalerie

James Glickenhaus míří do Le Mans. Proti konkurenci vytasí tohle nové hyperauto

Nová nadcházející třída LMP1 hypersportů zatím vypadá hodně lákavě. Do bitvy na okruhu se vloží i novinka od týmu Scuderia Cameron Glickenhaus.

James Glickenhaus, americký nadšenec do aut, sběratel a celkově motorsportem zdravě poblázněný chlapík, se rovněž vydá mezi titány do nově založené vrcholné třídy hyperaut šampionátu FIA WEC. Zúčastnění jeho týmu Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) už máme jistou dobu potvrzené. Nyní už však Glickenhaus odhaluje finální podobu svého stroje, který se v zaváděcí sezóně 2020/2021 objeví.

Se jménem Glickenhaus můžete mít spojeno například vzácné Ferrari P4/5 navržené Pininfarinou nebo závodění s prototypem SCG 003, který se nejednou objevil v závodním poli 24hodinovky na Nürburgringu. Příchozí novinka pro Le Mans, nejspíš označená SCG 007, přitom vypadá také velice sympaticky.

Popravdě může někomu nové SCG přijít i celkem staromódně vypadající s oblými tvary přídě, zakulacenými světlomety a plynulými liniemi karoserie. Mezi supermoderními hyperauty od Toyoty či Aston Martinu, kteří již účast v nové třídě potvrdili, se tedy SCG určitě neztratí. Ze závoďáku bude vycházet i limitovaný počet silničních vozů.

O technice zatím Glickenhaus nepotvrzuje žádné nové informace. Stále se tedy počítá s dvakrát přeplňovaným třílitrovým V6, kterému pomůže elektromotor na přední nápravě. Systémový výkon se očekává kolem 750 koní (552 kW), cloumající s lehkou karbonovou konstrukcí vozu o minimální hmotnosti 1100 kg (dle regulí).

Kromě SCG, Toyoty a Aston Martinu přemýšlí o vstupu do nové třídy hyperaut i Koenigsegg a Lamborghini, obě značky však zatím nic oficiálně nepotvrdily.

Doporučujeme

Články odjinud