Jak vidí Škoda sebe a svou konkurenci?

153 komentářů

gilmour
1. dubna • 7:52

Naprosto rozumím snaze přesvědčit svoje ovečky (prodejce) o tom, že jejich produkt (superb) je to nejlepší pod sluncem. Kecy o tom, že většina konkurentů nemá navigaci s dotykovým displejem a slot na SD kartu jsou mi tak nějak šuma fuk.
V tomto případě bych se chtěl zastat Vectry, která byť už v dneší podobě končí má daleko nejpropracovanější systém adaptivních světlometů oproti konkurenci. Navíc Vectra je měla v době, kdy se u škodovky učili používat bixenony.
PS - to, že je vzadu míň místa a jsou tam tvrdé sedáky je většině kupujících taky jedno protože tam buď nebude nikdo nebo děcka v sedačkách.
Howg

Yarda
31. března • 21:44

Před půl rokem jsem kupoval nové auto, o fábii jsem se také cvičně zajímal ale k tomu nabízeči se ten jejich interní pokyn asi nedostal.

Yarda
31. března • 21:45

Sorry, ten titulek měl znít:
Nevíte někdo jaký je interní pokyn k vychvalování fábie?

Martin
31. března • 9:54

Zajímavé, jezdím ve Fordu Mondeo model 2007 a mám ve výbavě jak adaptivní systém osvětlení, tak i parkovací asistent (přední vypínatelný i zadní).
Že by záměrně klamavá informace od předražené Škodovky?

Jen tak
31. března • 10:03

nemysli skodovka tim parkovaiccm asistentem tu featuru ze to samo zaparkuje? nikoli pipadlo vzdalenosti (coz asi myslite vy, soude podle "predni a zadni")?

Michal
1. dubna • 0:18

Přesně tak. A jak již bylo řečeno výše, adaptabilní světlomety mají u Superbu 2 také trochu víc funkcí, než v Mondeu..

gilmour
1. dubna • 7:57

Adaptivní světlomety, které se umí natáčet podle rychlosti a úhlu zatáčení navíc vybavené zvláštním přisvěcováním (speciální žárovkou) např. při odbočování má Vectra již od roku 2003 a škodofka se tady tím chlubí jak kdyby objevila ameriku.
Škodovka dohnala konkurenci a nám (resp. svým prodejcům) se tady snaží vykládat jak je namíle daleko - bohužel to není ještě pravda.

vk
31. března • 0:21

Lidi, tahle diskuze je opravdu k smíchu... zamyslete se nad smyslem toho co tady děláte, jaké komplexy si taky léčíte, jestli by nestálo za to nad komplexama mávnout rukou a vyrazit do ulic si užívat života.Jestli si myslíte že jiné firmy (a nejenom automobilky) nevydávají podobné marketingové srovnávací bláboly, tak jste neskutečně naivní. V kapitalismu se tohle prostě dělá a jestli máte pocit že by se to dělat nemělo, tak se odstěhujte na Kubu, tam budete šťastní.Když někdo hodnotí tvrdost podvozku nového Superbu ve kterém ještě nemohl jet, tak to znamená že je mu úplně jedno co hodnotí, svým výrazným postojem tady ve virtuálním světě se snaží získat vážnost, kterou pravděpodobně v reálném světě nemá.Když někdo v diskusi o novém Superbu říká, že škodovka dělá obrovský kufr na úkor místa na zadních sedadlech, tak tím na sebe prozrazuje že nikdy neseděl ani ve starém Superbu a natož v novém, a platí pro něj diagnóza z předchozího odstavce.Pokud někdo pomlouvá redakci za to že vypustila do světa takový blábol, tak pravděpodobně neumí číst, protože na začátku článku je jasně a neutrálně řečeno, že toto jsou informace, které dává škodovka prodejcům.

Luboš
31. března • 0:34

Dobře napsané!

další trotl
30. března • 22:18

koukám, že většina přispěvovatelů jsou trotlové, do diskusí moc nepíši, ale co se tady děje to je opravdu neskutečné

josef frank
30. března • 20:10

superbII. je to hodně předražené auto.

Pete
30. března • 14:23

Tohle spis vypada jako manual pro prodejce, protoze sepsane takhle na jednom papire to nevypada moc rozumne. Navic je tam dost nepresnosti.
Kazdopadne je velmi dobre, ze Skoda uz netlaci SuperB vedle BMW 5, Audi A6 atd... Tenhle trend jsem zaznamenal uz i u Fabie, ktera se razem bezne radi vedle Clia, 206 apod. Myslim, ze to je rozumne.

Jen tak
30. března • 15:46

cetl jsi to? on to JE manual pro prodejce...

ja
30. března • 12:10

To je ale zvlastni unik informaci: dost vyrazne se hodi a v pravy cas

buri
30. března • 10:10

Mno je pravda že je nový Superb celkem hezké auto,prdel okopírovaná od MB a zbytek VW,ale srovnávat to s jinýma modelama takto ?? Spíš by mě zajímalo kdo si koupí takové auto s motorem 1,4 ?? To bude asi chudák,nebo že by hergot myslel na pojištění ?? To bude asi tím ! A ty jejich příplatky nebo cena za ně ?? To co oni mají za příplatky to jinde je už v základu,kamrádka když si kupovala novou Fabii tak za to že si tam chtěla dát radio tak jen ta příprava stála prej kolem 5 tis.,tak ať si nechají keci,a taková C5 s hydractive 3 generace se s pohodlím tvrdého Superbu ( u koncernu VW obecně známého ) nemůže vůbec rovnat,tak ať si tyhle marketingový keci nechají doma !

Dronte Mauricijský
30. března • 17:38

Ad Superb II: věci, jako navigační systém s dotykovým displejem, mechanikou na SD karty a pevným diskem 30 GB, handsfree sada s rSAP, převodovka DSG s ovládacími prvky řazení na volantu... atp., pokládám jen za marketingový blud, o tom žádná pochyba. DSG, jak jsem již někde uvedl, nepokládám za opravdový přínos pro automobil tohoto typu, rozhodně ne takový, jaké je cenové navýšení oproti jednospojkovému ústrojí. divím se však těm, který nadávají na zakladí 1.4 TS s 92 kW, že ještě více nekritizují u Mondea 1.6 s 81 kW, když si člověk uvědomí, že Mondeo je ještě o kapku větší. D.M.

