Jako "čtyřkolka" se může jen tvářit. Opel Insignia Country Tourer je také jako 4x2

Tuzemské zastoupení značky Opel zveřejnilo ceny nové generace modelu insignia country tourer.

S celkem šesti pohonnými jednotkami se bude na tuzemském trhu nabízet o dvacet milimetrů zvýšený a oplastovaný kombík Opel Isignia. Vedení tuzemského zastoupení značky s bleskem ve znaku také zveřejnilo ceník modelu, jehož celé označení zní Opel Insignia Country Tourer.

První jízda s novým Opelem Insignia: To ticho je až neskutečné....

První jízda s novým Opelem Insignia: To ticho je až neskutečné....

Pokud se zájemce spokojí se základním motorem o zdvihovém objemu válců 1,5 litru (ať už ve výkonové verzi 103 nebo 122 kW), vždy získá vůz pouze s pohonem předních kol. Naopak varianty s nejvýkonnějšími motory jsou vždy čtyřkolky.

To se týká jak nejsilnějšího zážehového agregátu 2,0 Turbo se 191 kW, tak i dvoulitrového vznětového bi-turba. U něho je v technických údajích zapsán maximální výkon 154 kW. V případě dvoulitrového turbodieselu s výkonem 125 kW pak zákazník má možnost volby předokolky nebo pohonu 4x4. Z rozdílu cen u obou vozů se také dá vyčíst, že  Opel si svůj pohon všech kol cení na rovných padesát tisíc korun. Také to, že spotřeba je pak o litr vyšší.

Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Opel Insignia Sports Tourer: Nyní ještě lehčí a prostornější

Nejlevnější je pochopitelně model se zážehovou patnáctistovkou a šestistupňovou manuální převodovkou. Za něj se platí nejméně 649 900 Kč. Na vrcholu ceníku pak stojí zmíněný bi-turbo s cenovkou 925 900 Kč.

Základní výbava je poměrně bohatá. Obsahuje například bezklíčkové odemykání a startování, mlhovky, automatické přepínání mezi tlumenými a dálkovými světly, automatickou dvouzónovou klimatizaci a rádio se sedmipalcovým dotykovým displejem a sedmi reproduktory.

Základní sadu fotografií vozu si prohlédněte zde:  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků