Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

bzzz  |  12. 01. 2019 10:43

Paradni old-school potkavajici ci se s 21. stoletim

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  12. 01. 2019 11:02

Hnusnej paskvil

Odpovědět  |   | 
pirate  |  12. 01. 2019 14:25

To jsi.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  12. 01. 2019 14:26

Co to je za hroznou zrůdu? Zezadu to vypadá jak zvětšená LADA a předek, jak vylepšená VOLHA . Hrůza

Odpovědět  |   | 
nathan  |  12. 01. 2019 16:33

Pochlub se čím jezdíš ty troubo? Naleštěným evropským prdem s motorem o objemu 1 L a pod kapotou ti "burácí" tříhrnek?

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:04

Dle tvého vyjádření budeš "týpek" který má "napičovanýho dýýýýzla" v kombajnu a budeš hroznej víkendový drtikol . Jinak já jsem před rokem a půl kupoval Subaru Levorq a musím ho moc vychválit. Jezdí naprosto skvěle.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:09

"nathan" - Zde ti posílám odkaz z Youtubu na jeho test od fundované osoby ty HLUPÁKU.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:41

Proč k této limuzine tahas mainstream nižší střední?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  14. 01. 2019 08:35

od kdy je tenhle klaun fundovana osoba?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2019 20:55

Kdyby mi tu Toyotu, jak píšeš LADA + VOLHA, někdo vnutil a mělo to řízení na levé straně, vůbec bych se nezlobil. A stačilo by mi jen to civilní provedení https://www.netcarshow.com/toyota/2018-century/...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 01. 2019 17:53

Nadherna kara a stylovy prijezd prezidenta nejpokrokovejsi automobilky sveta, ktery navic evidentne ma smysl pro humor. Tohle se povedlo. Zaprdeni cechacci budou plivat na vsechno.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:40

Nejpokrokovější? Zdroj?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 09:03

No, neviem o inej automobilke, ktora by uz prakticky 20 rokov nepretrzite vyrabala hybridy* - HSD sa vyraba v 4. generacii v case, ked konkurencia predava prve generacie svojich, vo vacsine pripadov, half-hybridov.

A s vynimkou Hondy neviem o inej automobilke, ktora seriovo vyraba auto na vodik.

*Honda mala pauzu a jej Insight atd. nemal nikdy ani predaje, ani ucinnost, HSD.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:58

Můžeš jmenovat nějaké pokroky?
Začneme zepředu dozadu? Laserová světla, nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren), karoserie z uhlíkových vláken v masové výrobě (BMW), OLED světelná technika, asistenční systémy (USA a jejich značky), autonomni řízení alespoň na úrovni MB-S...
V čem je konkrétně Toyota nejpokrokovější? To není pokus o flame, proste mám touhu to vědět. Díky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 08:59

Tak, chlapce, cakam, ze svoj prispevok v historicky kratkom case doplnis o zdroje k nasledujucim tvrdeniam:

"nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren)"

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 01. 2019 19:07

KERS je kompletně převzatý z Formule 1. Je to nejlepší hybridni systém na světě. Podvozky v Ferrari F812 Superfast nebo McLarenu P1 jsou označovány odborníky za skutečně nejlepší v produkčních vozech. A závěrem fanatiku - koncern VAG má momentálně nejsilnější motor na světě v produkčních autech. 1500 koní v japonském produlcnim autě od Toyoty nenajdeš.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 01. 2019 20:17

S tímhle designem měli přijít před 20 lety, dnes to již není ničím zajímavé. Možná interiér, motor...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 01. 2019 11:59

Tenhle vůz nemusí být okázalý zvenčí. Bentley,RR taky navenek ničím zvláštním nepřitahují.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2019 13:04

Oni s tim designem ale prisli pred 20 lety (rekneme druha generace) Mimochodem klasicke Porsche neni zajimave?

Odpovědět  |   | 
Parsifal  |  12. 01. 2019 22:39

Konzervativní Japonci si drží již po desetiletý svůj osobitý styl, který nám Evropanům logicky není zrovna po chuti, nechápu proč za to musí být někdo ihned uražen. Japonskou školu nepříliš úspěšně napodobují Korejci, kteří byli přeci jen po staletí japonskou kolonii a nebýt Mitsubushi, korejský autoprůmysl by se tak rychle nerozjel. Přesto je Asie pozoruhodná, jako Evropan samozřejmě fandím evropským výrobcům VW, BMW, Peugeotu, Mercedesu a dalším, ale Japonci jsou fascinující.

Odpovědět  |   | 
MIRod  |  14. 01. 2019 16:07

Tak na nenáročném asijském trhu si Toyota své kupce jistě najde, o to bych se nebál ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 01. 2019 17:33

Neznam posledni cisla, ale nejvice Toyota prodavala sveho casu v Sev. Americe a doma v Japonsku, zbytek sveta nedal dohromady ani to co SevA ci Jap single.

Odpovědět  |   | 
Ratko  |  16. 01. 2019 05:30

to je hnus velebnosti - Japončík opět nic nevymyslel jen udělal bastl Lincolnu a Cadilacu..to si opravdu může koupit jen Japonec...

Odpovědět  |   | 
Standa  |  01. 02. 2019 12:57

V tomhle jsem samozdrejme nesedel, ale jinak ty jejich Toyoty vyssich rad pro Japonsky trh jsou hodne pohodlne auta. Sice design je dost casto takovy Japonsky, ale to je otazka vkusu. Furt lepsi jak nudny VW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A