Jako "čtyřkolka" se může jen tvářit. Opel Insignia Country Tourer je také jako 4x2

Tuzemské zastoupení značky Opel zveřejnilo ceny nové generace modelu insignia country tourer.

S celkem šesti pohonnými jednotkami se bude na tuzemském trhu nabízet o dvacet milimetrů zvýšený a oplastovaný kombík Opel Isignia. Vedení tuzemského zastoupení značky s bleskem ve znaku také zveřejnilo ceník modelu, jehož celé označení zní Opel Insignia Country Tourer.

První jízda s novým Opelem Insignia: To ticho je až neskutečné....

První jízda s novým Opelem Insignia: To ticho je až neskutečné....

Pokud se zájemce spokojí se základním motorem o zdvihovém objemu válců 1,5 litru (ať už ve výkonové verzi 103 nebo 122 kW), vždy získá vůz pouze s pohonem předních kol. Naopak varianty s nejvýkonnějšími motory jsou vždy čtyřkolky.

To se týká jak nejsilnějšího zážehového agregátu 2,0 Turbo se 191 kW, tak i dvoulitrového vznětového bi-turba. U něho je v technických údajích zapsán maximální výkon 154 kW. V případě dvoulitrového turbodieselu s výkonem 125 kW pak zákazník má možnost volby předokolky nebo pohonu 4x4. Z rozdílu cen u obou vozů se také dá vyčíst, že  Opel si svůj pohon všech kol cení na rovných padesát tisíc korun. Také to, že spotřeba je pak o litr vyšší.

Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Nejlevnější je pochopitelně model se zážehovou patnáctistovkou a šestistupňovou manuální převodovkou. Za něj se platí nejméně 649 900 Kč. Na vrcholu ceníku pak stojí zmíněný bi-turbo s cenovkou 925 900 Kč.

Základní výbava je poměrně bohatá. Obsahuje například bezklíčkové odemykání a startování, mlhovky, automatické přepínání mezi tlumenými a dálkovými světly, automatickou dvouzónovou klimatizaci a rádio se sedmipalcovým dotykovým displejem a sedmi reproduktory.

Základní sadu fotografií vozu si prohlédněte zde:  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků