Modely britského Jaguaru jsou většinou před kamerou. Nejnovější počin však role otáčí a z SUV modelu F-Pace dělá kameramana. Speciální filmový vůz vznikl za účelem natáčení… dalších dvou  Jaguárů F-Pace!  Automobilka vybavila SUV gyroskopickým ramenem, kterému se přezdívá Russian Arm. Jaguar

Modely britského Jaguaru jsou většinou před kamerou. Nejnovější počin však role otáčí a z SUV modelu F-Pace dělá kameramana. Speciální filmový vůz vznikl za účelem natáčení… dalších dvou Jaguárů F-Pace! Automobilka vybavila SUV gyroskopickým ramenem, kterému se přezdívá Russian Arm. | Jaguar

Za systém Russian Arm je zodpovědný Anatoliy Kokush, ukrajinský filmař a inovátor, který je ověnčený několika Oscary. Jaguar se pro natáčení spojil se společností Canon, matadorem na poli fotografické techniky. Na konec ramena pak společně posadili kameru Canon EOS C500 Mark II. Jaguar

Za systém Russian Arm je zodpovědný Anatoliy Kokush, ukrajinský filmař a inovátor, který je ověnčený několika Oscary. Jaguar se pro natáčení spojil se společností Canon, matadorem na poli fotografické techniky. Na konec ramena pak společně posadili kameru Canon EOS C500 Mark II. | Jaguar

Tato kamera, jejíž samostatné tělo stojí v Česku téměř 480 tisíc korun, patří k špičce ve filmovém oboru. Umí natáčet v rozlišení 5,9K, nahrává 4kanálové audio a také v ní slaví premiéru pětiosá stabilizace. Samostatné železo přitom váží necelé dva kilogramy.  Jaguar

Tato kamera, jejíž samostatné tělo stojí v Česku téměř 480 tisíc korun, patří k špičce ve filmovém oboru. Umí natáčet v rozlišení 5,9K, nahrává 4kanálové audio a také v ní slaví premiéru pětiosá stabilizace. Samostatné železo přitom váží necelé dva kilogramy.  | Jaguar

Níže se můžete podívat, jak natáčení v jižním Španělsku probíhalo, i na finální výsledek v podobě upoutávky na ostré Jaguary SVR. Jaguar

Níže se můžete podívat, jak natáčení v jižním Španělsku probíhalo, i na finální výsledek v podobě upoutávky na ostré Jaguary SVR. | Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

 Jaguar

| Jaguar

Za systém Russian Arm je zodpovědný Anatoliy Kokush, ukrajinský filmař a inovátor, který je ověnčený několika Oscary. Jaguar se pro natáčení spojil se společností Canon, matadorem na poli fotografické techniky. Na konec ramena pak společně posadili kameru Canon EOS C500 Mark II. Jaguar
Tato kamera, jejíž samostatné tělo stojí v Česku téměř 480 tisíc korun, patří k špičce ve filmovém oboru. Umí natáčet v rozlišení 5,9K, nahrává 4kanálové audio a také v ní slaví premiéru pětiosá stabilizace. Samostatné železo přitom váží necelé dva kilogramy.  Jaguar
Níže se můžete podívat, jak natáčení v jižním Španělsku probíhalo, i na finální výsledek v podobě upoutávky na ostré Jaguary SVR. Jaguar
 Jaguar
19
Fotogalerie

Jak vzniká profi reklama na auta? Jaguar vám to ukáže s kamerou za půl milionu

Copak kamera, ale ostatní vybavení muselo stát neuvěřitelné množství peněz. Výsledek pak ale stojí za to.

Modely britského Jaguaru jsou většinou před kamerou. Nejnovější počin však role otáčí a z SUV modelu F-Pace dělá kameramana. Speciální filmový vůz vznikl za účelem natáčení… dalších dvou Jaguárů F-Pace! Automobilka vybavila SUV gyroskopickým ramenem, kterému se přezdívá Russian Arm.

Za systém Russian Arm je zodpovědný Anatoliy Kokush, ukrajinský filmař a inovátor, který je ověnčený několika Oscary. Jaguar se pro natáčení spojil se společností Canon, matadorem na poli fotografické techniky. Na konec ramena pak společně posadili kameru Canon EOS C500 Mark II.

Tato kamera, jejíž samostatné tělo stojí v Česku téměř 480 tisíc korun, patří ke špičce ve filmovém oboru. Umí natáčet v rozlišení 5,9K, nahrává 4kanálové audio a také v ní slaví premiéru pětiosá stabilizace. Samostatné železo přitom váží necelé dva kilogramy. 

Níže se můžete podívat, jak natáčení ja jihu Španělska probíhalo. A samozřejmě i na finální výsledek v podobě upoutávky na ostré Jaguary SVR.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud