V tomhle jsem samozdrejme nesedel, ale jinak ty jejich Toyoty vyssich rad pro Japonsky trh jsou hodne pohodlne auta. Sice design je dost casto takovy Japonsky, ale to je otazka vkusu. Furt lepsi jak nudny VW.
to je hnus velebnosti - Japončík opět nic nevymyslel jen udělal bastl Lincolnu a Cadilacu..to si opravdu může koupit jen Japonec...
Tak na nenáročném asijském trhu si Toyota své kupce jistě najde, o to bych se nebál ... :-)
Neznam posledni cisla, ale nejvice Toyota prodavala sveho casu v Sev. Americe a doma v Japonsku, zbytek sveta nedal dohromady ani to co SevA ci Jap single.
Konzervativní Japonci si drží již po desetiletý svůj osobitý styl, který nám Evropanům logicky není zrovna po chuti, nechápu proč za to musí být někdo ihned uražen. Japonskou školu nepříliš úspěšně napodobují Korejci, kteří byli přeci jen po staletí japonskou kolonii a nebýt Mitsubushi, korejský autoprůmysl by se tak rychle nerozjel. Přesto je Asie pozoruhodná, jako Evropan samozřejmě fandím evropským výrobcům VW, BMW, Peugeotu, Mercedesu a dalším, ale Japonci jsou fascinující.
S tímhle designem měli přijít před 20 lety, dnes to již není ničím zajímavé. Možná interiér, motor...
Oni s tim designem ale prisli pred 20 lety (rekneme druha generace) ;-) Mimochodem klasicke Porsche neni zajimave?
Tenhle vůz nemusí být okázalý zvenčí. Bentley,RR taky navenek ničím zvláštním nepřitahují.
Nadherna kara a stylovy prijezd prezidenta nejpokrokovejsi automobilky sveta, ktery navic evidentne ma smysl pro humor. Tohle se povedlo. Zaprdeni cechacci budou plivat na vsechno.
Můžeš jmenovat nějaké pokroky?Začneme zepředu dozadu? Laserová světla, nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren), karoserie z uhlíkových vláken v masové výrobě (BMW), OLED světelná technika, asistenční systémy (USA a jejich značky), autonomni řízení alespoň na úrovni MB-S...V čem je konkrétně Toyota nejpokrokovější? To není pokus o flame, proste mám touhu to vědět. Díky.
Tak, chlapce, cakam, ze svoj prispevok v historicky kratkom case doplnis o zdroje k nasledujucim tvrdeniam:"nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren)"
KERS je kompletně převzatý z Formule 1. Je to nejlepší hybridni systém na světě. Podvozky v Ferrari F812 Superfast nebo McLarenu P1 jsou označovány odborníky za skutečně nejlepší v produkčních vozech. A závěrem fanatiku - koncern VAG má momentálně nejsilnější motor na světě v produkčních autech. 1500 koní v japonském produlcnim autě od Toyoty nenajdeš.
Nejpokrokovější? Zdroj?
No, neviem o inej automobilke, ktora by uz prakticky 20 rokov nepretrzite vyrabala hybridy* - HSD sa vyraba v 4. generacii v case, ked konkurencia predava prve generacie svojich, vo vacsine pripadov, half-hybridov.A s vynimkou Hondy neviem o inej automobilke, ktora seriovo vyraba auto na vodik.*Honda mala pauzu a jej Insight atd. nemal nikdy ani predaje, ani ucinnost, HSD.
Co to je za hroznou zrůdu? Zezadu to vypadá jak zvětšená LADA a předek, jak vylepšená VOLHA :-D :-D . Hrůza
Kdyby mi tu Toyotu, jak píšeš LADA + VOLHA, někdo vnutil a mělo to řízení na levé straně, vůbec bych se nezlobil. A stačilo by mi jen to civilní provedení https://www.netcarshow.com/toyota/2018-century/...
Pochlub se čím jezdíš ty troubo? Naleštěným evropským prdem s motorem o objemu 1 L a pod kapotou ti "burácí" tříhrnek?
"nathan" - Zde ti posílám odkaz z Youtubu na jeho test od fundované osoby ty HLUPÁKU.https://www.youtube.com/watch...
od kdy je tenhle klaun fundovana osoba?
Proč k této limuzine tahas mainstream nižší střední?
Dle tvého vyjádření budeš "týpek" který má "napičovanýho dýýýýzla" v kombajnu a budeš hroznej víkendový drtikol :-D. Jinak já jsem před rokem a půl kupoval Subaru Levorq a musím ho moc vychválit. Jezdí naprosto skvěle.
Hnusnej paskvil
To jsi.
Paradni old-school potkavajici ci se s 21. stoletim ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.