Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

bzzz  |  12. 01. 2019 10:43

Paradni old-school potkavajici ci se s 21. stoletim

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  12. 01. 2019 11:02

Hnusnej paskvil

Odpovědět  |   | 
pirate  |  12. 01. 2019 14:25

To jsi.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  12. 01. 2019 14:26

Co to je za hroznou zrůdu? Zezadu to vypadá jak zvětšená LADA a předek, jak vylepšená VOLHA . Hrůza

Odpovědět  |   | 
nathan  |  12. 01. 2019 16:33

Pochlub se čím jezdíš ty troubo? Naleštěným evropským prdem s motorem o objemu 1 L a pod kapotou ti "burácí" tříhrnek?

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:04

Dle tvého vyjádření budeš "týpek" který má "napičovanýho dýýýýzla" v kombajnu a budeš hroznej víkendový drtikol . Jinak já jsem před rokem a půl kupoval Subaru Levorq a musím ho moc vychválit. Jezdí naprosto skvěle.

Odpovědět  |   | 
franta flinta  |  13. 01. 2019 13:09

"nathan" - Zde ti posílám odkaz z Youtubu na jeho test od fundované osoby ty HLUPÁKU.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:41

Proč k této limuzine tahas mainstream nižší střední?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  14. 01. 2019 08:35

od kdy je tenhle klaun fundovana osoba?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2019 20:55

Kdyby mi tu Toyotu, jak píšeš LADA + VOLHA, někdo vnutil a mělo to řízení na levé straně, vůbec bych se nezlobil. A stačilo by mi jen to civilní provedení https://www.netcarshow.com/toyota/2018-century/...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 01. 2019 17:53

Nadherna kara a stylovy prijezd prezidenta nejpokrokovejsi automobilky sveta, ktery navic evidentne ma smysl pro humor. Tohle se povedlo. Zaprdeni cechacci budou plivat na vsechno.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:40

Nejpokrokovější? Zdroj?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 09:03

No, neviem o inej automobilke, ktora by uz prakticky 20 rokov nepretrzite vyrabala hybridy* - HSD sa vyraba v 4. generacii v case, ked konkurencia predava prve generacie svojich, vo vacsine pripadov, half-hybridov.

A s vynimkou Hondy neviem o inej automobilke, ktora seriovo vyraba auto na vodik.

*Honda mala pauzu a jej Insight atd. nemal nikdy ani predaje, ani ucinnost, HSD.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 01. 2019 19:58

Můžeš jmenovat nějaké pokroky?
Začneme zepředu dozadu? Laserová světla, nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren), karoserie z uhlíkových vláken v masové výrobě (BMW), OLED světelná technika, asistenční systémy (USA a jejich značky), autonomni řízení alespoň na úrovni MB-S...
V čem je konkrétně Toyota nejpokrokovější? To není pokus o flame, proste mám touhu to vědět. Díky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 01. 2019 08:59

Tak, chlapce, cakam, ze svoj prispevok v historicky kratkom case doplnis o zdroje k nasledujucim tvrdeniam:

"nejsilnější motory na světě, nejlepší hybridy (LaFerrari, P918), nejlepší podvozky (Ferrari, McLaren)"

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 01. 2019 19:07

KERS je kompletně převzatý z Formule 1. Je to nejlepší hybridni systém na světě. Podvozky v Ferrari F812 Superfast nebo McLarenu P1 jsou označovány odborníky za skutečně nejlepší v produkčních vozech. A závěrem fanatiku - koncern VAG má momentálně nejsilnější motor na světě v produkčních autech. 1500 koní v japonském produlcnim autě od Toyoty nenajdeš.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 01. 2019 20:17

S tímhle designem měli přijít před 20 lety, dnes to již není ničím zajímavé. Možná interiér, motor...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 01. 2019 11:59

Tenhle vůz nemusí být okázalý zvenčí. Bentley,RR taky navenek ničím zvláštním nepřitahují.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2019 13:04

Oni s tim designem ale prisli pred 20 lety (rekneme druha generace) Mimochodem klasicke Porsche neni zajimave?

Odpovědět  |   | 
Parsifal  |  12. 01. 2019 22:39

Konzervativní Japonci si drží již po desetiletý svůj osobitý styl, který nám Evropanům logicky není zrovna po chuti, nechápu proč za to musí být někdo ihned uražen. Japonskou školu nepříliš úspěšně napodobují Korejci, kteří byli přeci jen po staletí japonskou kolonii a nebýt Mitsubushi, korejský autoprůmysl by se tak rychle nerozjel. Přesto je Asie pozoruhodná, jako Evropan samozřejmě fandím evropským výrobcům VW, BMW, Peugeotu, Mercedesu a dalším, ale Japonci jsou fascinující.

Odpovědět  |   | 
MIRod  |  14. 01. 2019 16:07

Tak na nenáročném asijském trhu si Toyota své kupce jistě najde, o to bych se nebál ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 01. 2019 17:33

Neznam posledni cisla, ale nejvice Toyota prodavala sveho casu v Sev. Americe a doma v Japonsku, zbytek sveta nedal dohromady ani to co SevA ci Jap single.

Odpovědět  |   | 
Ratko  |  16. 01. 2019 05:30

to je hnus velebnosti - Japončík opět nic nevymyslel jen udělal bastl Lincolnu a Cadilacu..to si opravdu může koupit jen Japonec...

Odpovědět  |   | 
Standa  |  01. 02. 2019 12:57

V tomhle jsem samozdrejme nesedel, ale jinak ty jejich Toyoty vyssich rad pro Japonsky trh jsou hodne pohodlne auta. Sice design je dost casto takovy Japonsky, ale to je otazka vkusu. Furt lepsi jak nudny VW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A