James Bond se vrátí k Bentley, alespoň v knize

V novém románu Sebastiana Faulkse Devil May Care, který navazuje na slavné příběhy britského agenta z pera Iana Fleminga, se James Bond vrátí k značce Bentley. Po mnoha letech v Astonech DBS a DB5 se tak Bond přesune k jiné anglické klasice.

Kdo by to považoval za „prznění” tradice, mýlil by se, právě Bentley je značkou vozu, ve kterém se Bond objevoval v úplně prvních příbězích a k Astonu se přesunul až později. Nový příběh se bude odehrávat v roce 1967 za studené války, a tak neočekávejme žádný současný model. Zatím není zřejmé, jaký vůz konkrétně autor zvolí, ale spekulace se točí kolem Bentley řady T právě z roku 1967.

Ať už to dopadne jakkoli, neočekávejte, že by se v Bentley mohl objevit i nový filmový Bond. S producenty filmu má totiž stále platnou smlouvu Ford, který si zakoupil práva na trojí „umístění” slavného agenta do svých vozů, které zatím vyčerpal jen ze dvou třetin. A jak již možná tušíte, tady vyvstává jeden nemalý problém. Ford si totiž práva dozajista koupil kvůli propagaci Aston Martinu, jenže ten letos prodal. A tak je otázkou, jaký vůz dostane Agent příště. Spekulace hovoří o třech vcelku logických možnostech - buď Bond dostane Jaguar (který by ale Ford mohl také brzy prodat), nebo Ford GT (který už se ale nevyrábí a navíc není zrovna „British”), nebo svá práva postoupí někomu jinému. Uvidíme, jak se s tím Ford nakonec vypořádá, třeba v rámci sociálního smíru Bondovi nakonec podstrčí Fiestu ST...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin DBS, poslední vůz filmového Bonda
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků