Jak vzniká profi reklama na auta? Jaguar vám to ukáže s kamerou za půl milionu

Copak kamera, ale ostatní vybavení muselo stát neuvěřitelné množství peněz. Výsledek pak ale stojí za to.

Modely britského Jaguaru jsou většinou před kamerou. Nejnovější počin však role otáčí a z SUV modelu F-Pace dělá kameramana. Speciální filmový vůz vznikl za účelem natáčení… dalších dvou Jaguárů F-Pace! Automobilka vybavila SUV gyroskopickým ramenem, kterému se přezdívá Russian Arm.

Porsche Taycan vs. legendy. Nová reklama na Porsche vás donutí slintat blahem

Porsche Taycan vs. legendy. Nová reklama na Porsche vás donutí slintat blahem

Za systém Russian Arm je zodpovědný Anatoliy Kokush, ukrajinský filmař a inovátor, který je ověnčený několika Oscary. Jaguar se pro natáčení spojil se společností Canon, matadorem na poli fotografické techniky. Na konec ramena pak společně posadili kameru Canon EOS C500 Mark II.

Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

Tato kamera, jejíž samostatné tělo stojí v Česku téměř 480 tisíc korun, patří ke špičce ve filmovém oboru. Umí natáčet v rozlišení 5,9K, nahrává 4kanálové audio a také v ní slaví premiéru pětiosá stabilizace. Samostatné železo přitom váží necelé dva kilogramy. 

Níže se můžete podívat, jak natáčení ja jihu Španělska probíhalo. A samozřejmě i na finální výsledek v podobě upoutávky na ostré Jaguary SVR.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků