Jak vypadá Škoda Rapid Spaceback ve verzi s „cenou od“?

Možná už jste zachytili informaci o tom, že aktuálně probíhá mezinárodní prezentace nové Škody Rapid Spaceback. Z naší redakce do Itálie odcestoval Jirka Duchoň a hned zítra se můžete těšit na jeho první dojmy. Protože už se tato novinka pár dnů oficiálně prodává, najdete na oficiálních stránkách také konfigurátor, který částečně odkrývá verzi, kterou si zaručeně Jirka v Itálii nevyzkouší.

Video | Škoda | Premiéry | Autosalony | Zajímavosti | Ceny | Frankfurt 2013 | Škoda Rapid

Škoda Rapid Spaceback začíná na 269 900 Kč včetně čtyřleté záruky

Samozřejmě je řeč o výbavě Active, která v kombinaci se základní motorizací 1.2 MPI stojí 292 900 Kč. Standardem jsou čtrnáctipalcová plechová kola, bubnové brzdy vzadu, nárazníky v barvě vozu, zadní stěrač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrická okna vpředu, centrál (bez dálkového ovládání), sada airbagů a bezpečnostních asistentů. Škodovka se ale poučila z kritiky první verze Rapidu a hned od začátku nabízí Rapid Fresh, který stojí 269 900 Kč se stejnou motorizací a bohatší výbavou. Navíc dostanete především klimatizaci, rádio, mlhovky a patnáctipalcová litá kola.

Testy | Škoda | Premiéry | Zajímavosti | Palivo | Design | Škoda Rapid

Test Škoda Rapid 1,4 TSI DSG: docela drahý kufr

Rapid Spaceback zamíří do míst, kde zhruba začíná pětidveřový Hyundai i30 (od 289 900 Kč), Renault Mégane (od 269 900 Kč), Kia cee´d (od 269 900 Kč) nebo třeba Opel Astra (od 284 900 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Škoda Auto

Základní barvou je bílá nebo modrá, další jsou za příplatek 4000 - 12100 Kč. Výbava Active původně dostala pouze přípravu na rádio, v rámci Rapidu Fresh ovšem byla nabídka rozšířena jak o základní rádio, tak také o manuální klimatizaci.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků