Jaké problémy má Lexus LS po ujetí 1,5 milionu km? Stále má původní motor!

23 komentářů

soudce Bordonaro
6. srpna • 10:17

Mam dojem,ze Honza je zase na dovolene,nejak to tu upada z hlediska koncernovych clanku...chlebodarce musi byt nespokojen!

Marek71
6. srpna • 13:29

Zato koukám, že ty ses objevil a taky docela předvídatelně projevil - opět jako kokot :-D

Hloupěj Honza
5. srpna • 20:06

Pekáč z devadesatek fakt ne. Ano byl sem mladej, zdravej, samej mejdan , balil jednu hezkou mladou ženskou za druhou , ale se ježděním takovým šrotem nevrátí.

jirka
5. srpna • 22:47

jasnšě dnes je in tříválec litr a myslet si že mám formuli. Měl si možnost někdy atmo šestiválec atd? já jen šestiválec benzín pětiválec diesel a lahoda. lepší jak dnešní mrdky a kdyby nebyla tak drahá pojistka na auto tady v zahraničí kde žiju, kde se platí každý kun jedním eurem každý měsíc tak mi doma stojí hemi osmiválec z přelomu tisíciletí.

Hloupej Honza
6. srpna • 8:07

Měl sem možnost dokonce od jednoválce po dvanácti hrnek. Jen unás na farmě nafta je do traktoru, nebo náklaďáku. Což Vás asi zajímá ako, že vy žijete v zahraničí.

Polo
6. srpna • 7:41

To už je dneska bohužel vedlejší. Dneska je podstatný jestli se k tomu dá připojit telefon a hrát na displeji navigace Angry Birds. Že motor stojí za pět hoven, to je už bohužel standard.

Rejpal
5. srpna • 19:59

To je Lexus.....B-]

stealth01
6. srpna • 10:04

V USA se už v žebříčku spokojenosti zákazníků dostává skoro až k prvnímu Audi. ;-)

JosVerstapen
6. srpna • 16:18

V USA první příčka audi....tvůj velký vlhký sen :)
Už ty čtyři kroužky netahej článek je o lexus něco co je mimo chápání kvality u koncernu

stealth01
6. srpna • 18:43

Já bych chtěl vidět strašně moc tvůj protáhlý obličej... Moc moc moc...
Teď samozřejmě bude následovat takové to diskuzní ticho, následované zpochybněním výsledků atd... Prostě klasická trapárna ve tvém velkém stylu...

JosVerstapen
7. srpna • 12:39

Stačí se podívat na ty tvoje ubohé testy: 100x SQ7 TDI a 50x BMW, 1x Lexus LC500 a tuším 1x ford a nějaký Golfíček.
Víc není potřeba co k tomu dodat.

JosVerstapen
7. srpna • 12:36

A znovu netahej sem ty svoje vyhledávací manýrky a ty čtyři kroužky pokaždé ve tvém příspěvku....a pokud chceš vyhledávat v rámci nějakých anket tak to je cesta do pekel btw.
Jsi chorobný magor do svých fetišistických aut typu BMW a AUDI. Měl by jses jít léčit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
7. srpna • 14:33

Btw, co je vlastně špatného na tom, mít ve svém automobilovém srdci na prvním místě Audi? Ty snad nemáš oblíbenou značku? Chceš se pasovat do role Boha a určovat lidem, co mají nebo nemají mít rádi? Diskuze s tebou je ztráta času. Na idiota reagovat nebudu.

stealth01
6. srpna • 18:41

Prosím odpověz: https://translate.google.cz/translate... Já sem nic netahám, to jsou prostě jen fakta.

JosVerstapen
7. srpna • 12:56

A příště sem dej alespoň funkční odkaz na tu tvoji anketu.
Já Ti ale určitě několik dám od několika studií a ratingových společností vč. insurance company:
https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-sat... ...
http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2... ...
http://www.tommu.cz/aktuality-karta&id=724...
A to jsou pouze nové auta, kdy diesly do 5.let stáří většinou drží, další dekáda jde do kopru z pohledu složitosti celého pohonného systému: - DPF, turba, vysokotlaké piezoelektrické vstřikovače, ERG ventily, karbonizace motoru a nemluvím o vypouštění NOx
Vlhký sen pokračuje a rád bych viděl jak se u toho tváříš!!!!A tady jenom lahůdka pro tebe zrovna z kolébky BMW!
https://www.novinky.cz/auto/478584-nemecti-ridic... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JosVerstapen
7. srpna • 13:03

A navíc spokojenost zákazníka není moc odpovídající, protože spousta zákazníků má své EGO a nikdy by nedovolilo, aby sdělili: Já jsem koupil špatně.....patříš přesně k nim neobjektivní posouzení. Navzdory řebříčku kde audi není první.
Tak už pro jednou stichni a drž se diskuze k autu bez tvé adorace!

stealth01
7. srpna • 14:26

To je bomba. :-)) ty jsi fakt dobrej magor.

Říct
5. srpna • 13:52

Takových aut ubývá, a dnes by v autosalonu možná už takový ani nenašel...

jogurt
5. srpna • 13:52

Takže ono to sice jede, ale rozpadá se to, STK by to nemělo šanci projít ani za tmy, bezpečné už to také není, močí z toho olej, takže i eco v kelu. O čem to vlastně je článek? O domnělé životnosti Lexusu, nebo o tom, že v USA smí na silnici totální šrot?

Polo
6. srpna • 7:39

Kundo

jirka
5. srpna • 14:36

a je probl na podvozku pár tyček vyměnit, přetěsnit motor a vyměnit pár senzoru? Nedávno tu byla škoda s půl milionem a potřebovala i zásah do motoru a byla na tom hůř než tohle auto strojnásobným nájezdem. Pitomče. Tonhle žádnej koncern nikdy nedá a v tak slušném stavu.

Buffalo007
6. srpna • 12:40

No taky hodně záleží v jakém prostředí to jezdí. Pokud jak je napsáno, to auto jezdilo v kalifornii, kde je stále nad 15°C a prší zde jednou za uherský rok, tak se to nedá srovnat s ČR, kde auto dřív zrezne, než by mělo šanci najet takovou porci KM. Samozřejmě ten nájezd je obrovský a pokud nikdo nešáhl na motor, tak je to uctí-hodný výkon.

tom
6. srpna • 7:55

Tak jasne, hlavne se pise, ze prevodovka uz je po repasi, kompletni nova predni naprava, zadni to potrebuje atd... takze zcela bezudrzbove.
A jwatli si vzpominam, tak ta octavka potrebovala nove turbo, to je teda zasah do motoru:-)

Doporučujeme

Články odjinud