Koukám, že nám Kübelwagen trochu přibral na váze. Pěkně ale je, že obsah motoru zůstal stejný jako u originálu z roku 1940 :-P
Je to nadherny majestatni kabriolet,typicky dalnicni cruiser. Bravo,vlkohradsti!
Kouzlo nechtěného: v přehledu článků se sešly tento o kabriu od VW a o roadsteru Honda S2000. Ty titulní obrázky snad nepotřebují komentář, ale přesto - dizajnově jednoduchá krása Hondy a po ní ten toporný dizajn jakéhosi škopku na kolech od VW. Já začínám být přesvědčen, že Němci jsou už jako miminka plošně očkování proti eleganci a smyslu pro dizajnovou krásu.
Abychom byli fér, tak ta Honda 20 let stará. Dneska už by taky vypadala jinak...
Uzasny koncernovy clanek. Cela nase velka VAG rodina Vam dekuje!
No potěš!!! Hmotnost 1500 kg a objem motoru 999 cm... to nestačí. Mám osobní zkušenost s VW Touran (2011) s motorem 1.2 TSI (77 kW) a je vidět, jak má motor s autem práci než se pořádně nadechne díky turbu. Je to trápení. A to má objem o dvě deci vyšší a čtyři válce. Co stačí na Fabii nebo Polo nestačí na auto o půl tuny těžší. K té patnáctistovce měli raději přidat 2.0 TSI (140 kW). Nechápu, že když už si dají tu práci a vytvoří SUV cabrio, tak tam nedají i dostatečný motor. Který je navíc do T-Rocu v pohodě zastavitelný. Už vidím, jak si někdo kupuje cabrio a do něho malý tříválec. Bude to z hlediska prodejů stejně okrajový model, takže případné vyšší emise roli nehrají...
Oni žádný pořádný motor nemají. 6+ válců má jen Audi, nějak si ty motory už nepůjčují jako dřive. A to co ještě VW má montuje jen do aut na vývoz mimo evropu. Takže současný vrchol u VW je 2.0TSi. Navíc, co by na to řekla Gretta...
Gretta na to nic neřekne, jezdí vlakem na kterýho 45% české populace nemá peníze, my jezdíme levnější automobilovou dopravou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.