Jaká jsou nejlepší auta pro tahání přívěsů? Známe vítěze

Zelí  |  20. 06. 2016 17:42

V článku chybí podstatná informace a to kolik utáhnou v bržděné variantě.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2016 19:50

Reakce na Zelí | 20. 06. 2016 17:42 | [78.80.205.xxx] - opět prokazuješ, že neumíš číst a neudržíš pozornost při čtení delšího textu. Stačí se podívat v článku na odkaz, který tě přesměruje na původní originální článek http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/92950/tow-car... ...

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  20. 06. 2016 18:59

Místo nadpisu "nejlepší auta pro tahání přívěsů" by se článek měl jmenovat "nejlepší auta pro tahání karavanu na dovolenou". Jako auta vhodná na tahání přívěsů bych z celého seznamu označil jen Land/Range Rovery a VW Touareg, protože žádné z ostatních aut na seznamu nedá ani 3 tuny (pokud se pletu, tak mě někdo prosím opravte). Na tahání lehkých přívěsů jako jsou obytné karavany nebo malé lodě to je asi jedno, ale jakmile chcete na vleku táhnout třeba větší osobní auto, tak to je pro obyčejná auta konečná a pomůže až velké SUV, pickup nebo Jeep.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  20. 06. 2016 19:04

Na tahání až 3,5t přívěsu mám MB GL350. S 2,5t plně naloženým přívěsem je spotřeba 14L.
Kopec nekopec.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 06. 2016 08:26

...nie je to akosi vela? Pri MPR s privesom tolko nezozral snad ani Touareg V8

Odpovědět  |   | 
sokar  |  21. 06. 2016 08:48

Samotný auto žere 10L, takže 4L navíc jsou OK. Oproti volvu XC60, který s přívěsem žralo 21L je to super hodnota.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 06. 2016 19:10

Tak mne překvapila Škoda Octavia Scout, když své kvality prokázala při tažení také svým velkým zavazadlovým prostorem. To je opravdu pádný důvod pro kvalitní tažení přívěsu. A já myslel, že při této disciplíně to jako argument nikdo nevytáhne, a opět jsem se spletl.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 06. 2016 08:25

...no, ono to mozno mysleli ze je akosi od prirody dobre ked sa veci nahadzu do auta a nie do privesu, pricom zatazena kara ten orives potiahne lepsie.

Zrejme ale schopnost nalozit veci do kufra ma len majitel okty scout :) :) :)

Odpovědět  |   | 
tonda  |  20. 06. 2016 19:39

A proč tam není Peugeot, Ford, Opel, Fiat. Proč je nám zase podsouváno VW... Jako nej, nej, nej... Jsou i jiné značky, které jsou daleko lepší na tahání přívěsů. Pak redakce zapomněla na jednu maličkost a to váhu vozidla a taženého přívěsu. Pak u Roveru potřebuji pomalu již "C"....

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2016 19:51

Stačí se podívat v článku na odkaz, který tě přesměruje na původní originální článek http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/92950/tow-car...... ...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 06. 2016 21:50

Celé to je hovadina. Novináři vymysleli zase nějaký pseudotest. Kdo má peníze na Range, nebude se hrkat po evropě s karavanem, ale lítá s kreditkou, a to je vše, ani plavky si nebalí. Buď bez, nebo si koupíš vše tam. A kdo se trmácí s těma papundeklovýma budkama desítky hodin v zácpách a kolonách, tak zase na ten Range nemá, a nebo ho má 15let starý. Jsou vyjímky, nadšenci, ale v globále to tak je. A ten, kdo tedy počítá kde jakou korunu, tak už ví, že osobní auto není na tahání vhodné, protože jsou malé a možná Vás sfoukne i tlakový vzduch od kamionu, a dodávky platí vyšší mýtné, takže jediná možnost jsou silné MPV např Sharan, Viano a podobně. A vrchol frašky je ten pohon 4x4. Je to super, ale využije to pět lidí ze sta. Zbytek to má k ničemu. Ne, všichni nemají chatičku na ještědu a nepotřebují tam jezdit i ve sněhové kalamitě. Mimochodem, i když tam vyjedete, nesjedete, a navíc, kdo to myslí skutečně vážně, tak nic netahá ani 6x6, ale má karavan nástavbu na dodávce, případně s 4x4, pokud je potřeba.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  20. 06. 2016 23:27

Majitelé Range Roverů naopak tahají přívěsy poměrně často, byť s těmi obytnými přívěsy máte samozřejmě pravdu. Místo karavanů se za Range Rovery hodně často vozí koně a troufnu si tvrdit, že mezi majiteli koní patří Range Rovery k vůbec nejoblíbenějším autům. Ono to dává i celkem smysl, protože na cestování s koňským přívěsem po venkovských sídlech s nezpevněnými cestami se těžko hledá lepší volba.

Odpovědět  |   | 
Ferda.  |  20. 06. 2016 22:07

Nějak tam postrádám zmínku o Dacii Duster, který tam snad před dvěma léty vyhrál kategorii v poměru ceny a užitné hodnoty.

Je docela možné, že za tu dobu se pohled na Dacii změnil.

Odpovědět  |   | 
leo  |  22. 06. 2016 13:30

Dacia vyhrála jen v kategorii cena za 1kg vozu:)

Odpovědět  |   | 
Ellesmérys  |  21. 06. 2016 00:58

Tady je to zase samej odborníík Samý propagační články a VW koncernový ilumináti, co maj všechno pod palcem

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  21. 06. 2016 05:41

Majitelé Discovery mají bohaté zkušenosti pravděpodobně nejen s taháním přívěsů ale zejména odtahem svého vlastního auta
Lehčí přívěsy, tak do 3 tun, tahám v USA za svou Toyotou Sequoia (5.7 V8) a docela v pohodě. Na těžší přívěsy to chce minimálně něco jako Ford F250 nebo RAM 2500.

Odpovědět  |   | 
jean  |  21. 06. 2016 07:47

Veľké SUV a offroady fajn, ale takú blbosť, ako auto s dllllhým zadným previsom (zrovna octávia je na toto totál na p...) na ťahanie ťažkého prívesu, by človek, čo niekedy ťahával veľké náklady (ťažšie ako auto), nikdy neurobil. Rozhádže to celé auto. Takže by som chcel vidieť metodiku, podľa ktorej to tí novinári zostavili. Alebo ťahali s 1,5t autom 750 kg karavanik...?

Odpovědět  |   | 
jean  |  21. 06. 2016 07:48

oprava: ... nikdy nepoužil.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 06. 2016 08:30

...dobrym tahunom je aj Multivan...No a samozrejme Ducato s 2.3 litrom. To ma tu vyhodu ze si na dovolenku vezmete aj motorky

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 06. 2016 18:51

a z losovcieho bubna vyberáme víťaza, a vyhráva samozreme škoda.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A