Únik z letadla, skoky a smyky, řádění v terénu a bahno stříkající do všech stran – mrkněte, jak se dělá propagační video na ostrý pick-up.
Říká se, že obrázek vydá za tisíc slov. A když se ten obrázek hýbe, tím lépe. Ford představuje nejnovější Ranger ve verzi Raptor v dalším ze série akčních videí s podtitulkem „badass,“ který jistě nemusíme překládat. Zatím nejnovější snímek, ve kterém ostrý pick-up dostává povolení k přistání na evropském trhu, vznikal na letišti Dunsfold (kde se dlouhé roky natáčel i pořad Top Gear). Děj byl navržen v animovaném scénáři, který sloužil jako předloha pro natáčení – jeho příprava mimochodem trvala 200 hodin.
Samotné filmování zabralo štábu osmatřiceti lidí celé tři dny. Za volant pick-upu s dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o objemu tří litrů se posadil zkušený kaskadér Paul Swift, který také vymýšlel skoky a smyky. Režie se ujal Nick Piper, mezi jehož práci patří třeba reklamní spoty pro Google nebo McDonald’s či videoklipy pro Madonnu a Lennyho Kravitze.
Při natáčení se ke slovu dostaly drony, speciální kamerový vůz s robotickým ramenem, terénní vozítka a také dopravní letoun. Zajímavé je, že Raptor použitý při natáčení nebyl nijak upraven – šlo o sériový kus, který pouze dostal vícebodové pásy.
Do zákulisí natáčení se můžete podívat zde...
...a tady máme výsledek: