Jaká je „laciná“ Fabia?

18 komentářů

Zbynďa
18. ledna • 20:17

V mnohém souhlasím s autorem článku "Cenová politika" s panem Jandou. Doopravdy,... nelakovaný nárazník, jaká je to úspora??? Prostě vzali Clasika ubrali veškerý plasty, zošklivili Fabii, aby se nikomu stejnak nelíbila, ale hlavně ... UDĚLALI NÁM LIDEM MILOSLUŽBU, ŽE TAKY AUTO MŮŽE STÁT 250.000,-Kč. Taky bych se rozhodoval, jestli mám koupit FABII JUNIOR, nebo třeba rok starou Fabii 1.4 třeba s ABS nebo AIRBAGEM navíc! A ještě jedna poznámka!!! Lidi, nevím, proč ty Fabie vlastně kupujete. Podívali jste se někdy na RENAULTA CLIO??? V základní výbavě 4 AIR, ABS, elektr. okna vpředu, centrál na dálku, posilovač, tónovaný skla,.... a navíc ta cena, to zákonný pojištění, u něhož u Fabie budu platit 4.000,-Kč jen kvuli 50 kubikům?

Michalík
19. ledna • 7:27

co clio.... ale thalia; ta stojí 259 900 s benzínem 1.4 litru.... je 500x lepší jak Junior...

Filip
11. ledna • 10:48

Fabia Jr. je hnus největší, to radši budu jezdit navždy Felicií 1,3 glxi 50 kw. Už se ale těšim na konkurenci Skody v  Kolíně, myslím, že Škodovka bude muset změnit svou pro POLOVSKOU cenovou politiku.

Jirka C.
19. prosince • 2:31

Souhlasím, takový auto za takový peníze si může koupit jen slabomyslný protitalibanský bojovník s tučným dolarovým kontem - zfetovaný z vlastnoručně vyrobeného opia.

Schelma
19. prosince • 14:43

No nevim. Myslim, ze kdyby sis dal opium, napadaly by te sice ruzne veci, ale koupe fabie junior asi sotva

Clouseau
14. prosince • 13:09

Hnusna Fabia, hnusny Junior - a to jste jeste (asi) nevideli uzitkovou verzi kombika! Jiste si vzpominate na priserneho Formana s plechy misto zadnich oken (Forman Praktik)... no tak si predstavte Fabii kombi s podobnou upravou + cerne narazniky a dalsi "vylepseni" ve stylu Juniora. A nebo zaskocte do Boleslavske Skodovky, tam uz jich par jezdi a BOHUZEL to nevypada, ze by to byly jenom nejake studie co se nedockaji realizace...

Potvora
13. prosince • 23:44

Junior je ponekud nestastne auto. Zatimco klasicka Fabie je v hatchbacku opravdu moc povedeny vuz (dynamicky, dravy, ...) - coz vsak nejde rict o sedanu a combi - junior vypada jak fabie po havarii a s nouzove naroubovanymi narazniky. Ale setreni na platu u zadniho skla opravdu nepochopim asi nikdy - to je uspora za par stovek prece...

Vzhledem ke kolum bez poklic, 13" kolum a hlavne absenci posilovace bych cekal, ze bude cena alespon nekde u 220, aby to melo smysl... a ono kdepak. Vsadim se, ze oprava posilovace v Classicu vyjde na vice nez 20000, ktere predstavuji rozdil mezi posilovacem a neposilovacem...

Ja nevim - snahou asi bylo udelat auto pro lidi, kteri nemaji na minimalni Fabii... jenze tohle je paskvil.

Jagx
12. prosince • 23:57

Jak se "prodělává zklamání"???

Neměla by ta Fabie jr. být spíš dcerkou?

Jak může něco být "méně přitažlivější"...?????

Jagx

Jirka
12. prosince • 14:57

Souhlasím! To co v Mladé Boleslavy nemá obdoby. Šetřit tím, že místo uzavíratelné schárnky je jen díra a nad zavazadlovým prostorem není víko, to se mi snad jen zdá. Kolik tím ušetřili, 500 Kč? Tohle auto by mělo stát tak 190.000,-

Petr
10. března • 14:31

Je to děs! Naštěstí mám classica..

Rick
12. prosince • 14:14

Všechno bych překousnul, ale ta "sleva" 20.000 Kč, za kterou ji teď Škodovka proti modelu Classic nabízí je směšná - Takovýhle low-end a navíc tuzemské výroby bych čekal do 200.000 Kč

Pavel Janda
12. prosince • 20:59

Mam tentyz pocit. Fabii Junior "oholili", kde mohli, i na uplne zbytecnych mistech (nevim, jak velkou usporu prinese treba nelakovani narazniku, zasahy do interieru jsou take zasadni a vyrazne levnejsi reseni, myslim, nepredstavuji...) a cena klesla o pouhopouhych 30 000 Kc. Navic motor je opet pouze prevrtany z 1,4, cili blok pochazi zase ze Skody MB (ten je snad nesmrtelny, jsem zvedav, jak dlouho jeste budou v Boleslavi delat motory s rozvodem OHV). Takove auto by melo stat opravdu prinejmensim pod 200 000, ale spise tak okolo 170 a na trhu by se uplatnil. Za takovou cenu, za jakou je dnes nabizen, si asi mnoho priznivcu nenajde, dan za snizeni ceny o 30 000 Kc je neumerne vysoka.

Miroslav
12. prosince • 10:53

Nemilé překvapení je spotřeba litrového motoru, u konkurence s litrovými motory je běžně o 1 l menší (ta hmotnost!!!). Spotřeba je stejná jako u motoru 1.4 16 V 55 kw!

Petr Broža
12. prosince • 10:40

Myslím, že se dalo ušetřit klidně někde jinde. Junior se zkrátka nepovedl, je dhodně ošklivý a jsem se zvědav, kdo si ho koupí.

Ferenc
13. prosince • 9:05

Ano, Junior je hodně ošklivý, ale tím pádem je hodně ošklivá i Fabie. Vždyť se ty auta od sebe vůbec neliší! No ano, nárazníky mají jinou barvu a nad zavazadlovým prostorem chybí víko, ale to ošklivost nedělá. Základ je v tom, že Fabie je sama o sobě prostě "hnuska".

Expert
12. prosince • 9:26

Teda, Junior, to je opravdová zrůdička! Nevěřil bych, že se tak hnusné auto jako je Fabie dá ještě víc zkazit... a ejhle, jde to!

Jirka
12. prosince • 8:56

Junior je strašnej.

Viděl jsem ho na výstavě a kousek vedle stála Dacia Nova a vypadala skoro líp.

Autor zapomněl napsat, že ještě to auto má gumy z Matize- šíleně úzký, aby to vzal posilovač, díra místo chránky před spolujezdcem vypadá fakt otřesně a to, že tam není plato nad zavazadlovým prostorem a kryt motoru na kráse moc nepřidá...

Honza
12. prosince • 8:52

když už fábii, tak rozhodně ne Juniora... to odpudivé....hrozné

Doporučujeme

Články odjinud