James Bond zůstane věrný Aston Martinu. Ten příští ale bude na elektřinu

Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 12:07

A to není vše...
V rámci genderové vyváženosti bude nyní souložit s třetím pohlavím!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  16. 03. 2019 16:46

Z tej elektrifikacie uz vsetkym pomaly zadrbava...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 17:50

V Evropě. Šíleně tlačené.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 03. 2019 18:43

Takze vsemozne fantasticke vynalezy jsou ook, ale alektricke auto - dnes realna nabusena vec - je pres caru?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 20:15

Elektrické auto není žádná novinka a ani nová technologie. A nevím o žádném novém vynálezu, který by nám byl takovým násilím tlačen jako elektro auta. jen by mě zajímalo, v čem jsou fantastická....to jsem zatím neobjevil.

Odpovědět  |   | 
42  |  16. 03. 2019 20:38

V čem jsou fantastická? Však to všude tvrdí bezmozci, že jsou bezemisní. Ale ten prach z pneumatik a brzd je v pořádku..

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 22:45

No hlavně většina evropských zemí stále vyrábí elektřinu spalováním uhlí, viz Německo, které zavřelo jaderky, aby otevřelo hnědouhelné elektrárny. Takže o bezemisním provozu nemůže být řeč.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 03. 2019 22:48

To je samozrejme fakt, na puvodu elektriny zalezi. Akorat elektromobil kudy jezdi nechrli sracky lidem primo do xychtu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 03. 2019 23:55

To víš ropný rafinérie sežerou spoustu elektriky.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 12:18

schvalne jsi neuvedl procenta? protoze to tebou zminene nemecko z uhli (cerneho a hnedeho) vyrabi priblizne jen necelych 40% elektriny, za roky 2017 a 2018 maji v Nemecku obnovitelne zdroje podil 38-39%, tedy o necele 1% mene nez prave obe uhli dohromady

uhli se na vyrobu elektriny pouziva treba i v Norsku, tam tedy jen cca 0.1% z celkoveho mixu, ale na tvou vetu "No hlavně většina evropských zemí stále vyrábí elektřinu spalováním uhlí" vesmes sedi i nesedi vsechny staty EU, protoze z uhli se nejaky podil elektriny vyrabi ve vsech 28 statech EU

panove zase vam zacinaj dochazte argumenty, tak zjednodusujete proste se smirte s tim ze nejakych 10-15 let si proste v EU nove auto bez elektrifikace asi nekoupite, a pravedepodobne si ho nekoupite ani v USA nebo v Cine, Indii a dalsich oblastech, tak vam asi nezbude nez se odstehovat do Ruska, motoristum to zeme zaslibene

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  17. 03. 2019 18:13

V Česku netvoří obnovitelné zdroje ani 10 %. A ano v Evropě stále většina elektrické energie vzniká spalováním uhlí.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 18:45

v cele Evrope taky ne a v EU vubec ne, sakra proc si aspon nez tyhle blbosti napises nezadas na google "energy mix europe 2018"? to jsi opravdu tak hloupej? EU ma podil na uhli cca 25% a cela Evropa pak 30-31% cisla dohledatelna za 10 vterin

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2019 19:29

Pac v Cechach se 100x opakovana lez stava obecne prijimanou 'pravdou'.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  16. 03. 2019 21:47

Vsechno jen lobby, za prachy postrilet i rodinu... Jak dlouho je tu vuz pohybujici se na principu otacejiciho kola? Jak dlouho jsou tu brzdy na principu treni materialu o material? Kdy vznikl prvni elektromobil? Proc se neprosadil?
Jsme zaostali, kdyby jsme byli vyvinuti, tak uz se prepravujeme uplne jinak a navzajem se nezabijime.

Odpovědět  |   | 

Řídil už tady někdo z vás elektrické auto? Každý jen pořád nadává a dokola omílá něco o uhlí a elektrárnách a EU a blabla, ale auta snad nejsou jen o ekologii a politice. Vsadím se, že kdybyste všichni jak tady dřepíte zasedli za volant alespoň jednoho elektrického auta tak zklapnete

Je to něco jako když máte telefon s velkým dotykovým displejem a všichni okolo používaj čudlíkáče. To bylo taky plno keců jak se ty telefony blbě drží a jsou příliš složité a hned se rozbije displej a podobně... a stejně je všichni máte.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2019 13:14

Ne vsichni opravdu dotykace nemaji. Ty vetsi (vetsina) se opravdu blbe drzi/ovladaji jednou rukou. Rozbity displej vidavam kolem sebe neustale. Slozitost posuzuje kazdy jinak... nicmene fragmentovany a celkem snadno zavirovatelny Android - zadna vyhra. Navic dotykac za par tisic vs elektromobil za pro vetsinu nedostupny ranec

Elektromobilum fandim, ale vetsina diskuzi je od extremu do extremu, tzn. extremni zastanci vs extremni odpurci. Navic to tema neni jen o automobilech samotnych a vetsina lidi nema ani elementarni znalosti na to, aby se vyjadrili vice nez libi/nelibi.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 12:10

zvlastni, to ze Bond jezdil a ridil elektromobil jiz v Quantum of Solace nevadilo, a najednou to desne vadi ze bude mit elektrickej sportak? to jste si nekteri diskuteri teda vzpomeli hodne brzo a ja k tomu dodam, jste trapni

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  17. 03. 2019 18:14

Ne, trapná je propaganda a masírka, která lidem nutí nesmysly.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 03. 2019 18:48

tobe to neco nuti? ja si teda nevsiml ze by me jakykoliv dealer neco jako elektromobil nutil, naopak, u delaleru pred mesicem mi vesmes nabizeli diesely a obcas nejaky ten benzinak

propagandu a masirku tu vytvari lide jako ty, o tom jak je vsude nejaka masirka ktera se vubec nekona, a pokud minis tu o ktere pisou na servtech jako zde, tak to te nikdo cist nenuti a asi to pro tebe bude novinka, muzes to svobodne ignorovat

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2019 19:30

Jak to souvisi s Bondem?

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  18. 03. 2019 10:18

To bude asi nějaká stealth honička proto není žádoucí burácení V12. A až bude dobíjet baterie budou mít diváci čas si odskočit na WC a do bufáče aniž by přišli o děj.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 186 N/A