Chtěl bych motorku a nejvíc by se mi líbila zx6r anebo gsxr 600. Oblečení už sem si kupoval na https://www.bolder.cz/moto-obleceni... kde jsou fakt dobrý ceny a hlavně kvalita. Jenže teď se ještě rozhodnout jakou motorku, všude čtu recenze, ale nemohu si vybrat. Poradíte ?
Poradíte mi prosím, jaký koupit malý skútr pro dcerku? od 15 let?
Nepřemýšlel jste o elektro skútru? já jsem ho koupil pro manželku na dojíždění do práce, nesmrdí to, jede to, má to super akceleraci.
No to vůbec nevím, to mne ani nenapadlo, jaký má dojezd elektro skútr?
Já jsem si koupil elektro skútr s dojezdem až 100 km, koupil jsem ho od https://www.niu.com/en/m-series/... , jsem s ním orpavdu velice spokojený, nabíjí se cca 6 hodin.
Zdravím mam zájem o koupi motorky ale nevím jakou jestli honda cbr1100xx blackbird a nebo yamaha xtz 750 super teneré jsou to takový moje vysněný mota
Super motorky, skútry i příslušenství najdete v tomto bazaru: http://motorky.hyperinzerce.cz/.... Určitě mrkněte!
Motorkáři, vše pro motorky – díly, příslušenství, oblečení – najdete na http://www.hyperzbozi.cz/auto-moto!...
Moc se mi líbí motorky, ale naposledy jsem seděl na 350 jawě v r. 1981 při závěrečných v autoškole,to mě bylo ňákejch 30. Neměl bych to raději prvně zkusit na pařízkovi nebo na babetě? Nějaká potvora 125 enduro mě hned napoprvé po 10 metrech položila na záda.
Cus, mam od roku 2000 s 18mesicni prestavkou GSXR 750, rv88, street. Je to povedenej model. Nezere zadnej olej (0.7l na 6000km), s lehkym plynem kolem kila si vezme prumerne i 5l, pri divocarne na letisti a dalnici nepresahne 7.8l. Motor ma uz kolem 80-90000km a nahore nakopava porad znatelne, komprese v limitu. :) Nekdo tu psal, ze Bandit pouziva vzduchem chlazenej motor, to bych chtel trochu opravit - pouziva na chlazeni olej systemem SACS (to mam i ja, Bandit je prakticky motor GSXR do roku 91(750)/92(1100)). Na vyssi vykony to nestaci, ale na Bandoura v pohode a vyhodou je bezudrzba a vysoka spolehlivost. V oblasti do r.v. 1991 podle me GSX-R nema konkurenci v dnesnim pomeru cena/vykon. Navic v te dobe byly sportaky jeste pomerne pohodlny. Dalsi krok vidim asi SRAD '96+, pripadne neco od konkurence (Fireblade, ZX-7R [kvuli designu], R1, ZX-9R [velmi pohodlna]). Preju vsem hodne stastnych km v sedle. Ten pocit se neda s nicim moc srovnat. :) Cau. Bub
Já jezdil na Yamaze XJ600 s Diversion, byla tu super motorka,pro začátky můžu jen doporučit! Výkon 61 koní stačí na krásné a svižné výlety ale i na rychlé předjíždění.Jelikož po roce už se mi zdálo že by to chtělo tošku více víkonu a taky trošku omladit,přemýšlel jsem co dál!Volba byla: VFR od Hondy, GSX-R od Suzi nebo Yamaha YZF 600 R Thundercat. Vyhrálo to poslední! Mám ji od kamaráda,takže vím o původu a to je to nejlepší! Nemá klasické dvojbarevné lakování,ale krásnou modrou s trošičku žluté!Vzbuzuje pozornost všude kde stojí. Je to super mašinka,ale jednou i výkon 110 koní bude málo a budu se třeba poohlížet po jejím silnějším bratříčkovy Thunderace 1000. Ale to až někdy!
Mějte se hezky,spoustu šťastných km bez nehody a ať to jezdí
Zdar Jirko, pro Yamaha YZF 1000 R Thunderace si pojedu za tyden. Pred tim, byl jen pincek, pak 4 roky Jawa 350, pak chvili Intruder a ted tento super tourer se 145 koniky. Pokud ma nekdo zkusenosti s timto "letadlem", tak sem s nimi, diky moc. titanus zavinac casino tecka com
Docela me lakaji posledni dobou motorky.Jsem uplny zacatecnik, nikdy jsem na masine nejel.Co byste me poradili do zacatku za typ motorky?Chci aby byla spolehliva, lehce ovladatelna, tak trochu do mesta i do lesa a aby dobre vypadala.Neco na takove ty vikendove vylety.Ceho si mam vsimat pri koupi, jakou potrebuje takova motorka udrzbu? dik Karel
čau,
chtěl bych reagovat na tvůj příspěvek ohledně koupy motorky. Minulý rok jsem byl taky úplný začátečník a kamarádi mi poradili Yamaha XJ 600 S. Je to motorka která snese i hrubší zacházení a přitom je spolehlivá,rychlá,malá spotřeba ,vypadá hezky no prostě ideální na naučení. Pokud by jsi chtěl vědět něco víc, napiš mi na jiri1108@seznam.cz Pokud budu vědět ,rád ti poradím!!
Měj se pěkně JIRKA
Motorka je hodne o zivotnim stylu... U tebe muze byt rozhodujici ten les. Se silnicnima motorkama se sice se vsi opatrnosti po slusne lesni ceste da projet, ale rozhodne to neni nic prijemneho, cestovni jsou na tom jen o trosku lepe. Endurka zase jsou staveny vylozene do lesu, vod a strani, ale na silnici to taky zrovna neni. (pokud to neni Praha a jeji diry a dlazebni kostky). Pak jsou tu jeste Choppery, ktere teda do lesu nejsou a je to o trochu jinem pojezdeni - heslem je pohoda a zadny spech. Ja osobne jsem se rozhodl pro silnici a vybral Yamaha FZ6 Fazer (predtim jsem mel starickou Yamaha FZ750). Je to spickova a spolehliva masina s velmi rozumnou spotrebou a pritom s moznosti znacne sportovni jizdy. Je skvele ovladatelna a ma vybornou stabilitu v zatackach i na volne silnici za vetru. V pohode zvlada i jizdu ve dvou.
Uz ctvrtou sezonu mam Horneta S-ko. vsestranny stroj. jezdim s nim po meste, mimo mesto, po dalnici, po lesnich cestach a obcas i po louce ( kamaradi maji cestovni endura) a vsude je to v pohode. akorat je treba dat ladak. ten origos vyfuk ma strasne neprijemny zvuk. spotreba kolem 6ltr.
Nove XT-x jsem testoval minuly tyden, do 14dni bude na webu. Je opravdu paradni
Carloswww.superbike-online.cz
Diky za tyto clanky.
Vystřídal jsem všechny kategorie a jediné co chci je motard. Supersport je prima, ale ne na našich hrbolatých silnicích a cestování na okruh se dost prodraží. Dále mě nadchl motocross, ale zase, pokud nemáte dobrou trať do 3 km od domu aby ste mohli dojet po svých, tak se Vám cestování prodraží a časem i otráví. Pro mě je jedinnou volbou motard, škoda ale že se jich dělá tak málo. V úvahu připadá jen Husqvarna SM 450 R, ale ten design není přesně podle mého gusta. Kdyby se dělal motard z Yamahy WR450F nebo KTM 450 EXC, tak bych dlouho neváhal
A co nové XT? Te je přeci ono!
To je na mě příliš cestovní, málo sportovní, moc těžké ... Na ježdění do práce nebo se jet jen tak projet po okolí to je dobrá motorka, ale na na sportovní blbnutí. Nevím proč už Yamaha dávno nedělá motard WR450F, někdy japonské výrobce fakt nechápu
Je pravda, že ten jednoválec mi přišel trochu bezzubý... Ale jel jsem jen na předloňském typu... A co tedy KTM?
KTM dělá motardy jen ze starých typů LC4, které ve srovnání s např. Husqvarnou SM 450 R působí dost neohrabaně a těžkopádně. Nechápu proč už dávno nedělají motardy z nových typů EXC. Když to shrnu, chci sportovního motarda s točivým čtyřtaktním motorem do 500 kubíků, s el. startérem a kultivovaným chodem. A tady nabídka není, jen Husqvarna SM 450 R a snad příští rok Aprilia SXV 450. Nechápu proč výrobci tuto kategorii tak přehlížejí , sportovních endur je dost, stačí jen vyměnit kola s brzdama a seřídit pérování. Minimální náklady ve srovnání s vývojem celé motorky a mnohem větší možnosti odbytu
Zdar píšu trochu pozdě ale zajímalo by mne jestli jsi si tu sm 450 r pořídil. Mám o ní zájem tak bych rád vyzveděl tvé případné zkušenosti
Čeče, pro japonsko se určitě dělá CRF450 v motardu, možná by se dalo dovýzt i sem... Nevím. http://www.honda.co.jp
Po řadě předchozích motorek (poslední byl Hornet 600 se kterým jsem najel 40 500 km) jsem si pořídil Aprilii Tuono Fighter 1000R. A protože jsem si chtěl udělat fakt radost, protože pak by na to už nebylo, tak jsem k tomu ještě pořídil tlumič řízení, závodní titanovej vejfuk Arrow a čip Eprom na stříkačku... Včera se mi to plynem asi ve 150 km/h postavilo na zadní...
