Gůgl říká něco úplně jinýho.V ČR je to pro 2016 1. BMW2. Škoda3. Hnůjdaj...https://www.google.com/trends/explore... To je zase nějakej bulšit
Z toho plyne jediné, doma není nikdo prorokem. Tedy kromě Francie a Německa :D
co cely svet na tych hnusnych aziatskych autach vidi? jedine pozeratelne auto odtial je mazda
dpcstb - celý svět je asi oslněn Kabaňovou Škodou v takovém rozsahu, že je už skoro slepý, a proto už vidí jen hnusné aziatské auta. Když trošku pomine oslnění, tak spatří jediné shlédnutelné auto Mazda....
A je to venku :-). Češi se prostě to Hnodaéé ne a ne naučit. Furt to do toho vyhledávače píšou postaru. A pak to naskakuje :-).
No... a teď mi řekněte, kde je ta vaše slavná Škodovka??? :-D:-D:-DV pí*či, co?
že se každej hjundajofil hned začne srovnávat se škodovkou...? proč?jako škodovka je průměrný hovno, ale hjundaj je desetkrát takový hovno...
A tohle jako dokazuje že hundaj je nejlepší? Pokud do vyhledávače zadáš "hundaj je popelnice" ta ti to do tabulek naskočí taky :DTohle akorá dokazuje to, že potencionalni zákazníci hundaje neumí používat internet... A stránky vyhledavají přes vyhledávač jako je google či seznam .)
Marku, na těch mapách není jen Hyundai. Jsou tam vidět značky Toyota, Honda, BMW, Mercedes, Volvo, VW,... Myslíš si Marku, že tam ve světě s použitím tvojí logiky do vyhledávače zadávali "Mercedes je popelnice" nebo "BMW je popelnice"? A že potenciální zájemci (zákazníci) těchto uvedených značek neumí používat internet?Podle toho, jak ses "předvedl" je vidět, že v Česku se může stále Škoda ještě na koho spoléhat... Akorát je potíž v tom, že čím dál méně "spolehlivých" zákazníků Škody v Česku dosáhne finančně na nákup nového vozu Škoda. V Boleslavi to ale moc dobře vědí, a proto se soustředí na fleet. A potom ojeté fleetové škodovky koupí tito "spolehliví" zákazníci. Nebo si ojeté škodovky dovezou ze zahraničí. Protože přece "spolehliví" zákazníci Škody velmi dobře vědí, že škodovky jsou stále nejspolehlivější auta, i když jsou úplně ojetá...;-) Dá se suma sumárum s nadsázkou říci, že Škoda je v Česku opravdu špičková značka, protože na rozdíl od konkurence dokáže každé vyrobené auto spolehlivě prodat v Česku se souhrnným ziskem hned dvakrát a následně potom ještě těžit z úspěšného prodeje náhradních dílů, které jsou v Česku ve srovnání s konkurencí přece "nejlevnější" a nejdostupnější... (a to se vyplatí...):-)
Pepíku,Je vidět, že jsi absolutně nepochopil, co jsem myslel... Každé zadání do vyhledávače, které obsahuje slovo "hundaj" naskočí do této tabulky... Takže od "hundaj je popelnice, krám, nahradní díly" atd... To nicméně vubec nic neznamená. Rozdělování prodejů na soukromý s fleet sektor... Se začalo řešit až ve spojení s hundajem a jeho "uctívači" Přitom je to absolutně irelevantní informace, která nikoho, krom majitelů hundaje nezajímá.Narážíš na ceny náhradních dílů na škodovky... Sorry, ale největší "vejvar" z nahradích dílů mají právě korejské automobilky... Dělám v autodílech... Takže otom něco vím... Na novější hundaje téměř nejde sehnat druhovýroba... Proto je vše jako orinál, který se Hundaj nechá pořádně zaplatit.Mam konkétní případ... Nový motor 2.0GDi na korejské auto stojí 440 000kč bez DPH (nemusíš se pokoušet řikat něco jako že jsi to vymýšlím... Mam tyto info osobně ověřené)Motor na škodovku 2.0TSi (ještě k tomu na RS, 162kw) stojí kolem 200 000kč bez DPH...Proč myslíš? Myslíš že motor pro korejce je 2x kvalitnější? To asi těžko... Nahradní dily na hundaje jsou zatraceně drahé... Takže ano, oproti hundaji jsou dily na škodu opravdu "nejlevnější a nejdostupnější" :))))
