James Bond zůstane věrný Aston Martinu. Ten příští ale bude na elektřinu

Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 12:07

A to není vše...
V rámci genderové vyváženosti bude nyní souložit s třetím pohlavím!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  16. 03. 2019 16:46

Z tej elektrifikacie uz vsetkym pomaly zadrbava...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 17:50

V Evropě. Šíleně tlačené.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 03. 2019 18:43

Takze vsemozne fantasticke vynalezy jsou ook, ale alektricke auto - dnes realna nabusena vec - je pres caru?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 20:15

Elektrické auto není žádná novinka a ani nová technologie. A nevím o žádném novém vynálezu, který by nám byl takovým násilím tlačen jako elektro auta. jen by mě zajímalo, v čem jsou fantastická....to jsem zatím neobjevil.

Odpovědět  |   | 
42  |  16. 03. 2019 20:38

V čem jsou fantastická? Však to všude tvrdí bezmozci, že jsou bezemisní. Ale ten prach z pneumatik a brzd je v pořádku..

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 22:45

No hlavně většina evropských zemí stále vyrábí elektřinu spalováním uhlí, viz Německo, které zavřelo jaderky, aby otevřelo hnědouhelné elektrárny. Takže o bezemisním provozu nemůže být řeč.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 03. 2019 22:48

To je samozrejme fakt, na puvodu elektriny zalezi. Akorat elektromobil kudy jezdi nechrli sracky lidem primo do xychtu.

Odpovědět  |   | 

To víš ropný rafinérie sežerou spoustu elektriky.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 12:18

schvalne jsi neuvedl procenta? protoze to tebou zminene nemecko z uhli (cerneho a hnedeho) vyrabi priblizne jen necelych 40% elektriny, za roky 2017 a 2018 maji v Nemecku obnovitelne zdroje podil 38-39%, tedy o necele 1% mene nez prave obe uhli dohromady

uhli se na vyrobu elektriny pouziva treba i v Norsku, tam tedy jen cca 0.1% z celkoveho mixu, ale na tvou vetu "No hlavně většina evropských zemí stále vyrábí elektřinu spalováním uhlí" vesmes sedi i nesedi vsechny staty EU, protoze z uhli se nejaky podil elektriny vyrabi ve vsech 28 statech EU

panove zase vam zacinaj dochazte argumenty, tak zjednodusujete proste se smirte s tim ze nejakych 10-15 let si proste v EU nove auto bez elektrifikace asi nekoupite, a pravedepodobne si ho nekoupite ani v USA nebo v Cine, Indii a dalsich oblastech, tak vam asi nezbude nez se odstehovat do Ruska, motoristum to zeme zaslibene

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  17. 03. 2019 18:13

V Česku netvoří obnovitelné zdroje ani 10 %. A ano v Evropě stále většina elektrické energie vzniká spalováním uhlí.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 18:45

v cele Evrope taky ne a v EU vubec ne, sakra proc si aspon nez tyhle blbosti napises nezadas na google "energy mix europe 2018"? to jsi opravdu tak hloupej? EU ma podil na uhli cca 25% a cela Evropa pak 30-31% cisla dohledatelna za 10 vterin

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2019 19:29

Pac v Cechach se 100x opakovana lez stava obecne prijimanou 'pravdou'.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  16. 03. 2019 21:47

Vsechno jen lobby, za prachy postrilet i rodinu... Jak dlouho je tu vuz pohybujici se na principu otacejiciho kola? Jak dlouho jsou tu brzdy na principu treni materialu o material? Kdy vznikl prvni elektromobil? Proc se neprosadil?
Jsme zaostali, kdyby jsme byli vyvinuti, tak uz se prepravujeme uplne jinak a navzajem se nezabijime.

Odpovědět  |   | 

Řídil už tady někdo z vás elektrické auto? Každý jen pořád nadává a dokola omílá něco o uhlí a elektrárnách a EU a blabla, ale auta snad nejsou jen o ekologii a politice. Vsadím se, že kdybyste všichni jak tady dřepíte zasedli za volant alespoň jednoho elektrického auta tak zklapnete

Je to něco jako když máte telefon s velkým dotykovým displejem a všichni okolo používaj čudlíkáče. To bylo taky plno keců jak se ty telefony blbě drží a jsou příliš složité a hned se rozbije displej a podobně... a stejně je všichni máte.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2019 13:14

Ne vsichni opravdu dotykace nemaji. Ty vetsi (vetsina) se opravdu blbe drzi/ovladaji jednou rukou. Rozbity displej vidavam kolem sebe neustale. Slozitost posuzuje kazdy jinak... nicmene fragmentovany a celkem snadno zavirovatelny Android - zadna vyhra. Navic dotykac za par tisic vs elektromobil za pro vetsinu nedostupny ranec

Elektromobilum fandim, ale vetsina diskuzi je od extremu do extremu, tzn. extremni zastanci vs extremni odpurci. Navic to tema neni jen o automobilech samotnych a vetsina lidi nema ani elementarni znalosti na to, aby se vyjadrili vice nez libi/nelibi.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 12:10

zvlastni, to ze Bond jezdil a ridil elektromobil jiz v Quantum of Solace nevadilo, a najednou to desne vadi ze bude mit elektrickej sportak? to jste si nekteri diskuteri teda vzpomeli hodne brzo a ja k tomu dodam, jste trapni

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  17. 03. 2019 18:14

Ne, trapná je propaganda a masírka, která lidem nutí nesmysly.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 18:48

tobe to neco nuti? ja si teda nevsiml ze by me jakykoliv dealer neco jako elektromobil nutil, naopak, u delaleru pred mesicem mi vesmes nabizeli diesely a obcas nejaky ten benzinak

propagandu a masirku tu vytvari lide jako ty, o tom jak je vsude nejaka masirka ktera se vubec nekona, a pokud minis tu o ktere pisou na servtech jako zde, tak to te nikdo cist nenuti a asi to pro tebe bude novinka, muzes to svobodne ignorovat

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2019 19:30

Jak to souvisi s Bondem?

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  18. 03. 2019 10:18

To bude asi nějaká stealth honička proto není žádoucí burácení V12. A až bude dobíjet baterie budou mít diváci čas si odskočit na WC a do bufáče aniž by přišli o děj.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 197 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro