Jak vzniká hypersport Rimac? Ukáže vám to samotný zakladatel automobilky

To, co začalo přestavbou starého BMW, vyústilo v jeden z nejmodernějších komplexů pro stavbu aut. Teď se můžete podívat dovnitř.

Rimac je chorvatská automobilka, která se zaměřuje na hypersportovní elektromobily. Budete ji zřejmě znát z nechvalně proslulé nehody britského moderátora Richarda Hammonda, když vůz Rimac v pořadu The Grand Tour skončil po nehodě v plamenech a moderátor jen tak tak vyvázl živý.

Rimac chystá svůj druhý elektrický hypervůz. Jízdu má zvládnout zcela sám

Rimac chystá svůj druhý elektrický hypervůz. Jízdu má zvládnout zcela sám

Především si ji ale spojíte s úchvatnými stroji, které dosahují opravdu astronomických dynamických hodnot. Od prvního prototypu Green Monster uběhlo již osm let. Nyní se značka chystá na svůj druhý produkční model, C Two. Vůz má čtveřici elektromotorů, které dávají dohromady výkon 1408 kW.

Audi zvažuje elektrický supersport, brzdí ho ale limity dnešních baterií

Audi zvažuje elektrický supersport, brzdí ho ale limity dnešních baterií

Jak to ale v takovém Rimacu vypadá? To vám v následujícím videu ukáže člověk nejpovolanější, samotný Mate RImac, který společnost v roce 2009 založil. Postupně vás provede procesem výroby a ukáže, jak takové auto, které dokáže jet maximální rychlostí 412 km/h, vzniká.

Čtyřdílný dokument vám zabere hodinu času. Bude to ale stát za to. Proces vzniku nejrychlejších vozů planety je opravdu zajímavý!

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků