Jako "čtyřkolka" se může jen tvářit. Opel Insignia Country Tourer je také jako 4x2

Tuzemské zastoupení značky Opel zveřejnilo ceny nové generace modelu insignia country tourer.

S celkem šesti pohonnými jednotkami se bude na tuzemském trhu nabízet o dvacet milimetrů zvýšený a oplastovaný kombík Opel Isignia. Vedení tuzemského zastoupení značky s bleskem ve znaku také zveřejnilo ceník modelu, jehož celé označení zní Opel Insignia Country Tourer.

První jízda s novým Opelem Insignia: To ticho je až neskutečné....

První jízda s novým Opelem Insignia: To ticho je až neskutečné....

Pokud se zájemce spokojí se základním motorem o zdvihovém objemu válců 1,5 litru (ať už ve výkonové verzi 103 nebo 122 kW), vždy získá vůz pouze s pohonem předních kol. Naopak varianty s nejvýkonnějšími motory jsou vždy čtyřkolky.

To se týká jak nejsilnějšího zážehového agregátu 2,0 Turbo se 191 kW, tak i dvoulitrového vznětového bi-turba. U něho je v technických údajích zapsán maximální výkon 154 kW. V případě dvoulitrového turbodieselu s výkonem 125 kW pak zákazník má možnost volby předokolky nebo pohonu 4x4. Z rozdílu cen u obou vozů se také dá vyčíst, že  Opel si svůj pohon všech kol cení na rovných padesát tisíc korun. Také to, že spotřeba je pak o litr vyšší.

Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Nejlevnější je pochopitelně model se zážehovou patnáctistovkou a šestistupňovou manuální převodovkou. Za něj se platí nejméně 649 900 Kč. Na vrcholu ceníku pak stojí zmíněný bi-turbo s cenovkou 925 900 Kč.

Základní výbava je poměrně bohatá. Obsahuje například bezklíčkové odemykání a startování, mlhovky, automatické přepínání mezi tlumenými a dálkovými světly, automatickou dvouzónovou klimatizaci a rádio se sedmipalcovým dotykovým displejem a sedmi reproduktory.

Základní sadu fotografií vozu si prohlédněte zde:  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků