na chatu je to dobre, preco nie. Zidem do dediny, nakupim, vyjdem hore a moze to ist na steker /samozrejme s nalezite dimenzovanym napajanim co uz je ina tema/. S tym by som problem nemal a dokonca by som taketo nieco aj dokazal vyuzit. Samozrejme, pokial to bude predrazene tak si radsej dam do poriadku staru babettu ktora tam odpociva v kute a je to. S cim mam ale problem je logika clanku, za co ale moze fakt ze dany test je uplne o nicom. Zda sa ze jedinym ucelom je ohromit cifrou celkoveho kilometroveho uhrnu. Na co a komu je samozrejme taketo nieco dobre, aj pri /u mna naozaj/ velmi dobre vyvinutej fantazii akosi prist nemozem. Alebo je ucelom dokazat ze po tom kilometrovom najazde sa to stale nerozsypalo? :-D:-D
Autor správně informuje, že účinnost spalovacího motoru je ca 35 procent a elektrického motoru ca 90 procent. Jen zapomněl dodat, že elektrárny vyrábí elektrickou energii s účinností asi 40 procent, takže do vzduchu odvádějí 60 procent tepla. Tak si spočítejte jak to vlastně s tou úsporou energie při elektropohonu je a vyjde vám, že nula od nuly pojde.
To asi bude záležet na typu elektrárny - třeba u vodní toho tepla asi moc do vzduchu nejde?
Podíl výroby elektrické energie ve vodních elektrárnách na celkové výrobě v ČR je poměrně nízký, v roce 2010 činil pouhá 4 %www.alternativni-zdroje.cz ...
To by šlo snadno administrativně vyřešit. Pokud bychom obnovili Rakousko-Uhersko, zvýšil by se "u nás" počet vodních elektráren a Rakušáci by zase získali několik ekologických jaderných. :-D
"Organizátoři rekordní jízdy chtěli vyzkoušet, co dokáže elektroskútr v reálném prostředí...""...a technici přibližně v hodinových intervalech měnili pohonné akumulátory za nově nabité."Každou hodinu nové aku, hmm to je mi opravdu reálné prostředí. Dalši pokus o zasazení myšlenky "hele mámo, vono to elektro nejni zas tak špatný". Už je na čase ukázat jim, že jsou jedničky!:-( :-( :-(
Nepochopil som, v com ten rekord spociva??? U elektrovozidla by som videl vyznam rekordu v DOJAZDE na JEDNO nabitie. Ale ak po hodine menili akumulatory, tak nechapem v com ten rekord spociva?
No v dosud neexistujíchc disciplínách se světové rekordy ustavují poměrně snadno. Stačí vymyslet libovolnou kravinu, která do té doby ještě nenapadla nikoho jiného.a poznámka k poslední větě článku - je samozřejmě výhodou že provoz elektromotocyklu není zatížen spotřební daní za pohonné hmoty a zní to i docela logicky, žejo. :-) Že je ale na druhé straně zatížen spotřební daní z elektřiny, o tom už autor decentně pomlčel.
Spotřební daň z elektřiny? Ta je pouze u tabáku, alkoholu a paliv.
Dobře, nejmenuje se to tedy spotřební daň ale jen prostě "daň z elektřiny". Na názvu ale nezáleží, podstatné je že spotřeba elektřiny je zatížena samostatnou daní ve výši 28,30 Kč za každou odebranou megawatthodinu. Copak ty nevíš z čeho všeho platíš daně ?www.cenyenergie.cz ...
Tom je zrejme z tech, kteri si mysli, ze dane plati i statni zamestnanci a ze cast dani neplati on, ale zamestnavatel:-D
Taky jsem nějak nepochopil význam toho rekordu. Snad jen klobouk dolů, že při konstrukční rychlosti 50 km/h udrželi i se zastávkami a výměnami aku průměrnou rychlost 47,3 km/h. Myslím, že překonat tento "rekord" nebude vůbec žádný problém, stačí k němu klidně stejná kapacita aku, jen vyšší konstrukční rychlost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.