Jaká je „laciná“ Fabia?

Honza  |  12. 12. 2001 08:52

když už fábii, tak rozhodně ne Juniora... to odpudivé....hrozné

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  12. 12. 2001 08:56

Junior je strašnej.

Viděl jsem ho na výstavě a kousek vedle stála Dacia Nova a vypadala skoro líp.

Autor zapomněl napsat, že ještě to auto má gumy z Matize- šíleně úzký, aby to vzal posilovač, díra místo chránky před spolujezdcem vypadá fakt otřesně a to, že tam není plato nad zavazadlovým prostorem a kryt motoru na kráse moc nepřidá...

Odpovědět  |   | 
Expert  |  12. 12. 2001 09:26

Teda, Junior, to je opravdová zrůdička! Nevěřil bych, že se tak hnusné auto jako je Fabie dá ještě víc zkazit... a ejhle, jde to!

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  12. 12. 2001 10:40

Myslím, že se dalo ušetřit klidně někde jinde. Junior se zkrátka nepovedl, je dhodně ošklivý a jsem se zvědav, kdo si ho koupí.

Odpovědět  |   | 
Ferenc  |  13. 12. 2001 09:05

Ano, Junior je hodně ošklivý, ale tím pádem je hodně ošklivá i Fabie. Vždyť se ty auta od sebe vůbec neliší! No ano, nárazníky mají jinou barvu a nad zavazadlovým prostorem chybí víko, ale to ošklivost nedělá. Základ je v tom, že Fabie je sama o sobě prostě "hnuska".

Odpovědět  |   | 
Miroslav  |  12. 12. 2001 10:53

Nemilé překvapení je spotřeba litrového motoru, u konkurence s litrovými motory je běžně o 1 l menší (ta hmotnost!!!). Spotřeba je stejná jako u motoru 1.4 16 V 55 kw!

Odpovědět  |   | 
Rick  |  12. 12. 2001 14:14

Všechno bych překousnul, ale ta "sleva" 20.000 Kč, za kterou ji teď Škodovka proti modelu Classic nabízí je směšná - Takovýhle low-end a navíc tuzemské výroby bych čekal do 200.000 Kč

Odpovědět  |   | 
Pavel Janda  |  12. 12. 2001 20:59

Mam tentyz pocit. Fabii Junior "oholili", kde mohli, i na uplne zbytecnych mistech (nevim, jak velkou usporu prinese treba nelakovani narazniku, zasahy do interieru jsou take zasadni a vyrazne levnejsi reseni, myslim, nepredstavuji...) a cena klesla o pouhopouhych 30 000 Kc. Navic motor je opet pouze prevrtany z 1,4, cili blok pochazi zase ze Skody MB (ten je snad nesmrtelny, jsem zvedav, jak dlouho jeste budou v Boleslavi delat motory s rozvodem OHV). Takove auto by melo stat opravdu prinejmensim pod 200 000, ale spise tak okolo 170 a na trhu by se uplatnil. Za takovou cenu, za jakou je dnes nabizen, si asi mnoho priznivcu nenajde, dan za snizeni ceny o 30 000 Kc je neumerne vysoka.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  12. 12. 2001 14:57

Souhlasím! To co v Mladé Boleslavy nemá obdoby. Šetřit tím, že místo uzavíratelné schárnky je jen díra a nad zavazadlovým prostorem není víko, to se mi snad jen zdá. Kolik tím ušetřili, 500 Kč? Tohle auto by mělo stát tak 190.000,-

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 03. 2002 14:31

Je to děs! Naštěstí mám classica..

Odpovědět  |   | 
Jagx  |  12. 12. 2001 23:57

Jak se "prodělává zklamání"???

Neměla by ta Fabie jr. být spíš dcerkou?

Jak může něco být "méně přitažlivější"...?????

Jagx

Odpovědět  |   | 
Potvora  |  13. 12. 2001 23:44

Junior je ponekud nestastne auto. Zatimco klasicka Fabie je v hatchbacku opravdu moc povedeny vuz (dynamicky, dravy, ...) - coz vsak nejde rict o sedanu a combi - junior vypada jak fabie po havarii a s nouzove naroubovanymi narazniky. Ale setreni na platu u zadniho skla opravdu nepochopim asi nikdy - to je uspora za par stovek prece...

Vzhledem ke kolum bez poklic, 13" kolum a hlavne absenci posilovace bych cekal, ze bude cena alespon nekde u 220, aby to melo smysl... a ono kdepak. Vsadim se, ze oprava posilovace v Classicu vyjde na vice nez 20000, ktere predstavuji rozdil mezi posilovacem a neposilovacem...

Ja nevim - snahou asi bylo udelat auto pro lidi, kteri nemaji na minimalni Fabii... jenze tohle je paskvil.

Odpovědět  |   | 
Clouseau  |  14. 12. 2001 13:09

Hnusna Fabia, hnusny Junior - a to jste jeste (asi) nevideli uzitkovou verzi kombika! Jiste si vzpominate na priserneho Formana s plechy misto zadnich oken (Forman Praktik)... no tak si predstavte Fabii kombi s podobnou upravou + cerne narazniky a dalsi "vylepseni" ve stylu Juniora. A nebo zaskocte do Boleslavske Skodovky, tam uz jich par jezdi a BOHUZEL to nevypada, ze by to byly jenom nejake studie co se nedockaji realizace...

Odpovědět  |   | 
Jirka C.  |  19. 12. 2001 02:31

Souhlasím, takový auto za takový peníze si může koupit jen slabomyslný protitalibanský bojovník s tučným dolarovým kontem - zfetovaný z vlastnoručně vyrobeného opia.

Odpovědět  |   | 
Schelma  |  19. 12. 2001 14:43

No nevim. Myslim, ze kdyby sis dal opium, napadaly by te sice ruzne veci, ale koupe fabie junior asi sotva

Odpovědět  |   | 
Filip  |  11. 01. 2002 10:48

Fabia Jr. je hnus největší, to radši budu jezdit navždy Felicií 1,3 glxi 50 kw. Už se ale těšim na konkurenci Skody v  Kolíně, myslím, že Škodovka bude muset změnit svou pro POLOVSKOU cenovou politiku.

Odpovědět  |   | 
Zbynďa  |  18. 01. 2002 20:17

V mnohém souhlasím s autorem článku "Cenová politika" s panem Jandou. Doopravdy,... nelakovaný nárazník, jaká je to úspora??? Prostě vzali Clasika ubrali veškerý plasty, zošklivili Fabii, aby se nikomu stejnak nelíbila, ale hlavně ... UDĚLALI NÁM LIDEM MILOSLUŽBU, ŽE TAKY AUTO MŮŽE STÁT 250.000,-Kč. Taky bych se rozhodoval, jestli mám koupit FABII JUNIOR, nebo třeba rok starou Fabii 1.4 třeba s ABS nebo AIRBAGEM navíc! A ještě jedna poznámka!!! Lidi, nevím, proč ty Fabie vlastně kupujete. Podívali jste se někdy na RENAULTA CLIO??? V základní výbavě 4 AIR, ABS, elektr. okna vpředu, centrál na dálku, posilovač, tónovaný skla,.... a navíc ta cena, to zákonný pojištění, u něhož u Fabie budu platit 4.000,-Kč jen kvuli 50 kubikům?

Odpovědět  |   | 
Michalík  |  19. 01. 2002 07:27

co clio.... ale thalia; ta stojí 259 900 s benzínem 1.4 litru.... je 500x lepší jak Junior...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 28 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 147 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A