I s pick-upem může být velká zábava. Zvlášť když z něj uděláte vrchařský speciál s nesmyslně velkým motorem a více než pěti stovkami koní.
Toyotu Hilux má motoristický svět zařazenu v kategorii nezničitelných pracantů. Slouží po celém světě v těžkém terénu, vozí živnostníky za prací a dobrodruhy za zážitky mimo silnici. Jeden kousek sedmé generace se dostal do rukou jihoafrické dílně Fatboy Fab Works současně s motorem V12 1GZ-FE. Pětilitrový dvanáctiválec byl vyráběn v letech 1997 až 2016 a poháněl luxusní sedan Toyota Century druhé generace, určený prakticky výhradně pro japonský trh. Spojením těchto dvou věcí se zrodila hodně zajímavá bestie.
Motor řady GZ měl oficiálně výkon 206 kW (280 k), ale v reálu dosahoval k 229 kW (312 k). Což není na toto uspořádání nic světoborného, ale jeho účelem bylo důstojně pohánět luxusní vůz. Dílna Fatboy Fab k němu proto přihodila dvě turba Garrett GT35 a čísla hned začala vypadat lépe. Výsledkem je 402 kW (547 k) a 970 Nm točivého momentu. Řazení zvládá čtyřstupňový automat z Toyoty Century, výkon jde na kola skrze upravený kardan a brzdy jsou alespoň prozatím sériové. Vůz vznikl pro vrchařské závody Simola, které úspěšně absolvoval – nyní je na prodej.