Reakce na příspěvek marek | 01. 02. 2017 22:19 | [89.177.3.xxx] - Marku, je tam na obrázku mapy celého světa uvedeno 15 automobilových značek, nejenom Hyundai. Takže stejným principem, jako s dotazy na Hyundai, byly tázány (zadávány do vyhledávače) i jiné značky. Abys to lépe pochopil, tak použiji tvůj příměr a doplním za slovo Hyundai Mercedes v závorce, cituji tě: „Každé zadání do vyhledávače, které obsahuje slovo "hundaj" (mercedes) naskočí do této tabulky... Takže od "hundaj (mercedes) je popelnice, krám, nahradní díly" atd...“ Už rozumíš, nebo stále ne? Protože se jedná o porovnání všech regionů světa a 15-ti nejvyhledávanějších „vítězných“ značek, tak se dá říci, že to něco vypovídá a ne, jak jsi zmínil ty, že, cituji tě : „To nicméně vubec nic neznamená.“ Samozřejmě je potřebné brát informace s rezervou. Zajímavé bylo z těch obrázků (map), že logicky často „vítězily“ v počtech dotazů domácí značky, a proto mne překvapilo v případě Česka a Slovenska „vítězství“ Hyundai. Podle obsahu a formy tvé argumentace je vidět, že se tě ten „výsledek“ „vítězství“ Hyundai v Česku hodně dotkl. Já tě ale potěším argumentem, že tak, jako Škoda, se tam nezobrazila mezi těmi 15 značkami ani značka Rolls Royce. Takže si můžeš říci, díky těm výsledkům, že Škoda je stejně málo často vyhledávána (zadávána do vyhledávače) jako ta „superznačka“, a proto je Škoda v zájmu jen fajnšmekrů stejně jako ten Rolls Royce a jedná se tudíž o stejně výjimečnou vynikající značku. A můžeš být spokojen.Napsal jsi, že děláš v autodílech a tak „něco víš“ o tom, že největší "vejvar" z nahradích dílů mají právě korejské automobilky. A potom ještě cituji tě: „Na novější hundaje téměř nejde sehnat druhovýroba... Proto je vše jako orinál, který se Hundaj nechá pořádně zaplatit.Mam konkétní případ... Nový motor 2.0GDi na korejské auto stojí 440 000kč bez DPH (nemusíš se pokoušet řikat něco jako že jsi to vymýšlím... Mam tyto info osobně ověřené) Motor na škodovku 2.0TSi (ještě k tomu na RS, 162kw) stojí kolem 200 000kč bez DPH... „K tomu mohu jen sdělit, že já „v autodílech nedělám“, a proto ani neznám přesné ceny. Já ale hodně jezdím a více jak 37 let jsem měl více aut soukromých a zejména i služebních. Nikdy jsem ale já a ani nikdo z mého okolí nemusel řešit výměnu (a následný nákup) motoru. A stejně tak jsem nikdy nemusel řešit nákup dílů z druhovýroby. Připomínám, že jsem vždy kupoval jen nová auta a nejdéle jsem měl soukromé 12 let a služební střídal samozřejmě podstatně častěji. Jo a korejské jsem nikdy neměl ani služební ani soukromé, jen jsem si je mohl vyzkoušet párkrát přes víkend. Mohu potvrdit, že kromě spotřebního materiálu jsem na autech nemusel nic měnit. „Drobnosti“ se vyřešily zadarmo v rámci záruky a „šťouchanec“ zaplatila pojišťovna.Myslím si, na základě mých zkušeností a zkušeností lidí z mého okolí, že pokud si člověk koupí nové auto, tak všechny „skryté“ vady se vyřeší v rámci záruky. Zejména, pokud ta záruka je 7 let. Potom by se měly řešit dalších cca 5-6 let už jen spotřební díly, jejichž cena je zhruba srovnatelná napříč všemi značkami (kromě pár výjimek).a rozdíly cen nejsou rozhodně závratné. Výměna celého motoru připadá v úvahu po 7 letech jen v případě těžké havárie a v takovém případě se to řeší pojišťovnou. Potom může být výhodou vysoká cena motoru, protože pojišťovna