Musim se pochlubit... Od roku 2001 jsem jel na 99 procentech novych motorek, jaky vylezou ven
Jinak svoji mam Suzuki RM 125 a minibajka.¨Carlos
Před týdnem jsem si pořídil novou šestistovku Fazera, popisovat ji tady nebudu, protože každá liška chválí svůj ocas, že?
Díky blbosti (nebo neschopnosti?) importéra Yamahy moc kousků tady zatím neběhá (na jaře mi slibovali dodání září, což je vzhledem téměř ke konci sezóny docela vopruz, kdo by si kupoval motorku na zimu, že), takže jsem si ji musel koupit v Německu, kde je běžně k sehnání.
Pokud někdo shání motorku na příjemné svezení, s příjemným skoro vzpřímeným posezem či pro začátek, doporučuji buď tuto Yamahu či novou Hondu CBF600(S), o které jsem také velmi dlouho uvažoval.
Přemýšlel jsem i o Banditu, ale Suzuki má tady v Čechách velmi špatnou pověst mezi motorkáři ohledně dodávek náhrandích dílů a Bandit používá poměrně zastaralý motor, který je sice osvědčený už x let, ale chlazení motoru vzduchem je u takovéto motorky už asi dnes nic moc.
Bandit a chlazení vzduchem????? To je pěkná blbost!!!! vodou
Shodou okolností jsem taky uvažoval mezi Fazerem a CBF, nakonec jsem vzal Hondu
Odkud jste?
Z Plzně.
Nechcete se někdy zastavit v "mikropobočce" naší redakce v Praze? Nový Fazer mě dost zajímá
Co do mesta? Myslel jsem na Suzuki GS 500. Ted mi ale nekdo rikal, ze je lepsi enduro, ze je obratnejsi, dostanu se lip na chodnik a tak. Jen mi neradte skutr, podle me to neni motorka. Dik
Mám čtyřkolku
ja by som zobral niakeho nahaca, napr Hornet alebo Bandit, mozo aj Monster by sa dal... A stacila by aj 600, max 900 kedze moje skusenosti s motorkami su cca 0 :)a inak by som este bol schopny uvazovat o niakej sportovej vsestrannej 600 - CRX600F.. alebo niake enduro Varadero, Canyon alebo Transalp
Motorku nemám, nerozumím jim, ale podle vzhledu se mi líbí Triumph Sprint RS a Suzuki TL 1000R.
Moja Suzinka GSX R 600. Nedam na nu dopustit.
Ducati Monster 900...žluťoučkej. Král mezi naháči. Trubkový příhradový rám, vzduchem a olejem chlazený V2 90°, suchá spojka (mmmm...te je zvuk jak když se drátěnkou oškrabuje hrnec....krása:); víceméně jednomístný, tandem má deklík a na dlouhý cestování to na něm není. 80 koní, 80 Nm. Není to závoďák, ale 0-100 dá za 3,9 s, a hlavně: má neopakovatelný charakter, klasický dukatí zvuk a každý se za ním otočí...
Kral jo?LEda tak tebouzvanej..Suzuzki SV650, z 0-100 za 3,6....a 70kw,62Nm...he
streetfighter motorbike ;)
Kdybych si musel koupit motorku na ježdění, tak bych volil nějaký chopper. To je ale co by-kdyby, motorky mě nenadchly, takže zůstávám plechovkářem.
Ja se vozim na Kawasaki KLE 500 - cestovni enduro, pohodovy stroj na kazdodeni jezdeni i dlouhe vylety, ale chtel bych nekdy povysit na litrove Varadero
Ja mel malou Cagivu 125 Roadster, chopprik Ridil jsem uz par motorek, zkusenosti zas az takj velke nemam, ale muj styl: chopper/cruiser ... a nebo snad jeste cestovni enduro. Pro dalkove cesty je to mnohem pohodlnejsi nez supersport... z toho me boleli zada po prvnich 10 kilometrech.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.