Osel
30. března • 7:36

Sakra co řešíte? I Osel přece ví, že nejlepší je Octávie v TDI, co táhne božsky vodcpodu, jezdí za 3l/100, na hlínách, ve stříbrné metle a s křídlem! To je přece vůz střední třídy. No a Suberb už dosahuje výšin Bavora 5, Chrysleru 300C, Cadillacu STS nebo éčkového medvěda! Kdyby raději řekli, co má Mondeo řeba za 600 000 a co se bude dát pořídit za tu cenu u škodovky! Adaptivní světlomety? Náhon na čtyři? Blondýna v základní výbavě? Ani to auto ne. Jedina ta Octávka. Za cenu střední třídy, auto o třídu nižší. Skoda simply clever. (Škoda, jednoduše vychcaná) Kupujte české zboží!Osel

julo9
30. března • 8:35

Skoda skor simply never a ze ceske zbozi hahahahha

mzt
30. března • 9:00

JA TO VIDIM TAK ,, SPLHAT NAHOR UKAZOVANIM VCOM JE NIEKTO HORSI" KED SA VYRABALI ESTE LEN 120 TAK Z TOHO ISTOHO ROKU MAM MITSUBISHI A UZ TAM JE EL.VSTREKOVANIE 16V EL. ZAPALOVANIE ATD. OPEL MAL UZ VELMI DAVNO 4x4 . HONDA NATACANIE ZADNYCH KOLIES ATD. KEBY VW NEKUPIL SKODU TAK UZ JE PO NEJ. KED JU KUPOVAL NEMALA PATENT NA EL. STAHOVANIE OKIEN, KLIMU , SERVO. ZIADNY DIEZLOVY MOTOR, ATD. A TERAZ BUDE NA NIEKOHO UKAZOVAT. ,,OBYCAJNY CHUDACI"

Sem napište své jméno
30. března • 10:33

Sukat ovce ti evidentne nedela dobre na hlavu.

julo9
30. března • 9:08

sukromne mam colta z 99 1,6 120 koni co potrebujem a ked bysom to zrovnal s fabiou skoda reci

arec
30. března • 9:32

A já magor koupil A8 4.2 TDI - proč jsem nepočkal :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
buri
30. března • 10:01

takovou plečku..... :-D , to jsi teda měl,páč nový Superb je na tom podstatně lépe....

MadMack
30. března • 9:40

Znate to - chybama se clovek uci :-P

julo9
30. března • 8:34

tak to si teda osel, o tom bozskom tahu vodspodu by som vedel rozpravat a to pohodlie po 2 hodinach soferovania chrochtavie chrbat ako doska na zehlenie a kurva bolest a tie super brzdy atd .... a tie 3l mozno tak 10km dolebrehom na 5 a potom rovina s min pridanim plynu a ked sme pri tom plyne v chrochtavke nielen ze po 2 hodinach boli chrbat ale opierka na nohu absolutne chyba a koleno v pici

Michal
1. dubna • 0:12

Jestli si neumis ani seridit sedadlo, je to jen tvuj boj. B-]

Dušan Mihalik
30. března • 6:34

Konečne sa v Škodovke správne zaradili do triedy. To je úspech.Mimochodom Škoda Oktávia sa na Slovensku prezentuje ako "najväčšia v triede". No dnes má už len najväčší kufor o celkových romeroch to už dávno neplatí.Nechápem ako si môže firma zvoliť za slogan absolútny nezmysel, ktorý je ľahko overiteľný.

Karl
30. března • 17:15

No jo spousta lidí furt nechápe še Oktávka = Golf = tedy nižší střední třída a Superb = Passat = Mondeo - tedy střední třída :-D

Tomiga
30. března • 4:42

Není k dispozici navigační systém s dotykovým displejem a mechanikou na SD karty...
Proboha tohle není žádná výhoda... Tento RNS je je absolutně strašný, hotové neštěstí. Kvalita zpracování neodpovídá ani Číně, dodnes chyby v SW a HDD mi přijde zbytečný. Tohle považuji spíše za mínus než za plus.

Martin
29. března • 23:54

Zajimave, ze v Nemecku o novem Superbu pisou takto - Rozmery jak MB E, prostornost (hlavne vzadu) jak v A8 za cenu Passata! a radi ho tedy do vyssi strdni. Jeste jsem se chctel zeptat redakce, kde prisla na to, ze se Superb zmensil??? Jedine, co se zmensilo, je rozvor, coz nevidim jako problem, kdyz se prostornosti i presto zvetsila! A rozvor ma porad jeste o 6 cm vetsi nez Saab 9-5 , ktery take patri do vyssi stredni! A na delku je Superb srovnatelny s MB E , BMW 5 i Volvo S80!!! Samozrejme to nejsou jeho hlavni konkurenti, ma spise zabrat misto po Opelu Omega nebo Fordu Scorpio a utocit na Peugeot 607, vsechny tyto vozy jsou "premiove" asi jako Superb. Ale jak uz i Nemci pochopili, svou cenou bude utocit na "prcky" ze stredni tridy.

Dusan
30. března • 12:29

Delka je o nicem, to co se pocita je rozvor! Uz si to laskave uvedomte. To ze udelam male auticko s obrovskymi previsy znamena jen tri veci: ze se motor bude mit dobre a nebude stisneny, ze bude velky kufr a spatne jizdni vlastnosti. Ani jedno z toho asi neni hlavnim duvodem pro koupi auta.
Saab 9-5 je sice auto patrici do vyssi stredni tridy, ale z roku 1997! Od te doby rozmery aut vyrazne narostly a samotna 9-5tka uz je znacne vyseptala a tesne pred nahrazenim pravdepodobne vetsim nastupcem.

Martin
31. března • 0:53

Jirko musim s tebou souhlasit! No Dusane tak to s tim rozvorem je pekna blbost. Kdyz bych mel garaz s prostorem 4,8 m , tak se mi tam vejde Mondeo s 4,77 , C5 s 4,77 , ale Superb s 4,84 se mi tam proste nevejde - a to je proste dulezity! Rozvor je pro me naprosto nedulezitej, jelikoz je v Superbu stejne vic mista, nez Mercedesu E. A to, ze by mel novej Superb spatne jizdni vlastnosti , to nemuzes myslet vazne!Me mrzi, ze Skoda podlehla tupcum z autofór a uz svoji vlajkovou lod neradi primo do vyssi stredni tridy, ikdyz hranici vyssi stredni (tedy 4,8 m) bohate prekrocila. Pro me Superb byl, je a bude vyssi stredni trida , ikdyby se vsechny redakce v CR nechaly podplatit a radili Superba jen do stredni tridy!Me vubec prijde, ze Skoda az moc dava na bludy psane na fórech. U fabie I si tady skoro kazdej stezoval na nudnej design a vysokou cenu. A tak Skoda udelala auto na zakladech predchudce, aby usetrila a auto mohla nabidnout za slusnou cenu a dala mu odvaznej kabat - a jak to dopadlo vsichni vime. Nova uz asi nedosahne prodeju predchudce! Skode bych radil, aby se vratila k vyrobe elegantnich vozu, Superba radila po bok Toyoty Camry a Peugeota 607, pristi generaci Octavie o neco zvetsila (na nejakych 4,65 m), aby se opet mohla radit do stredni tridy a novou generaci Fabie o neco malo elegantnejsi....

Pepa
2. dubna • 10:32

Ty srandisto. Octavka střední a Superb vyšší střední :-D:-D:-D

Pětiprdelní opice
31. března • 11:28

Hehe, ty už to nehul B-]
Tak to opravdu doporučuju příští O zvětšit a znovu posadit na podvozek Golfa, to bude prdel,
1000 litrů kufr, na konec haupny nedohlídneš a vevnitř se vejdou 4 malý děti ...

Jenyk
30. března • 13:21

Není to tak jednoznačné, natažený rozvor s malými převisy přispívá k plavnosti, na druhou stranu zase omezuje manévrovatelnost (i když naštěstí původní Sup má výborný rejd) a obratnost. Majitelé prvního Supa vědí. Na dálnicích super, na okreskách nic moc. Chce to vyvážené vlastnosti.

Dusan
30. března • 17:05

Ani bych nerekl. Vzhledem k tomu, ze i okrsky jsou delane tak, aby se na nich vytocil kamion, tak neverim ze na nich bude mit sebedelsi osobak problemy. Velky polomer otaceni vadi spise pri manevrovani ve mestech, typicky pri parkovani nebo otaceni se. Naopak na okrskach maji auta s velkym previsem problemy, protoze z principu maji vetsi cast motoru a prislusenstvi pred predni napravou coz z hlediska distribuce hmotnost neni pro jizdni vlastnosti idealni. Typicky stara A6.

Pete
31. března • 21:19

Typicky skoro kazde Audi ne?

Jirka
30. března • 5:54

To píšou ale v Německu! Tady v ,,debílkově" budou to auto hanit(a toho znají jen z obrázků) i kdyby mělo deset zlatých volantů,bůhvíjakých ocenění za kvalitu,(zaměrně nepíšu ocenění auto roku,protože ty má vždycky ,zaplacené'),jenom proto,že je to ŠKODOVKA ! Tady je vidět ,vyspělost ' a charakter našeho národa.Pomlouvat a závidět,to je sport číslo jedna.Nechápu!Vždyt' nikdo nikoho nenutí si škodovku kupovat.Myslím si,že tu je spousty horších aut na trhu,ale proč je pomlouvat?Jako Čech jsem rád,že se firmě Škoda daří,už jen proto,že zaměstnává cca.sto tisíc lidí,(kteří pak můžou ty své peníze utratit,třeba u nějakého de.... v obchodě,který tu píše nesmysly a navíc sám jezdí v deset let staré škodovce) a přispívá nezanedbatelný balík do státního rozpočtu.

Osel
30. března • 7:39

Ano, některé časopisy přebírají PR Koncernu. No a co? Stokrát opakovaná lež atd. ...

karlStoun
29. března • 19:07

Mám nový Citroen C5 HDI 1.6. Jsem s ním naprosto spokojen. Nevím proč je toto auto dle některých špatné? Vždyď každé auto je jiné, pro danou skupinu uživatelů. Dle potřeby, užití, ceny, pohodlí, spotřeby atd. Každý nechť si koupí na co má a co mu vyhovuje. Každé auto má nějaké přednosti, jiné auto má zase něco jiného. Jedno ale řeknu, pokud si sednu do C5 ky, cítím se v pohodě a bezpečně.

bingo
29. března • 23:08

Duvod proc to pisete? Nejaky komplex menecennosti ze sveho auta? Jesteze taky nemusim branit svoji (dle me dost podcenovanou :-)) ) plechovku na pochybnych diskuzich, protoze mi je to sumak :-) O tom, ze kazdemu sedne neco jineho jiste netreba diskutovat, hlavni je byt spokojeny s tim svym a na zbytku nezalezi ;-)

mino888
29. března • 18:07

Zo spôsobu "opisov" konkurencie a voľby formy vyjadrovania je jasný víťaz Citroen C5. Superb tras sa !

petr
29. března • 17:13

V článku jsou uvedeny většinou nevýhody konkurence proti Superbu. Ani u jednoho auta nepíšou, že by měla konkurence horší motory. Znamená to tedy, že ze všech konkurentů je má Superb nejhorší ? :-D:-D:-D

Alf
29. března • 17:04

Zdravím. Mám doma tyto škodovácké brožury, jmenuje se to PRODEJNÍ ARGUMENTACE, jsou z roku 2005 na všechny modely. Bude li zájem můžu sem něco dát.

rockblock
29. března • 15:12

ze sa mi nechce verit, ze mondeo alebo laguna a dalsie nemaju parkovaci asistent...

chytrak
29. března • 16:32

nemaj. ten asisten je samocinny parkovani s vyhledanim mezery a krouceni volantem. a pokud vim tak doposud to v normalnich autech nabizel jen vw a toyota. takze zde je opravdu skoda na spici.

Radek Ondrášík
29. března • 17:10

To máte pravdu. Škoda jen, že ta technologie je na trhu dříve, než opravdu dobře funguje a to platí jak pro Lexus, tak pro VW. Zaparkování půlkou auta mimo mezeru apod. jsou poměrně časté. U Lexusu jsou ale trochu napřed, tam to parkuje úplně automaticky, tedy dává si i směr a plyn.

Dusan
29. března • 14:46

A to sice, ze na to aby konkuroval "pouze" stredni tride je Superb zatracene drahe auto. Obdivuji sebevedomi Skodovky, ale jestli si mysli, ze si mohou proti evropske konkurenci prisadit sto a vice tisic, tak jsou docela optimisti.

chytrak
29. března • 16:30

teda pokud vim tak superb bude od 620 tisíc a jiné ceny zatim nejsou. Coz je uplně stejna ci nizsi zakladni cena nez u konkurence (mondeo passat anensis). co je na tom drahe a kde je tech 100 klacků co o nich pises?

Jarda
30. března • 16:12

No a zkus se podívat co ti nabízí Škoda v základu za tu nižšší cenu a co konkurence, dorovnej výbavu obou aut a najdenou je škoda úplně někde jinde a hoooodně vysoko.. Momentálně toto řeším sice u Fabie a její konkurence, ale po 10 letech se škodou půjdu jinam.

Dusan
29. března • 22:03

Zakladni cena je naprosto irelevantni velicina.

audis
29. března • 13:55

Slušný brainwashing, ale to je asi často všude. Ted porpvé vidím Superb s detaily a opět stejně jako fabia mi připadá jako nějaké nové auto z Číny. No nic. ještě že není moje:-)

mrazik
29. března • 13:28

Tak jsem se prave odzvedel, ze muj Avensis ma nejisty podvozek a tvrde perovani. Mam rocnik 2006 po faceliftu, kde prave upravovali podvozek a asi sem divnej, ale nejistoty jsem si pri mem osobnim testovani podvozku zatim nevsiml a tvrde perovani ? Ja vim, ze to jsou jen PR kecy, ale tohle uz je hodne hodne prehnane. Obavam se, ze s vetsinou aut dotycny nejel a nejeli s tim ani ti co mu ty nazory rikali.
Me to pobavilo a tak trochu bohuzel potvrdilo marketingovou strategii skody auto.

29. března • 21:42

Pravděpodobně to psal sám odborník odborníků Tomáš Lachout.

Shi
29. března • 14:35

Přesně tohle mě pobavilo taky. Avensis T25 těsně po náběhu výroby (2003 tj. před úpravami podvozku) má podvozek z hlediska stability celkem famózní. Sice by jeho naladění mohlo být trochu tvrdší, aby se kabina při prudkých manévrech tolik nenakláněla ale, tvrdit že je podvozek (údajně odvozený z Toyoty Celicy) nejistý je nehorázná drzost.
:-O

bingo
29. března • 23:15

Tam jde o srovnani se S2, takze ten podvozek Avensisu klidne ve srovnani byt nejisty muze, proc by ne, je to uz 5 let stary model, narozdil od vetsiny citovane konkurence. Ale nejel jsem a PR pohadky me nazajimaji, takze na to nemam nazor. Jinak ale pozoruju, ze kritizovat neco na takovem nadaute jako je Avensis se nevyplaci :-)

Warcz
29. března • 13:01

Jsem se pobavil. zajimalo mě srovnani C5 a Škodovky... kdyby to vzali opačně tak škodovka nema tolik věci jako C5Ponechme stranou spolehlivost některych C5 a xantii ale tohle je čistě reklama škodovky...

Tom V.
29. března • 12:57

Tváří se to jako zpráva, ale je to bohapustá reklama toho nejtvrdšího zrna. Ten, kdo to napsal, nemohl být novinář, ale zaměstnanec P.R. agentrury pracující pro škodovku. FUJ!

Tom V.
29. března • 12:56

Tváří se to jako zpráva, ale je to bohapustá reklama toho nejtvrdšího zrna. Ten, kdo to napsal, nemohl být novinář, ale zaměstnanec P.R. agentrury pracující pro škodovku. FUJ!

Muffik
29. března • 12:54

Spíš dobrá práce PR dpt. :-D

MIdla
29. března • 12:53

Škoda Auto má očividně dobré PR, kolik stálo umístit na hojně navštěvovaný auto server takový PR článek ??? :-) Škoda, že Škoda je jen pořád východoevropský VW Passat a i ten západoevropský za moc nestojí...

Yarda
29. března • 12:34

Typický rodinný vůz to IMHO není a pokud někdo chce a potřebuje (a má na to) opravdové reprezentační auto, asi sáhne jinam.
Kolik procent prodaných super béček třeba jezdí v bankách jako služební pro střední managenent?

Michal
31. března • 23:58

A co třeba Superb na hradě?

ITTI
29. března • 12:55

Kolik,my to nevíme?

Paegas
29. března • 12:12

Takle to funguje u všech automobilek. Myslím, že je logické vyzdvihovat přednosti a snažit se prodat svůj produkt za každou cenu, dělá to tak naprosto každá úspěšná firma, ať je produkt jaký chce. - to tak jen pro lidi, kteří si myslí, že je Škoda v něčem snad špatná..

Zio
29. března • 11:54

Tím už se nikdo nepochlubí - a proč taky, ale tak co. Mě spíše zajímá hmotnost, kterou jsem se zatím nikde nedočetl. Nebudu po tom pátrat - buď se pochlubí sami, nebo ať se taky za to sami stydí a strčí si tu informaci někam. Dále by mě zajímal poměr výkonu na kolech vs. na spojce pro představu účinnosti převodovky a rozvodovky u verze DSG oproti klasickému manuálu.

MadMack
29. března • 12:25

Ktera automobilka verejne vyhlasuje nedostatky svych modelu? Proc by to mela delat Skoda?

TDV8
29. března • 11:53

Chápem to, ale nechápem čo to má so Škodou. Toto vážne zverejnila?:-O

Cynik
29. března • 15:13

Nezveřejnila ;-)

borland
29. března • 11:03

Trochu som sa v autorevue.cz sklamal. Viem, ze Skoda je domaca znacka pre CR a patricne sa obhajuje, ale kydat na ostatne vozy, co ake auto nema a v com je horsie, to mi pripada minimalne detinske az hlupe. Jednak kvoli tomu, ze vela z napisaneho nie je pravda a jednak kvoli tomu, ze clanku chyba podtitul "reklama".Mne sa nova Skoda Superb velmi paci. Prinasa zaujimave riesenia, ako napr. vela krat spominany Twindoor, ale clanky tohto druhu su na smiech a Skode viac skodia, ako pomahaju - osobny nazor.

Lojza
29. března • 10:10

To jsem zvědavý, jak si pan Ondrášík pořešil tuto klauzuli na konci toho dokumentu:Důvěrné. Pouze pro interní potřebu.
Toto dílo je chráněno autorskými právy. Jakékoliv využití, zvláště překlady, dotisk,
reprodukce elektronickou cestou, ukládání a vyhodnocování v elektronických
systémech, musí být písemně povoleno společností Škoda Auto a.s.

wolff
29. března • 10:18

Dokaž to. Je to jen výcuc... na který si může Radek dát stejný Copyright jako ta škodovka. Takovou slátaninu sepíšu během 20 minut taky. Tady spíše než ten text samotný je zajímavé, že něco podobného škodovka dělá a jakou formou to dělá (p.s. mne to vůbec nepřekvapuje).

Lojza
29. března • 14:44

Komu to mám dokazovat? Tobě? Proč? Prostě je to zkopírováno z něčeho, na co nemá nárok to dál množit. Tečka. Jinak když jsme u toho obsahu, tak ve stejném stylu jsou i materiály pro prodejce Fordu, Peugeotu i Opelu co jsem měl možnost vidět. Jediný, kdo se vymykal byl Fiat, kolega prodejce když mi to ukazoval, tak říkal, že cokoliv z těch jejich argumentů použít při prodeji, tak je za trotla a zákazníci se mu vysmějou do xychtu... ale je mi jasné, že prodat chtějí všichni...

Radek Ondrášík
29. března • 15:05

Ono je vůbec zajímavé sledovat, že už jsem veřejně upálen, přitom nejsem autorem. Ale co už, je to jen další ukázka toho, že někteří vůbec nesledují co kdo píše, ale automaticky kamenují jejich oblíbence. Jsem za to svým způsobem rád.Co se týká materiálů, nevím z čeho to je. Nemám ten dokument ze kterého to bylo bráno, vidím jen ty obrázky a texty. Problémy z toho bude mít autor, ne já.

brejle
30. března • 10:19

Jo nejsem autor :-D hele kluku článek je podepsanej autorevue.cz, ty tu celou dobu přispíváš do diskuse, nevim proč by si lidi neměli myslet že si to sesmolil ty ;-) A ať to sesmolil kdokoli, je to vrchol ubohosti. Interní materiály jakékoli firmy se prostě nezvěřejňujou. Jenom kvůli tomu, že si zachráníte mizernou čtenost, jste se shodili u mnoho znalejších čtenářů i před výrobcema. Snad to škoda jen tak nenechá B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
30. března • 10:42

Škoda s tím vůbec nic nenadělá. Může škrábat, kousat, ale to je tak vše co s tím zmůže.Jinak s tím, že zde píšu já. Já píšu pod všemi články i kolegů, kteří moc nediskutují, takže žádná změna i zde. A jinak mi nevadí, že mne mají za autora, jen se tím bavím.A jen podotknu, že interní informace jsou všechno, co není na oficiálním webu, jen si to asi neuvědomujete. To, že napíšeme, že automobilka něco chystá znamená, že jsme získali interní informace apod. Žádný rozdíl v tom není.

ITTI
30. března • 15:47

Teď se pana Ondášíka zastanu. Nemyslím,že klesl na úroveň Blesku kde maj odpověď i na otázku, kterou nepoložili. Určitě si věty nevymyslel. Nicméně asi by se tu z toho neměla stávat hlásná trouba názorů redaktora,jak to třeba předvádí Rudé Právo,které hlásá bludy socanů a skrytě komoušů. Takže přece bych si dovolil radit, pokud to tu nemá zakapat: více serioznosti, méně osobích invektiv a více testování. auto.cz se téměř nikdy nepustí do toho, aby sdělovali své soukr. nízory,pominu-li testy či dojmy z aut,které nemusí být úplně na 100pro, ale co jsem v těch autech jel,moc se neliším v názoru na ně. Takže makat,makat,makat...a snažit se porazit druhé,byť ti zmínění nastavili laťku dost vysoko. To už začíná pomalu lézt nahoru autoweb a ti byli jo bída. Možná autorevue nemá lidi, nemá auta,nemá zdroje...působí to na mne dojmem,že tenhle server automobilky ignorují,což je škoda,ale chybu bych hledal ne u těch automobilek. Ať se daří !!! ;-)

Radek Ondrášík
30. března • 16:47

ITTI: my ale nejsme auto.cz my jsme autorevue. Pokud chces magazin typu auto.cz bez tam a budes mit magazin typu auto.cz. Pokud chces magazin typu autorevue.cz se vsim, co k tomu patri, jsi na spravnem miste. Nebudeme jako oni. Proc to delat?

bojler
29. března • 20:07

nemyslim, ze by mohl mit jeste nejaky clovek tak otresny zpusob vyjadrovani...

mrazik
29. března • 15:19

Radku a neni to jedno ? Nejdriv upalime tebe a pak autora :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
29. března • 15:24

Mi osobně je to úplně jedno ;-)

ITTI
29. března • 12:52

1.Dělají to všichni, i FIAT.Pokud s člověkem,který přijde do salonu vůbec někdo diskutuje, jako že v BV a UH ne!
2.Je-li to pro vnitřní potřebu,pak to nemá autařský server, který se chce tvářit jako "seriozní" co zveřejňovat.Seriozní je tak leda auto.cz, o tomhle se dá s úspěchem pochybovat.
3.Jestli někdo ještě nikdy nebyl v autosalonu kohokoliv,měl by svůj deficit napravit a pak uvidí, resp.uslyší keců. Tuny...
4. U nové Laguny jim u funglovky drnčela střecha,že to oni opraví,no problém.Když vím,že neopraví mnohem jednoduší věci,pak představa sundávání a nasazování čalounění mne děsí.Tak neděsí,nekoupím ji.
5.Sedáky M6 - stará je má krátké, u nové je o trochu delší a lepší boční vedení,ale opěradlo mohlo být na úrovni staré, o designu volantu pomlčím,byť má dobrý průměr,tloušťku... Stejně jej koupím, zbytek auta k tomu tak jako tak...
6. Možná by se autor měl víc věnovat testování aut, a´t to tu nezakape úplně.Je to na dobré cestě:-D a neřešit,proč japonci nevítězí ve F1 či interní materiály prodejců.
7. Jestli někdo někdy slyšel prodejce,že kritizuje to co prodává, pak sem s tím.

bojler
29. března • 10:13

Mohli by ho zavrit :-)

dzelot
29. března • 10:09

Kupovat značku která se honosí tím, že je česká a protom prodávat doma auta v průměru o 50 tisíc dráž než v zahraničí je lumpárna za kterou by se nemusel stydeť ani ten největší darebák. Proto si svoje škodovky strčte do zadku tak dobří zase nejste. doufám že se vám tato politika brzy vymstí.

Jirka
29. března • 21:58

Běž si plakat k dealerům,a né tady.Každý rozumný tu slevu dostane i tady.Ale chce to jen,si neotvírat hubu jen na netu:-))

G.
29. března • 11:21

TO dzelot : a co takhle kurz EURA ??? to ti nic neříká ? vsadím se, že (logicky) pro škodovku je přece nelogické prodávat auta levněji v německu než v čechách. vzhledem ke kupní síle je přece lepší v čechách prodávat levněji, v německu je přece jenom větší šance, že prodají dražší auto (a tím dosáhnout větší marže), chce to trochu přemýšlet.

bojler
29. března • 10:15

Neni to zadna lumparna. Je to normalni obchod. Pro ty co nemaji na to koupit to tady neni nic jednodussiho nez si udelat vejlet do Germánie a koupit to tam. A kdyz jsme u tech 50 000, tak takovou slevu dostanes bezne rovnou v CR.

M
29. března • 10:08

Zajímalo by mě, kolik z Vás chytrolínů už v novém Superbu sedělo, mohlo si ho naživo osahat, pustit si navigaci, zavřít dveře, vyzkoušet "Twindoor", podle mě nikdo. Já tuto možnost měl včera a jsem hodně mile překvapen...tak než začnete něco pindat o střepu a blejt tady nesmysly o autě který jste viděli jen na fotkách, tak si 20.6. zajděte k prodejcům a pak se tady sejdeme a můžeme pálit jeden argument za druhým...Honda forever :-P

neon
11. května • 10:19

Ano - tohle je ta soprávná odpověd - Češi jsou vždy nejvíc chytří všechno znají a umí,kritizují a přitom auto hodnotí z fotek ,místo hrdosti kecají blbosti. Jsem mile rovněž překvapen když je vidět na živo a projet se v něm - mám to za sebou a dovolím si tvrdit,že zájemců bude dostatek o koupi a nějaká A6,BMW,MB v dané výbavě u SU II u všech jmenovaných tak min. 400 tis nahoru a co na těch jiných vozech je ?? Nic jen značka. Nepochopím,proč jsme na takové úrovni vyjadřování,ale to si každý udělá obrázek o druhém sám.

Jirka
29. března • 21:59

Nemusíte čekat do června,kdo má blízko do Kvasin,je tam předváděčka už příští víkend.

tonda
29. března • 20:50

tak nepindej a běž si jej koupit.Ty ostatní mají daleko větší výbyvu a cenu pod jeden meloun.Sice třeba nemají DSG převodovku,ale mají jiný systém.Každý ma jinou navigaci,ale paradoxně ji musiš manuálně nastavit abys dojel do cíle.Tak jaký je rozdíl.......

Sranki
29. března • 11:04

Ja som si to auto mal možnosť osahať v Ženeve a mám z neho veľmi dobý pocit. Konečne sa Superb dotiahol na konkurenciu v strednej triede a myslím, že krásne obstojí v porovnaní s Mondeom alebo Mazdou 6 a má mierne navrh od Passatu, o korejcoch ani nehovorím. Hoši, hoši, to auto ste vážne videli len na fotkách a už tu blijete ptákoviny. Batožinový priestor a priestor na zadných sedadlách je najväčší v strednej triede. Otázku či vam vyhovuje použitá VW technika už nechám na každého nech si zodpovie sám. Ponuka dieslových motorov je podľa mňa ubohá.

daniel78
29. března • 10:02

U kazdeho auto pisu ze nema adaptivne svetlomety ale napr. Vectra ich ma uz davno.A nie riesene odbocovacie svetla cez hmlovky.:-D

chytrak
29. března • 16:37

nataceci svetlomety nejsou adaptivni. Adaptivni jsouty co svitej jinak ve meste jinak na dalnici jinka pri velkejch a mlejch rychlostech a k tomu se natacej do zatacky. tohle zatim vectra nema. bude to mit az insignie.

Radek Ondrášík
29. března • 18:46

To není tak zcela pravda. Adaptivní světlomety jsou světlomety, které nemají jednu jedinou polohu, tedy i natáčecí světlomety jsou adaptivní a na trhu jsou poměrně dlouho. Takže adaptivní světlomety se již poměrně dlouho prodávají s tím, že jsou v podstatě jen natáčecí. Ostatně Audi, Seat, Alfa, BMW a další mají adaptivní světlomety v nabídce, byť mají jen tuto funkci.Každopádně to co má nyní Superb mají vybraní konkurenti už delší dobu, byť třeba ne v takto rozsáhlem systému změny osvětlovacího kužele. Ale takový Peugeot, Renault a někteří další mají systémy, kdy se s vrzůstající rychlostí prodlužuje a zúžuje kužel.

Jirka
29. března • 21:55

Na ,,redaktora AutoRevue.cz" bych čekal serioznější informace,než snůšku antiškodovkářských nesmyslů.Co že má Seat?Přisvětlování do zatáček-to jsou ty adaptivní světlomety?:-D Srovnatelnou technologii má pouze! OPEL!A tu ještě výrobce inovoval.A Superb je PRVNÍ! v koncernu VW(ač je to k neuvěření),který tuto technologii začíná používat.Příště než začnete lidem ,,hnojit" palice,obrat'te se prosím na informační centrum ve Škodě auto a.s.Díky.

Radek Ondrášík
29. března • 22:21

Jaké serioznější informace? Najeďte si na stránky automobilek a uvidíte, co se pod pojmem "adaptivní světlomety" prodává. Jsou to světlomety, které se natáčí do zatáček. Navštivte stránky např. koncernové Audi: http://www.audi.cz/modely/a8/a8/elektronika/adaptivni-svetlometyPřisvětlování do zatáček má dnes kde kdo a to jak formou rozsvícení mlhovek (koncern VW, Mercedes..) tak speciálním světlem v předním reflektoru (Peugeot...).Adaptivní osvětlování v závislosti na rychlosti není také extra novinkou. Jsou zde vozy (z toho co znám já, tak francouzské), které mají u světlometů funkci, že s rostoucí rychlostí mírně přizvednou paraboly a světla svítí dále. Není to sice to, co bude mít nyní Škoda, případně v blízké budoucnosti Opel, ale je to určitá rozšířená funkce, jejichž další evolucí je to, co nabízí škoda.Nikdo neříká, že to co nyní nasazuje Škoda není první svého druhu. Ale nejedná se o první adaptnivní světlomety na trhu.

Delphin
29. března • 10:36

Ono Mondeo bez xenonů je může mít taky, ale tady jde o víc než o natáčení v zatáčkách. Mělo by to být podobné Intelligent Light System od Mercedesu, tedy používání různého osvětlení na dálnici, ve městě, mimo město...

bojler
29. března • 9:58

Tahle porovnani ma skoro kazdy vyrobce s distribucni siti at uz je to software, auta a nebo treba servery. Ze to nekdo vobslehne pomoci CTRL-C a CTRL-V a pak to vydava za nakou novinku, je docela ubohy... asi byste se divili, kdybych vam ukazal nektery comparison matrix s polozkama jako "prijemny vzhled", "intuitivni ovladani", "stabilita" atd.

Smx
29. března • 9:20

.. vůbec tam nemají napsáno co mají říkat, když přijde někdo a zeptá se na věci, které konkurence má a SuperB ne.. :-D

Sem napište své jméno
29. března • 9:49

Ktere?

popopo
29. března • 12:50

mas to v porovnani . tam kde neudava polomer otacania tam taha za kratsi koniec , nema adaptabilny podvozok , nema pneumaticke pruzenie , neda sa nastavit vyska podvozku , .......

Smx
29. března • 10:18

Tak ono se určitě něco najde. Jenom tak zfleku mě napadá:
- bezklíčový přístup
- startování tlačítkem
- elektronická ruční brzda
- ...;-)

neon
11. května • 10:11

Jen chci reagovat na 3 věci uvedené - mám to v audi a už bych si tyto vymoženosti nikdy nekoupil,protože někdy si připadám jak blbec,když to zhasne v provozu. Start s klíčem,držet spojku,držet brzdu odjistit ruční no to je děs !! Už nikdy.

Jirka
30. března • 18:59

To jsou zrovna 3 věci, které já v autě nechci ani za nic.

Sherman
30. března • 20:54

Ja z nich prvni dve ... Ono az to nekam bouchnes a budes mit misto kolena klicek od zapalovani budes rikat jiny vecicky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Teddy_
31. března • 21:09

No to je taky uzasny napad, vykladat kolena na pristrojovu dosku! :-)

sargis
29. března • 8:55

Tieto porovnania krivaju na obe nohy...otazka airbagov a v globale celkoveho dojmu z auta zavisi na stupni vybavy...sportovejsie pruzenie, prevedenie interieru...polomer otacania...co hovorime o mestskom aute, alebo sa na zaklade toho vybera Superb??? AFL ma Vectra uz par rokov a ide o sofistikovanejsi system ako Superb 2, nevraviac o systeme, ktory bude v Insignii..a vela inych veci. Ono sa stava, ze obcas je zakaznik mudrejsi ako predajca /resp. pride znacne rozhodnuty pre to-ktore auto/ no a na tych ostatnych asi platia podobne oblbovacky.

eMKejx
29. března • 8:36

no ale zabudli na celkovy dojem z vozidla a zovnajsok... superbII = najskaredsie auto vo svojej triede /pokusny kralicek pana VW/ ;-)

sad
30. března • 14:09

A už si ji viděl ve skutečnosti. Podle mě maj jenom blbýho fotografa:-D , poslední dobou vypadaj škodovky na fotkách hůř než ve skutečnosti.

Cjoctavian
29. března • 8:45

Asi mas problem s ocami, alebo ti totalne chyba vkus...Nemyslis? ;-)

Pete
29. března • 11:04

No neni hezky ani se nesnazi design nikam posunout. Dle meho konzervativni a nezajimavy. Nuda, nuda, sed, sed. Nic noveho u Skody.

Cjoctavian
29. března • 12:44

A ako by to malo vyzerat? Ci nadavame na Skodu uz len zo zvyku?! Podla mna je nuda vsetka francuzska produkcia...:-))

Jirka
29. března • 21:46

Díky.Aspoń někdo normální.Není problém udělat design jako civic,206,po kterých za rok ,pes neštěkne',ale takový,co neurazí ani po 12 letech,jako Octavia1.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pete
30. března • 20:50

To prave nemas pravdu. Je snadne udelat design ktery vypada atraktivne par let i design ktery je velmi konzervativni a proto velmi pomalu starne. Problem je udelat neco co ze zacatku vypada velmi neotrele a po par letech se z toho stane uznamavany design ktery ovlivni ostatni. Posledni BMW 5 je dobrym prikladem.

Agent
29. března • 8:29

Ale chybí tam cílová skupina zákazníků pro které je Superb určen.
Většina těch ostatních s nimiž se Superb porovnává jsou rodinná auta - je tedy Superb také rodinné auto?

norad
29. března • 8:47

Zařadit Superblba tam kam ve skutečnosti patří se Škodovka neodváží. Ono by se totiž přišlo na to jaký je to střep.

bojler
29. března • 9:51

Střepem někdo trefil tebe..

Ondra S.
29. března • 11:01

Nebo brzo trefi:-)

MadMack
29. března • 7:27

Vazeni, nevim nad cim se tak podivujete. Tyto informace jsou urcene prodejcum, nikoli zakaznikum. Kdyz firma uvadi na trh novy produkt, je samozrejme, ze zmapuje trh, zjisti vyhody oproti konkurenci a tyto informace preda svym prodejcum, kteri je mohou vhodne pouzit. Samozrejme je nesmysl vytahnout z pripadneho zakaznika jeho seznam vybranych aut a konkurenty pomluvit.
Ja vas nechapu - Skodovka dela presne to, co vsechny ostatni automobilky - vyrabi auta, prezentuje je jako nejlepsi a snazi se jich prodat co nejvic za co mozna nejvetsi penize. A kdyz se o Skodovce objevi jakykoli clanek, okamzite vystartuji vsichni s tim, ze je Skodovka hrozna, nejhorsi a ja nevim co jeste.
Zaverem : Ano, mam Skodovku - Fabii Combi. Kdyz jsem ji vybiral, za dane penize byl uz k mani snad jen Peugeot206sw. Kdyz bych se dnes dival po malem aute, pravdepodobne by to byla zase Fabie - nevypada nic moc, jizdni vlastnosti prumerne, HTP motor podprumerny, cena mirne vyssi nad konkurenci ( cca o 20 tisic - HTP Elegance cca 310 tisic ), ale po trech letech pujde auto z domu a jeho cena na trhu bude oproti konkurenci "dvojnasobna" a Fabie se vzdy bude dobre prodavat.
Skodovka pro me neni zadna modla, Fabie uz vubec ne - ale jsem zakaznik nenarocny, spokojeny, finacne me to auto take vyjde dobre a tak nevim,proc bych si jej nemel znovu koupit.

Luboš
30. března • 20:22

souhlastypický blbeček si teď řekne "Škodovku si už nekoupím, sem chytrý" prostě ho oberou někde jinde :-D

29. března • 8:48

Skodovka dela presne to, co vsechny ostatni automobilkyNějak jsem si nevšiml, že by třeba ten Peugeot vzal 407 a začal o něm vytrubovat, že je to konkurence pro Audi A6. Nějak jsem si nevšiml, že bych se do 4,5m aut jiných značek dozadu prakticky nevešel. Asi ta moje všímavost bude tím, že nemám škodovku.

chytrak
29. března • 16:19

ty sis nevsiml vic veci vid. Treba tho ze skodovka o A6 vubec nemluvi. naopak mluvi o mondeu lagune atd. , tj. o autech o tridu niz. Taky si asi nevsim ze to auto do kteryho ses nevesel nebyla skodovka - ty jsou tradicne nejprostornejsi ve sve tride. Priste se zmysli co pises nez napises. :-P

tonda
29. března • 20:45

HAHAHA,nevšiml jsem si toho prostoru ve škodovce.Ve předu to ještě ujde,vzadu žalostně málo.Superb je ekvivalent pro A6,Mondeo,Peugeot 406,Pasat atd.Bohužel tam se nevejde,tak se přirovnává k OCT.2 a menším autům....

Jenyk
30. března • 13:14

Milý příteli, aspirujete na titul "autor vtipu roku". Sedněte se v autosalónu dozadu do Superba, pak se začervenejte. Jak má to auto řadu chyb, v tomhle je fakt neuvěřitelné. Zatím každý, koho jsem tam posadil, reagoval s úžasem, nebudete výjimkou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pepa
31. března • 15:06

Presne, kdo ma kydy ze v superbu neni misto vzadu, tak v to auto videl max kdyz kolem nej projelo, zatim co se on koupal na houpacce :-) Mista je tam jak s.r.a.c.e.k.
A vim o cem mluvim, mam 195cm

bingo
29. března • 22:48

Tondo, co to tady placas, prosim te.

Jirka
29. března • 21:42

Ty komiku,chtěl bych tě vidět,až ti spadne brada,když jsi do toho ,,krámu" někdy sedneš:-D Jestli tam ovšem do něj,někdy takového šupáka pustíB-]

G.
29. března • 9:26

Přestože to Peugeot nevytruboval do světa, vím na 100% že to svým prodejcům řekl. Jsem prodejce Peugeota :-) PRODUKŤÁCI KAŽDÉHO VÝROBCE VÁM ŘEKNOU V ČEM JE PRODUKT JEDINEČNÝ.ikdyž to jsou mnohdy kraviny ale bez emocí člověk přijde na to, že ten věšáček v kufru tam proste je. ikdyž je to blbost.
jediná výhoda ostatních automobilek je, že jim nikdo jejich interní informace nezveřejní. protože pak by se stalo přesně to, co tady......

MadMack
29. března • 9:03

Se Superbem ani jinym velkym autem nemam zadnou zkusenost, nevim jak se sedi vzadu. Ze byl Superb prezentovan jako konkurence A6 je urcite blbost - prevdepodobne to pramenilo z toho, ze O2 byla vydavana za stredni tridu a tak musel jit Superb vys :-)
Ale to nynejsi srovnani uz mi prijde spravne - myslim srovnani s mondeem a spol. A ze si nekdo koupi takove auto a radeji uprednostni vetsi kufr nez misto vzadu? Treba ma proto duvod...

Bender
29. března • 8:00

Jo takže Fabku prodáš za 140 000 a to ho Peugeota by jsi teď prodal za 70 000?? Zalez zase do jeskyně....

Ondra S.
29. března • 10:59

To je fakt, za dvojnasob asi tezko:-) Nicmene toho Peugeota ani nezminujte, s takovym srotem bych se stydel jezdit...

MadMack
29. března • 8:16

Slovo dvojnasobna bylo schvalne v uvozovkach - rozdil v cene muze byt radove nekolik desitek tisic korun.
BTW spousta lidi si stezuje na malou kulturu diskusi - diskuse jsou v poradku, jen diskutujici umi jen nadavat ...

PetrM
29. března • 6:23

Když se řekne "Škoda", musí se dodat i "kufr". To je tak obrovská přednost, že se musí zdůraznit pokaždé, jinak by to auto asi českého zákazníka nenalákalo :-D A ta zmínka o strohých plastech u konkurence... to jsou srandisti :-D

f12
30. března • 17:54

pravda....oni kufr možná velkej maj...u superbu co sem viděl tak tenhle problém nebude...ale jako zadní sedačky u fabie...tam se s 1,90 fakt nevejdu...neřikam že tam jezdim..ale hrozně automobilek kvůli velkýmu kufru zapomíná na zadní sedadla...a škodovky sou drahý...kor u nás. srovnávaj tu třeba s Sonatou..ale že bych si koupil dvě to neregistrujou

Radek
29. března • 2:42

Takže když konkurence střední třídy má:
menší kufr = nepřiznáme že kvůli vagónu na hnůj mají míň prostoru cestující.
tvrdý podvozek = nemáme zdaleka tak dobrý (Mondeo, Mazda 6), tak aspoň měkčí...
nejistý podvozek = nemáme tak pohodlný, tak teď se budem tvářit sportovně
prkotiny typu nemá příplatkové světlomety se zaměřovačem, nemá možnost náhonu na 4 kola, možnost převodovky na volantu a kapacita hdd a zdířka AUX-IN (!!!) u autorádia... no nějak to holt blbejm loajálním čecháčkům zdůvodnit musíme, však ani u nás tu svou "manažérskou" stříbrnou metlu na hlínách nedostanou zadarmo...

G.
29. března • 9:31

TO RADEK. máš pravdu :-) ovšem pak nechápu, proč se těch aut prodá 20.000 ročně (vlastně asi proto, že jsou zákazníci hloupý), ne vážně......svoje zákazníky to auto má, bude je mít ať se nám to líbí nebo ne. A ještě jedna věc : 90% procent výroby Škoda Exportuje, takže se tady bavíme o 10% procentech zákazníků v čechách, kteří kdyby náhodou nekoupili ani jeden superb, určitě se nic nestane :)))))

Mr.Murphy
29. března • 10:05

No tak u Superbu je ten podíl export/prodej doma úplně jiný... Řekl bych tak 50:50.... A mimochodem, že někdo prodá 20.000 aut nějakého typu za rok bych vůbec nevytahoval.... To je tak trapně málo, že se to snad ani nevyplatí....

Martin
29. března • 13:39

Mám pocit, že tak 20.000 kusů ročně je hranice návratnosti investice. Kdysi přestali dělat Ford Scorpio právě proto, že se jich prodávalo pod 20 tisíc kusů ročně. M.

Zdenek
29. března • 18:11

Presne jak to pisete-dit rikali ze se tech starejch superbu prodalo od jeho sjeti z linky neco pres 130000 kusu, no co to je dit to je jak prd do more a ted si skodovka mysli jakou s tim nowim superbem neudelala diru do sveta SOU TRAPNY porovnavaj to s ostatnima autama a buh vi jestli je to vsechno pravda. my mame skodovku(uz by sme si ji nikdy nekoupili) a myslim si ze kecat tady neco ze jiny auta maj tvrdsi odperovani podvozku je peknej nesmysl kdyz s tou jejich skodovkou cejtis po ceste kazdej sutr a newim proc to porovnavaj s autama ktery nejsou ve vissi stredni tride kdyz se tam s tim superbem tak hrabou asi vim proc,ptz by si te superb nemohl ani čuchnout k autum jako je LEXUS,VOLVO,MERCEDES,BMW,AUDI atd. takovejch aut je jeste mnohem vic proste sou TRAPNY to je vsechno

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
e.t.
20. dubna • 21:34

no chyba lavky. ano rekneme ze navratnost je pri 20tis ks/rok, ale superb1 byl passat z roku 1995 podvozkem a motory z jinych vozu (passat, octa, golf, toledo atd.) takze vyvoj motoru a podvozku se vracet zas tolik nemusel ze?
Ten scropik byl jedinecny jeden model, motory mel vice mene taky specialni, ne tak univerzalni. Neboli za ty prachy co superb stal.. (vyrobni naklady 250-300tis) se myslim vyrobni naklady slusne vratily

Michal
31. března • 23:28

Tou škodovkou myslíš felicii, že v ní cítíš každý šutr? :-) Trapné naopak je shazovat auto, které jsi viděl sotva na obrázku.

Jirka
30. března • 18:51

A kolik si toho vyrobil a prodal ty?:-D

Hajetor
29. března • 7:34

Tradiční pindy závistivého ubožáka, který se na pořádné auto nezmůže, ani kdyby vyslal šlapat svou starou...(protože mladou nemá).

ABC
29. března • 10:59

On by ji určitě neposlal, tam už působí ta tvoje pětistovka..

Jose
29. března • 2:58

Jo, ale Superb prostě poskytuje esenci vlastností, které konkurence nemá. Vo to de. A v tomhle má neoddiskutovatelně navrch. B-]

f12
30. března • 17:48

sou to kecy vopravdu...píšou to co to nemá jaký auto ve vrcholový verzi....ale že je pak třeba o půl melounu levnější jim uchází...a neni to interní dokument jen podbízení se lidem

mino888
29. března • 18:12

Take tvrdenie je zaiste pravdive z pohladu kazdeho auta. Kazde ma esenci vlastosti, ktere konkurence nema - z toho sa da usudzovat, ze kazdy majitel svojho auta povazuje svoje auto za lepsie nez cudzie.

Pětiprdelní opice
31. března • 10:51

to neni pravda, ja svojí ochcáfku nepovažuju za lepší, než jiná auta ... :-P

anawarr
29. března • 9:53

jenže superb se cpe do vyšší střední, kde je taky A6, bmw5, mercedes E... a tam ti esence trochu vyčichá

Radek
29. března • 3:13

Což se dá bohužel prohlásit o naprosto každém autě, trabant z esencí nevyjímaje... :-D

Petr
29. března • 5:45

:-D:-D Jo jo to jo.
JInak clanek je hustej.... . Proste dokonale neni zadne auto a nikdy nebude.

David T.
29. března • 5:49

No me ten článek nepříjde hustej, správný je ubohej.

Doporučujeme

Články odjinud