Samotné filmování zabralo štábu osmatřiceti lidí celé tři dny. Za volant pick-upu s dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o objemu tří litrů se posadil zkušený kaskadér Paul Swift, který také vymýšlel skoky a smyky.  Zdroj: Ford

Samotné filmování zabralo štábu osmatřiceti lidí celé tři dny. Za volant pick-upu s dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o objemu tří litrů se posadil zkušený kaskadér Paul Swift, který také vymýšlel skoky a smyky.  | Zdroj: Ford

Režie se ujal Nick Piper, mezi jehož práci patří třeba reklamní spoty pro Google nebo McDonald’s či videoklipy pro Madonnu a Lennyho Kravitze. Zdroj: Ford

Režie se ujal Nick Piper, mezi jehož práci patří třeba reklamní spoty pro Google nebo McDonald’s či videoklipy pro Madonnu a Lennyho Kravitze. | Zdroj: Ford

Zajímavé je, že Raptor použitý při natáčení nebyl nijak upraven – šlo o sériový kus, který pouze dostal vícebodové pásy. Zdroj: Ford

Zajímavé je, že Raptor použitý při natáčení nebyl nijak upraven – šlo o sériový kus, který pouze dostal vícebodové pásy. | Zdroj: Ford

Děj byl navržen v animovaném scénáři, který sloužil jako předloha pro natáčení – jeho příprava mimochodem trvala 200 hodin. Zdroj: Ford

Děj byl navržen v animovaném scénáři, který sloužil jako předloha pro natáčení – jeho příprava mimochodem trvala 200 hodin. | Zdroj: Ford

Zatím nejnovější snímek, ve kterém ostrý pick-up dostává povolení k přistání na evropském trhu, vznikal na letišti vznikl na letišti Dunsfold. Zdroj: Ford

Zatím nejnovější snímek, ve kterém ostrý pick-up dostává povolení k přistání na evropském trhu, vznikal na letišti vznikl na letišti Dunsfold. | Zdroj: Ford

Režie se ujal Nick Piper, mezi jehož práci patří třeba reklamní spoty pro Google nebo McDonald’s či videoklipy pro Madonnu a Lennyho Kravitze. Zdroj: Ford
Zajímavé je, že Raptor použitý při natáčení nebyl nijak upraven – šlo o sériový kus, který pouze dostal vícebodové pásy. Zdroj: Ford
Děj byl navržen v animovaném scénáři, který sloužil jako předloha pro natáčení – jeho příprava mimochodem trvala 200 hodin. Zdroj: Ford
Zatím nejnovější snímek, ve kterém ostrý pick-up dostává povolení k přistání na evropském trhu, vznikal na letišti vznikl na letišti Dunsfold. Zdroj: Ford
5
Fotogalerie

Jak vznikala akční reklama na Ford Ranger Raptor? Zveme vás do zákulisí natáčení

Únik z letadla, skoky a smyky, řádění v terénu a bahno stříkající do všech stran – mrkněte, jak se dělá propagační video na ostrý pick-up.

Říká se, že obrázek vydá za tisíc slov. A když se ten obrázek hýbe, tím lépe. Ford představuje nejnovější Ranger ve verzi Raptor v dalším ze série akčních videí s podtitulkem „badass,“ který jistě nemusíme překládat. Zatím nejnovější snímek, ve kterém ostrý pick-up dostává povolení k přistání na evropském trhu, vznikal na letišti  Dunsfold (kde se dlouhé roky natáčel i pořad Top Gear). Děj byl navržen v animovaném scénáři, který sloužil jako předloha pro natáčení – jeho příprava mimochodem trvala 200 hodin.

Samotné filmování zabralo štábu osmatřiceti lidí celé tři dny. Za volant pick-upu s dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o objemu tří litrů se posadil zkušený kaskadér Paul Swift, který také vymýšlel skoky a smyky. Režie se ujal Nick Piper, mezi jehož práci patří třeba reklamní spoty pro Google nebo McDonald’s či videoklipy pro Madonnu a Lennyho Kravitze.

Při natáčení se ke slovu dostaly drony, speciální kamerový vůz s robotickým ramenem, terénní vozítka a také dopravní letoun. Zajímavé je, že Raptor použitý při natáčení nebyl nijak upraven – šlo o sériový kus, který pouze dostal vícebodové pásy.

Do zákulisí natáčení se můžete podívat zde...

...a tady máme výsledek:

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud