Jaká je daň za stahovací střechu? U VW T-Roc Cabriolet i téměř 200 kg navrch

8 komentářů

OTTO
17. prosince • 11:18

Koukám, že nám Kübelwagen trochu přibral na váze. Pěkně ale je, že obsah motoru zůstal stejný jako u originálu z roku 1940 :-P

Lord Jim
17. prosince • 8:29

Je to nadherny majestatni kabriolet,typicky dalnicni cruiser. Bravo,vlkohradsti!

Žere mi klakson
16. prosince • 18:46

Kouzlo nechtěného: v přehledu článků se sešly tento o kabriu od VW a o roadsteru Honda S2000. Ty titulní obrázky snad nepotřebují komentář, ale přesto - dizajnově jednoduchá krása Hondy a po ní ten toporný dizajn jakéhosi škopku na kolech od VW. Já začínám být přesvědčen, že Němci jsou už jako miminka plošně očkování proti eleganci a smyslu pro dizajnovou krásu.

OTTO
17. prosince • 11:20

Abychom byli fér, tak ta Honda 20 let stará. Dneska už by taky vypadala jinak...

Lord Jim
16. prosince • 13:24

Uzasny koncernovy clanek. Cela nase velka VAG rodina Vam dekuje!

simson33
16. prosince • 13:23

No potěš!!! Hmotnost 1500 kg a objem motoru 999 cm... to nestačí. Mám osobní zkušenost s VW Touran (2011) s motorem 1.2 TSI (77 kW) a je vidět, jak má motor s autem práci než se pořádně nadechne díky turbu. Je to trápení. A to má objem o dvě deci vyšší a čtyři válce. Co stačí na Fabii nebo Polo nestačí na auto o půl tuny těžší. K té patnáctistovce měli raději přidat 2.0 TSI (140 kW).
Nechápu, že když už si dají tu práci a vytvoří SUV cabrio, tak tam nedají i dostatečný motor. Který je navíc do T-Rocu v pohodě zastavitelný. Už vidím, jak si někdo kupuje cabrio a do něho malý tříválec. Bude to z hlediska prodejů stejně okrajový model, takže případné vyšší emise roli nehrají...

Twan
16. prosince • 14:16

Oni žádný pořádný motor nemají. 6+ válců má jen Audi, nějak si ty motory už nepůjčují jako dřive. A to co ještě VW má montuje jen do aut na vývoz mimo evropu. Takže současný vrchol u VW je 2.0TSi. Navíc, co by na to řekla Gretta...

petr r. (petrumr)
16. prosince • 16:59

Gretta na to nic neřekne, jezdí vlakem na kterýho 45% české populace nemá peníze, my jezdíme levnější automobilovou dopravou.

Doporučujeme

Články odjinud