Jaké problémy má Lexus LS po ujetí 1,5 milionu km? Stále má původní motor!

jogurt  |  05. 08. 2018 13:52

Takže ono to sice jede, ale rozpadá se to, STK by to nemělo šanci projít ani za tmy, bezpečné už to také není, močí z toho olej, takže i eco v kelu. O čem to vlastně je článek? O domnělé životnosti Lexusu, nebo o tom, že v USA smí na silnici totální šrot?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 08. 2018 14:36

a je probl na podvozku pár tyček vyměnit, přetěsnit motor a vyměnit pár senzoru? Nedávno tu byla škoda s půl milionem a potřebovala i zásah do motoru a byla na tom hůř než tohle auto strojnásobným nájezdem. Pitomče. Tonhle žádnej koncern nikdy nedá a v tak slušném stavu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 08. 2018 07:55

Tak jasne, hlavne se pise, ze prevodovka uz je po repasi, kompletni nova predni naprava, zadni to potrebuje atd... takze zcela bezudrzbove.
A jwatli si vzpominam, tak ta octavka potrebovala nove turbo, to je teda zasah do motoru

Odpovědět  |   | 
Buffalo007  |  06. 08. 2018 12:40

No taky hodně záleží v jakém prostředí to jezdí. Pokud jak je napsáno, to auto jezdilo v kalifornii, kde je stále nad 15°C a prší zde jednou za uherský rok, tak se to nedá srovnat s ČR, kde auto dřív zrezne, než by mělo šanci najet takovou porci KM. Samozřejmě ten nájezd je obrovský a pokud nikdo nešáhl na motor, tak je to uctí-hodný výkon.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  06. 08. 2018 07:39

Kundo

Odpovědět  |   | 
Říct  |  05. 08. 2018 13:52

Takových aut ubývá, a dnes by v autosalonu možná už takový ani nenašel...

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  05. 08. 2018 19:59

To je Lexus.....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 08. 2018 10:04

V USA se už v žebříčku spokojenosti zákazníků dostává skoro až k prvnímu Audi.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  06. 08. 2018 16:18

V USA první příčka audi....tvůj velký vlhký sen :)
Už ty čtyři kroužky netahej článek je o lexus něco co je mimo chápání kvality u koncernu

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 08. 2018 18:41

Prosím odpověz:

https://translate.google.cz/translate...

Já sem nic netahám, to jsou prostě jen fakta.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  07. 08. 2018 12:56

A příště sem dej alespoň funkční odkaz na tu tvoji anketu.
Já Ti ale určitě několik dám od několika studií a ratingových společností vč. insurance company:
https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-sat... ...
http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2... ...
http://www.tommu.cz/aktuality-karta&id=724...
A to jsou pouze nové auta, kdy diesly do 5.let stáří většinou drží, další dekáda jde do kopru z pohledu složitosti celého pohonného systému: - DPF, turba, vysokotlaké piezoelektrické vstřikovače, ERG ventily, karbonizace motoru a nemluvím o vypouštění NOx
Vlhký sen pokračuje a rád bych viděl jak se u toho tváříš!!!!

A tady jenom lahůdka pro tebe zrovna z kolébky BMW!
https://www.novinky.cz/auto/478584-nemecti-ridic... ...

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  07. 08. 2018 13:03

A navíc spokojenost zákazníka není moc odpovídající, protože spousta zákazníků má své EGO a nikdy by nedovolilo, aby sdělili: Já jsem koupil špatně.....patříš přesně k nim neobjektivní posouzení. Navzdory řebříčku kde audi není první.
Tak už pro jednou stichni a drž se diskuze k autu bez tvé adorace!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 14:26

To je bomba. ty jsi fakt dobrej magor.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 08. 2018 18:43

Já bych chtěl vidět strašně moc tvůj protáhlý obličej... Moc moc moc...
Teď samozřejmě bude následovat takové to diskuzní ticho, následované zpochybněním výsledků atd... Prostě klasická trapárna ve tvém velkém stylu...

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  07. 08. 2018 12:36

A znovu netahej sem ty svoje vyhledávací manýrky a ty čtyři kroužky pokaždé ve tvém příspěvku....a pokud chceš vyhledávat v rámci nějakých anket tak to je cesta do pekel btw.
Jsi chorobný magor do svých fetišistických aut typu BMW a AUDI. Měl by jses jít léčit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 08. 2018 14:33

Btw, co je vlastně špatného na tom, mít ve svém automobilovém srdci na prvním místě Audi? Ty snad nemáš oblíbenou značku? Chceš se pasovat do role Boha a určovat lidem, co mají nebo nemají mít rádi? Diskuze s tebou je ztráta času. Na idiota reagovat nebudu.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  07. 08. 2018 12:39

Stačí se podívat na ty tvoje ubohé testy: 100x SQ7 TDI a 50x BMW, 1x Lexus LC500 a tuším 1x ford a nějaký Golfíček.
Víc není potřeba co k tomu dodat.

Odpovědět  |   | 
Hloupěj Honza  |  05. 08. 2018 20:06

Pekáč z devadesatek fakt ne. Ano byl sem mladej, zdravej, samej mejdan , balil jednu hezkou mladou ženskou za druhou , ale se ježděním takovým šrotem nevrátí.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 08. 2018 22:47

jasnšě dnes je in tříválec litr a myslet si že mám formuli. Měl si možnost někdy atmo šestiválec atd? já jen šestiválec benzín pětiválec diesel a lahoda. lepší jak dnešní mrdky a kdyby nebyla tak drahá pojistka na auto tady v zahraničí kde žiju, kde se platí každý kun jedním eurem každý měsíc tak mi doma stojí hemi osmiválec z přelomu tisíciletí.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  06. 08. 2018 07:41

To už je dneska bohužel vedlejší. Dneska je podstatný jestli se k tomu dá připojit telefon a hrát na displeji navigace Angry Birds. Že motor stojí za pět hoven, to je už bohužel standard.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  06. 08. 2018 08:07

Měl sem možnost dokonce od jednoválce po dvanácti hrnek. Jen unás na farmě nafta je do traktoru, nebo náklaďáku. Což Vás asi zajímá ako, že vy žijete v zahraničí.

Odpovědět  |   | 
soudce Bordonaro  |  06. 08. 2018 10:17

Mam dojem,ze Honza je zase na dovolene,nejak to tu upada z hlediska koncernovych clanku...chlebodarce musi byt nespokojen!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 08. 2018 13:29

Zato koukám, že ty ses objevil a taky docela předvídatelně projevil - opět jako kokot

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 75 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 21 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A