Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

bzzz  |  12. 01. 2019 10:43

Paradni old-school potkavajici ci se s 21. stoletim

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  12. 01. 2019 11:02

Hnusnej paskvil

Odpovědět  |   | 
pirate  |  12. 01. 2019 14:25

To jsi.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  12. 01. 2019 14:26

Co to je za hroznou zrůdu? Zezadu to vypadá jak zvětšená LADA a předek, jak vylepšená VOLHA . Hrůza

Odpovědět  |   | 
nathan  |  12. 01. 2019 16:33

Pochlub se čím jezdíš ty troubo? Naleštěným evropským prdem s motorem o objemu 1 L a pod kapotou ti "burácí" tříhrnek?

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:04

Dle tvého vyjádření budeš "týpek" který má "napičovanýho dýýýýzla" v kombajnu a budeš hroznej víkendový drtikol . Jinak já jsem před rokem a půl kupoval Subaru Levorq a musím ho moc vychválit. Jezdí naprosto skvěle.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:09

"nathan" - Zde ti posílám odkaz z Youtubu na jeho test od fundované osoby ty HLUPÁKU.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:41

Proč k této limuzine tahas mainstream nižší střední?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  14. 01. 2019 08:35

od kdy je tenhle klaun fundovana osoba?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2019 20:55

Kdyby mi tu Toyotu, jak píšeš LADA + VOLHA, někdo vnutil a mělo to řízení na levé straně, vůbec bych se nezlobil. A stačilo by mi jen to civilní provedení https://www.netcarshow.com/toyota/2018-century/...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 01. 2019 17:53

Nadherna kara a stylovy prijezd prezidenta nejpokrokovejsi automobilky sveta, ktery navic evidentne ma smysl pro humor. Tohle se povedlo. Zaprdeni cechacci budou plivat na vsechno.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:40

Nejpokrokovější? Zdroj?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 09:03

No, neviem o inej automobilke, ktora by uz prakticky 20 rokov nepretrzite vyrabala hybridy* - HSD sa vyraba v 4. generacii v case, ked konkurencia predava prve generacie svojich, vo vacsine pripadov, half-hybridov.

A s vynimkou Hondy neviem o inej automobilke, ktora seriovo vyraba auto na vodik.

*Honda mala pauzu a jej Insight atd. nemal nikdy ani predaje, ani ucinnost, HSD.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:58

Můžeš jmenovat nějaké pokroky?
Začneme zepředu dozadu? Laserová světla, nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren), karoserie z uhlíkových vláken v masové výrobě (BMW), OLED světelná technika, asistenční systémy (USA a jejich značky), autonomni řízení alespoň na úrovni MB-S...
V čem je konkrétně Toyota nejpokrokovější? To není pokus o flame, proste mám touhu to vědět. Díky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 08:59

Tak, chlapce, cakam, ze svoj prispevok v historicky kratkom case doplnis o zdroje k nasledujucim tvrdeniam:

"nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren)"

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 01. 2019 19:07

KERS je kompletně převzatý z Formule 1. Je to nejlepší hybridni systém na světě. Podvozky v Ferrari F812 Superfast nebo McLarenu P1 jsou označovány odborníky za skutečně nejlepší v produkčních vozech. A závěrem fanatiku - koncern VAG má momentálně nejsilnější motor na světě v produkčních autech. 1500 koní v japonském produlcnim autě od Toyoty nenajdeš.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 01. 2019 20:17

S tímhle designem měli přijít před 20 lety, dnes to již není ničím zajímavé. Možná interiér, motor...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 01. 2019 11:59

Tenhle vůz nemusí být okázalý zvenčí. Bentley,RR taky navenek ničím zvláštním nepřitahují.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2019 13:04

Oni s tim designem ale prisli pred 20 lety (rekneme druha generace) Mimochodem klasicke Porsche neni zajimave?

Odpovědět  |   | 
Parsifal  |  12. 01. 2019 22:39

Konzervativní Japonci si drží již po desetiletý svůj osobitý styl, který nám Evropanům logicky není zrovna po chuti, nechápu proč za to musí být někdo ihned uražen. Japonskou školu nepříliš úspěšně napodobují Korejci, kteří byli přeci jen po staletí japonskou kolonii a nebýt Mitsubushi, korejský autoprůmysl by se tak rychle nerozjel. Přesto je Asie pozoruhodná, jako Evropan samozřejmě fandím evropským výrobcům VW, BMW, Peugeotu, Mercedesu a dalším, ale Japonci jsou fascinující.

Odpovědět  |   | 
MIRod  |  14. 01. 2019 16:07

Tak na nenáročném asijském trhu si Toyota své kupce jistě najde, o to bych se nebál ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 01. 2019 17:33

Neznam posledni cisla, ale nejvice Toyota prodavala sveho casu v Sev. Americe a doma v Japonsku, zbytek sveta nedal dohromady ani to co SevA ci Jap single.

Odpovědět  |   | 
Ratko  |  16. 01. 2019 05:30

to je hnus velebnosti - Japončík opět nic nevymyslel jen udělal bastl Lincolnu a Cadilacu..to si opravdu může koupit jen Japonec...

Odpovědět  |   | 
Standa  |  01. 02. 2019 12:57

V tomhle jsem samozdrejme nesedel, ale jinak ty jejich Toyoty vyssich rad pro Japonsky trh jsou hodne pohodlne auta. Sice design je dost casto takovy Japonsky, ale to je otazka vkusu. Furt lepsi jak nudny VW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A