škodu vyřeší jako „totálku“ a auto se neopravuje – člověk dostane peníze a doplatí si a koupí nové. Je to lepší řešení, než oprava auta na rovnací stolici, instalace „levného“ motoru a lakování kastle s měněnými díly – takové auto je potom podle mne na prd.Dostávám se teď k potenciálnímu příkladu řešení starého auta po záruce, u kterého „umře“ motor. V takovém případě se u korejského auta rozhodně nekoupí nový motor, ale koupí se na dojetí nějaký starší použitý motor. Myslím si, že v takovém případě ani fanatický škodovkář nekoupí „levný“ nový škodovácký motor za 200000, i když ví, že je za poloviční cenu jako nový korejský. Proto tvoje argumentace Marku postrádá významu. Tak, jak jsem ve svém příspěvku uvedl, cituji: „…"spolehliví" zákazníci Škody velmi dobře vědí, že škodovky jsou stále nejspolehlivější auta, i když jsou úplně ojetá..“ jsou tito zákazníci tvého ražení, a proto si kupují ojetiny, do kterých se stále vrtají, a proto považují za výhodu dostupnost levných dílů z druhovýroby, cituji tě: „Na novější hundaje téměř nejde sehnat druhovýroba... Proto je vše jako originál, který se Hundaj nechá pořádně zaplatit.“ Tento postup ale volí nejenom škodovkáři, ale i forďáci, renolťáci, VW-ňáci atd.. a proto více jak polovina aut na trhu se dováží v podobě ojetin.Kromě uvedeného řešení je zde ale možnost koupit si toho nového Korejce se „šíleně drahými díly“, které nikdy během 12 let potřebovat nebude, 7 let bude mít záruku, vymění za těch 12 let nějaké spotřební díly (filtry, destičky, kotouče,…) a při nájezdu do 20000 km ročně to korejské auto po 12 letech odveze a prodá za zústatkovou hodnotu do bazaru nebo přímo prodejci a odveze si nového „korejce“ za 300000,- Kč a nic složitě neřeší. Jen jezdí. A přitom nedělá jako ty, Marku, „v autodílech“…:-)
Delam v autodilech.... To je akoby clovek povedal 'delam v zoo' a vyhlasil sa za zoologa.
Naproti irelevantní, nic neříkající, hloupý příspěvek, který navíc vůbec není k věci.Tak to zkus znovu
Že ty jsi ten Marek s tou jedničkovou Octavii 1.8, nejlepším autem na světě. Ty tvé příspěvky tomu docela odpovídají.Ale jeho příspěvek vůbec hloupý nebyl. To jen ty by ses měl naučit vyjadřovat, ať se kvůli tomu do tebe nikdo nenaváží.
Přesně tak. Zkrátka, ,,blbost lidská nezná mezí" :-/
To nejspolehlivější auto vesmíru s největším kufrem? To nikdo nehledá,80% jde do firem a tam to mají manažeři na léta dohodnuté.
Jasně. Mimochodem, co je to asi za génia, co na googlu hledá výraz hyundai.......ostatně bavím se vždy tím, když někdo chce jít na webovou stránku například své banky, kam trajdá relativně pravidelně a píše do do vyhledávacího řádku na seznam.cz.......... naštěstí škodovka zřejmě tolik blbů nepřilákala.
:-)) Škodovka už ani u nás, natož ve světě, prakticky nikoho nezajímá (ani ty tvé blby), je to zkrátka mikroznačka, o kterou svět nejeví zájem, protože o ní ani neví, jelikož nemá pořádně co nabídnout. Na rozdíl od Hyundaie má celkově málo modelů, nedělá ani vozy luxusní třídy, užitková vozidla (dodávky, nákladní auta ani kamiony atd. atd. atd. ...), a o ostatních všeobecných výrobcích ani nemluvě. Škodovka nemá šanci se stát, na rozdíl od Hyundaie (Genesis), prémiovou značkou. Hyundai se stal ikonou úspěchu a je na to patřičně hrdý a sebevědomý, právem. To, co tato značka dokázala za pár desetiletí, to dokázalo velice málo značek, automobilové žádné jiné.
Sám jsi mikro značka ty pako!!! Nemáš vůbec představu o čem píšeš .... hundaj??? Co to je ?
Trapíku, zato ty jistě víš o čem píšeš. Je vidět, že nevíš vůbec nic a umíš jen nadávat. Být tebou, tak si o Hyundai zjistím jak mega obrovská značka to je, Google je toho plný - a to jen proto, abys tu nebyl za toho trapíka.S tou mikro značkou jsem byl ke škodovce ještě moc shovívavý, lépe by sedělo označení piko značka. To jen tak pro pořádek.
A proto nejvíce vyhledávají BMW i v Japonsku, přestože je to tam okrajová značka.A když už jsme u toho Hyundaie, ono to že nejvíce vyhledávaný je v chudších zemích zas tak moc ke chlubení není, není na špici na žádném významném automobilovém trhu. U nás bych to přikládal spíše tomu že se hledají informace jak dopadl soud s prodejci atd.
Ale no tak, každý znalý přeci ví, že v žádném případě nelze porovnávat světovou známost značek BMW a Škody stejně jako Hyundaie a Škody. Značky BMW a Hyundai jsou pojem, a ve světě oproti škodovce extrémně známé, úspěšné značky a to nejen i v těch nejmenších zemích bez ohledu na ceny jejich produktů. Jinak je naivní si myslet, že např. severoamerický nebo čínský aj. automobilový trh je nevýznamný.IMHO, stejně tak je naivní si myslet, že u nás zákazníky zajímají jakékoliv soudní spory prodejců Hyundaie, ty zajímá, jak nejlépe usmlouvat cenu nového vozu.
... třeba to je, milý "*" zkreslené tím, že Škodu vyhledávají ve světě pod značkou VW...Mne překvapily ty výsledky vyhledávání v Česku a na Slovensku, předpokládal bych jednoznačné vítězství Škody, a ono světe div se - nejvyhledávanější je Hyundai. Na druhou stranu je v Česku Hyundai domácí značkou stejně jako Škoda, tak proč ne. A na KIA na Slovensku vlastně spadá pod Hyundai (koncern).Ještě mne napadla humorná nadsázka - v Česku a na Slovensku Škodu vyhledávat vůbec nikdo nemusí, protože ji všichni znají, na rozdíl od toho Hyundai, který je pro "některé" stále neznámá značka. :-)
Nemyslím si, milý Josefe, že Škodu ve světě vyhledávají pod značkou VW, u něho by ji totiž ani nenašli, nehledě na to, že jen mizivé procento lidí ve světě ví, že automobilka Škoda vůbec existuje natož, že patří pod VW, podobně jako automobilka Kia pod značku Hyundai.Jinak máš pravdu, že u nás je mnoho neználků Hyundaie, což je v dnešní době globalizace až k nevíře. Je vidět, že jsme ještě i dnes docela, co se světovosti týče, zaostalý národ, spokojující se s málem.
ovšem jako BMW v Evrope ;-o)))) jinak ale myslim, vypovidaci hodnota zobrazeni .... hmmm;)
Vypovídací hodnota samozřejmě nula, ale pobaví.B-]
Tak ona ta mapka je zajimava, treba region Afrika skryva mnohe prekvapeni. V nejaky dire jmenem Niger je nejvyhledavanejsi vuz Bugatti, tak to tam na internet ma pristup jen prezident a/nebo vlada se zkorumpovanou klikou kolem nich, ale evidentne nouzi a hladem netrpi. Rovnez stejna dira (asshole) jen o kus nize jmenem Nigerie, odkud jsou legendarni podvodnici, ti zase hledaji "mergly", tak zrejme se jim tam i v tom preplnem Lagosu dari naramne dobre kdyz je Mercedes Benz tamni nejvyhledavanejsi znackou. Totez je zajimave cist v demokraticky rozvracene Lybii, odkud se denne do Evropy vali tisicove hordy dementu, zrejme tam na internetu patraji (BMW) v cem budou v Evrope jezdit az najdou ty spravne (syrske) papiry a projdou azylovym rizenim. A v Etiopii nehledaji zadne znacky aut, tam jezdi dal na velbloudech (a nebo tam nemaji zadny guuugle).
...možná to bude Miyak tím, že k internetu v té Africe má přístup jedině ten, kdo má peníze na premiové značky aut....
... a nebo umí napsat do prohlížeče www.bmw.com a nepotřebují k tomu google.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.