Jaké je řídit Octavii WRC?

V reálu je jen málo lidí, kteří znají odpověď na tuto otázku. Opustíme-li realitu nebo chcete-li vstoupíme do reality virtuální, setkáme se s možností vyzkoušet Octavii „v praxi“.
Jaké je řídit Octavii WRC?
Tým Škoda Motorsport se totiž podílel na přípravě nové hry pro Sony Playstation 2 a mohl tak přiblížit si pocity jezdce světových rallye či jeho spolujezdce. Jedná se o produkt nové generace z prostředí mistrovství světa v automobilových soutěžích, kompatibilní s herní konzolí PlayStation 2. Již dnes je jasné, že nová hra pod názvem WRC předčí po všech stránkách všechny dosavadní hry s tematikou rallye.

Tým Škoda Motorsport se aktivně účastnil jak přípravy vlastní, tak i následné promotion. Novým majitelům hry a potažmo svým fanouškům tak umožnil jedinečný a neopakovatelný pohled do sfér, které Klepněte pro větší obrázekbyly dosud běžným smrtelníkům zapovězeny. Prostřednictvím hry WRC se totiž můžete stát piloty Octavie WRC na kterékoli soutěži mistrovství světa od mrazivého Švédska až po exotickou Keňu.

Věrnost, s jakou hra prezentuje svět rallye, je ohromující. Fanoušek týmu Škoda Motorsport si může vybrat nejenom z obou vozů posádek Armin Schwarz / Manfred Hiemer či Bruno Thiry / Stéphane Prévot, ale současně zvolit prostředí kterékoli ze současných rallye. Vybírat si dále může z více než 70 rychlostních zkoušek a 5 tzv. superspeciálních testů. Hra nabízí velmi věrný, do detailu propracovaný výhled z vozu, stejně věrné je i trojrozměrné Klepněte pro větší obrázekzobrazení interiéru, jezdce i spolujezdce. Zvláště zdařilé jsou tváře obou členů posádek: oba jezdci i spolujezdci se ve svých virtuálních dvojnících opravdu shlédli! K tomu se přidává skvělá počítačová animace, která věrně zobrazuje všechny pohyby od řízení, čtení poznámek až po simulaci havárií.

Za vizuálním dojmem nezaostávají ani audio efekty, jako čtení poznámek spolujezdce, zvuky motoru, kulisa, provázející práci mechaniků apod. Tým Škoda Motorsport dokonce uskutečnil speciální test Octavie WRC, při němž se uskutečnilo snímání zvuků.

Oba jezdci týmu Škoda Motorsport se s novou hrou seznámili ještě před jejím uvedením na trh. Armin Schwarz si zejména pochvaloval autentičnost virtuálních tras. „Dovedu si představit, že hru může někdo Klepněte pro větší obrázekvyužít k dodatečnému tréninku rychlostních testů,“ řekl Schwarz. Také Bruno Thiry hodnotí hru velmi pochvalně: „Grafika je vynikající a neuvěřitelně věrná – prostředí, krajina, na trati vidíte každý kamínek. Také míra variability z hlediska výběru vozu, jezdce či rychlostní zkoušky je ohromující.“ A jaký je názor Bruna Thiryho jako dvojnásobného otce na něco, co dnes tolik ovlivňuje dětský svět? „Samozřejmě je nutná rozumná míra. Pokud dítě nesedí u obrazovky 12 hodin denně a nenechává se unášet brutálními scénami, pak je to zcela v pořádku. Hru WRC bych svým dětem určitě doporučil.“ Ze čtveřice mužů v kabinách Octavií WRC je však zdaleka nejúspěšnějším hráčem Stéphane Prévot, známý jako nekompromisní drtič rekordů všech možných počítačových her.

Bruno Thiry a jeho spolujezdec Stéphane Prévot měli při uvádění nové hry v život ještě jednu důležitou roli: účastnili se natáčení reklamního spotu, který bude od konce listopadu součástí celoevropské reklamní kampaně. V reklamě účinkují společně s Tommim Mäkinenem, Richardem Burnsem a Robertem Reidem. Tom Robberechts, produktový manažér společnosti Sony, k tomu říká: „S Brunem i Stéphanem bylo fantastické pracovat. Museli prokázat velkou dávku trpělivosti, když před několika kamerami měli předstírat, že právě spadli se svým vozem z několikametrového stázu. Hlavní práci sice vykonali kaskadéři odění v originálních kombinézách a helmách na rampě ve Španělsku, ovšem osobní účinkování obou dvou přidává spotu na věrnosti. S výsledkem jsem velice spokojen.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků