Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

bzzz  |  12. 01. 2019 10:43

Paradni old-school potkavajici ci se s 21. stoletim

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  12. 01. 2019 11:02

Hnusnej paskvil

Odpovědět  |   | 
pirate  |  12. 01. 2019 14:25

To jsi.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  12. 01. 2019 14:26

Co to je za hroznou zrůdu? Zezadu to vypadá jak zvětšená LADA a předek, jak vylepšená VOLHA . Hrůza

Odpovědět  |   | 
nathan  |  12. 01. 2019 16:33

Pochlub se čím jezdíš ty troubo? Naleštěným evropským prdem s motorem o objemu 1 L a pod kapotou ti "burácí" tříhrnek?

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:04

Dle tvého vyjádření budeš "týpek" který má "napičovanýho dýýýýzla" v kombajnu a budeš hroznej víkendový drtikol . Jinak já jsem před rokem a půl kupoval Subaru Levorq a musím ho moc vychválit. Jezdí naprosto skvěle.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:09

"nathan" - Zde ti posílám odkaz z Youtubu na jeho test od fundované osoby ty HLUPÁKU.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:41

Proč k této limuzine tahas mainstream nižší střední?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  14. 01. 2019 08:35

od kdy je tenhle klaun fundovana osoba?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2019 20:55

Kdyby mi tu Toyotu, jak píšeš LADA + VOLHA, někdo vnutil a mělo to řízení na levé straně, vůbec bych se nezlobil. A stačilo by mi jen to civilní provedení https://www.netcarshow.com/toyota/2018-century/...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 01. 2019 17:53

Nadherna kara a stylovy prijezd prezidenta nejpokrokovejsi automobilky sveta, ktery navic evidentne ma smysl pro humor. Tohle se povedlo. Zaprdeni cechacci budou plivat na vsechno.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:40

Nejpokrokovější? Zdroj?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 09:03

No, neviem o inej automobilke, ktora by uz prakticky 20 rokov nepretrzite vyrabala hybridy* - HSD sa vyraba v 4. generacii v case, ked konkurencia predava prve generacie svojich, vo vacsine pripadov, half-hybridov.

A s vynimkou Hondy neviem o inej automobilke, ktora seriovo vyraba auto na vodik.

*Honda mala pauzu a jej Insight atd. nemal nikdy ani predaje, ani ucinnost, HSD.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:58

Můžeš jmenovat nějaké pokroky?
Začneme zepředu dozadu? Laserová světla, nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren), karoserie z uhlíkových vláken v masové výrobě (BMW), OLED světelná technika, asistenční systémy (USA a jejich značky), autonomni řízení alespoň na úrovni MB-S...
V čem je konkrétně Toyota nejpokrokovější? To není pokus o flame, proste mám touhu to vědět. Díky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 08:59

Tak, chlapce, cakam, ze svoj prispevok v historicky kratkom case doplnis o zdroje k nasledujucim tvrdeniam:

"nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren)"

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 01. 2019 19:07

KERS je kompletně převzatý z Formule 1. Je to nejlepší hybridni systém na světě. Podvozky v Ferrari F812 Superfast nebo McLarenu P1 jsou označovány odborníky za skutečně nejlepší v produkčních vozech. A závěrem fanatiku - koncern VAG má momentálně nejsilnější motor na světě v produkčních autech. 1500 koní v japonském produlcnim autě od Toyoty nenajdeš.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 01. 2019 20:17

S tímhle designem měli přijít před 20 lety, dnes to již není ničím zajímavé. Možná interiér, motor...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 01. 2019 11:59

Tenhle vůz nemusí být okázalý zvenčí. Bentley,RR taky navenek ničím zvláštním nepřitahují.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2019 13:04

Oni s tim designem ale prisli pred 20 lety (rekneme druha generace) Mimochodem klasicke Porsche neni zajimave?

Odpovědět  |   | 
Parsifal  |  12. 01. 2019 22:39

Konzervativní Japonci si drží již po desetiletý svůj osobitý styl, který nám Evropanům logicky není zrovna po chuti, nechápu proč za to musí být někdo ihned uražen. Japonskou školu nepříliš úspěšně napodobují Korejci, kteří byli přeci jen po staletí japonskou kolonii a nebýt Mitsubushi, korejský autoprůmysl by se tak rychle nerozjel. Přesto je Asie pozoruhodná, jako Evropan samozřejmě fandím evropským výrobcům VW, BMW, Peugeotu, Mercedesu a dalším, ale Japonci jsou fascinující.

Odpovědět  |   | 
MIRod  |  14. 01. 2019 16:07

Tak na nenáročném asijském trhu si Toyota své kupce jistě najde, o to bych se nebál ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 01. 2019 17:33

Neznam posledni cisla, ale nejvice Toyota prodavala sveho casu v Sev. Americe a doma v Japonsku, zbytek sveta nedal dohromady ani to co SevA ci Jap single.

Odpovědět  |   | 
Ratko  |  16. 01. 2019 05:30

to je hnus velebnosti - Japončík opět nic nevymyslel jen udělal bastl Lincolnu a Cadilacu..to si opravdu může koupit jen Japonec...

Odpovědět  |   | 
Standa  |  01. 02. 2019 12:57

V tomhle jsem samozdrejme nesedel, ale jinak ty jejich Toyoty vyssich rad pro Japonsky trh jsou hodne pohodlne auta. Sice design je dost casto takovy Japonsky, ale to je otazka vkusu. Furt lepsi jak nudny VW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 66 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A