Jak vzniká hypersport Rimac? Ukáže vám to samotný zakladatel automobilky

To, co začalo přestavbou starého BMW, vyústilo v jeden z nejmodernějších komplexů pro stavbu aut. Teď se můžete podívat dovnitř.

Rimac je chorvatská automobilka, která se zaměřuje na hypersportovní elektromobily. Budete ji zřejmě znát z nechvalně proslulé nehody britského moderátora Richarda Hammonda, když vůz Rimac v pořadu The Grand Tour skončil po nehodě v plamenech a moderátor jen tak tak vyvázl živý.

Rimac chystá svůj druhý elektrický hypervůz. Jízdu má zvládnout zcela sám

Rimac chystá svůj druhý elektrický hypervůz. Jízdu má zvládnout zcela sám

Především si ji ale spojíte s úchvatnými stroji, které dosahují opravdu astronomických dynamických hodnot. Od prvního prototypu Green Monster uběhlo již osm let. Nyní se značka chystá na svůj druhý produkční model, C Two. Vůz má čtveřici elektromotorů, které dávají dohromady výkon 1408 kW.

Audi zvažuje elektrický supersport, brzdí ho ale limity dnešních baterií

Audi zvažuje elektrický supersport, brzdí ho ale limity dnešních baterií

Jak to ale v takovém Rimacu vypadá? To vám v následujícím videu ukáže člověk nejpovolanější, samotný Mate RImac, který společnost v roce 2009 založil. Postupně vás provede procesem výroby a ukáže, jak takové auto, které dokáže jet maximální rychlostí 412 km/h, vzniká.

Čtyřdílný dokument vám zabere hodinu času. Bude to ale stát za to. Proces vzniku nejrychlejších vozů planety je opravdu zajímavý!

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků