Jak to bude dál s Maserati? Změna ve vedení a nová strategie

3 komentáře

Ne321
2. února • 18:38

Co ublizilo Maserati? Tradicni neduslednost managementu Fiatu. Rozhodli se vyrabet ctyrdverove supersporty s cenovkou vyssi nez ma nemecka konkurence? OK, proc ne, ale pak to podle toho musi vypadat. Jenze Taliani dodaji velmi slusny byt italsky tradicne rozezrany motor, celkem odpovidajici podvozek, k tomu koupi a poladi ZFkovou prevodovku, jenze tim to take konci. Kde je rucne sity interier, ktery bude vypadat uplne jinak nez mainstreamova konkurence, kde je kokpit supersportu? Misto toho kluci italsti vyrobi naprosto tuctovy interier doplneny spoustou lacinych detailu, jake clovek nenajde ani v autech za polovinu ceny a cele to korunuji tim, ze bez uprav prevezmou infotaiment a palubak z lacinych Chrysleru, ktery jednak sam o sobe stoji za prdlacku, ale i kdyby nestal, tak byl urceny do aut co maji petinovou cenu tech Maserati! Kdo si koupi auto za tri a pul milionu a bude se chtit vevnitr citit jak v obstarozni americe? Pritom kolik penez by stalo, alespon prepsat GUIcko toho infotaimnentu, vyrobit jiny palubak, nahradit nektere hnusne plasty kvalitnejsimi materialy? Proti celkovym nakladum na vyvoj takovehleho auta minimum a to auto mohlo byt uplne nekde jinde.

WP
31. ledna • 12:38

Kadera...to bude nějaký novic nebo přišel z Mateřídoušky? Tak hloupě napsaný článek s pseudopředstavením Maserati je tak na čtenářky Blesku pro ženy.Kadero, srovnej si co Mase vyrábělo před pár lety a co nyní, jak vypadalo v 90-tých letech atd. Pomalu tu vystavuješ úmrtní list a plkáš o F1, jako by to bylo včera.B-]

emkejx
31. ledna • 12:53

tiez ma zarazilo, ze znacka ktora bola v F1... bola ale pred "100" rokmi... Im ublizil ze sa nechali vtiahnut na vlny SUV, mensieho sedanu a teda hlavne toho ze z toho spravili masovku... Mali si zachovat tvar (hoc spojenie s AR im neprospelo), mali radsej venovat "kusovej" vyrobe a limitkam... Az na nejake facelifty je portfolio zastarale ked neratam Levante, co je ale novy model v ponuke. Chcelo by to nieco nove, mozno novy model, pripadne zase GranCoupe MC Stradale v karbone a pod., Ghibli nezavrhujem ako model, nakolko vedla Quattroporte je mozno dobre mat v ponuke mensi sedan, ale tiez by to chcelo ozivit. No a nakoniec, Maserati chyba nasledovnik MC12...

Doporučujeme

Články odjinud