Jak vzniká profi reklama na auta? Jaguar vám to ukáže s kamerou za půl milionu

Copak kamera, ale ostatní vybavení muselo stát neuvěřitelné množství peněz. Výsledek pak ale stojí za to.

Modely britského Jaguaru jsou většinou před kamerou. Nejnovější počin však role otáčí a z SUV modelu F-Pace dělá kameramana. Speciální filmový vůz vznikl za účelem natáčení… dalších dvou Jaguárů F-Pace! Automobilka vybavila SUV gyroskopickým ramenem, kterému se přezdívá Russian Arm.

Porsche Taycan vs. legendy. Nová reklama na Porsche vás donutí slintat blahem

Porsche Taycan vs. legendy. Nová reklama na Porsche vás donutí slintat blahem

Za systém Russian Arm je zodpovědný Anatoliy Kokush, ukrajinský filmař a inovátor, který je ověnčený několika Oscary. Jaguar se pro natáčení spojil se společností Canon, matadorem na poli fotografické techniky. Na konec ramena pak společně posadili kameru Canon EOS C500 Mark II.

Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

Škoda Fabia v dobových reklamách: O té nejlepší snad ani nemůže být pochyb

Tato kamera, jejíž samostatné tělo stojí v Česku téměř 480 tisíc korun, patří ke špičce ve filmovém oboru. Umí natáčet v rozlišení 5,9K, nahrává 4kanálové audio a také v ní slaví premiéru pětiosá stabilizace. Samostatné železo přitom váží necelé dva kilogramy. 

Níže se můžete podívat, jak natáčení ja jihu Španělska probíhalo. A samozřejmě i na finální výsledek v podobě upoutávky na ostré Jaguary SVR.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

včera | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků