Jak to bude dál s Maserati? Změna ve vedení a nová strategie

WP  |  31. 01. 2019 12:38

Kadera...to bude nějaký novic nebo přišel z Mateřídoušky? Tak hloupě napsaný článek s pseudopředstavením Maserati je tak na čtenářky Blesku pro ženy.Kadero, srovnej si co Mase vyrábělo před pár lety a co nyní, jak vypadalo v 90-tých letech atd. Pomalu tu vystavuješ úmrtní list a plkáš o F1, jako by to bylo včera.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  31. 01. 2019 12:53

tiez ma zarazilo, ze znacka ktora bola v F1... bola ale pred "100" rokmi... Im ublizil ze sa nechali vtiahnut na vlny SUV, mensieho sedanu a teda hlavne toho ze z toho spravili masovku... Mali si zachovat tvar (hoc spojenie s AR im neprospelo), mali radsej venovat "kusovej" vyrobe a limitkam... Az na nejake facelifty je portfolio zastarale ked neratam Levante, co je ale novy model v ponuke. Chcelo by to nieco nove, mozno novy model, pripadne zase GranCoupe MC Stradale v karbone a pod., Ghibli nezavrhujem ako model, nakolko vedla Quattroporte je mozno dobre mat v ponuke mensi sedan, ale tiez by to chcelo ozivit. No a nakoniec, Maserati chyba nasledovnik MC12...

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  02. 02. 2019 18:38

Co ublizilo Maserati? Tradicni neduslednost managementu Fiatu. Rozhodli se vyrabet ctyrdverove supersporty s cenovkou vyssi nez ma nemecka konkurence? OK, proc ne, ale pak to podle toho musi vypadat. Jenze Taliani dodaji velmi slusny byt italsky tradicne rozezrany motor, celkem odpovidajici podvozek, k tomu koupi a poladi ZFkovou prevodovku, jenze tim to take konci. Kde je rucne sity interier, ktery bude vypadat uplne jinak nez mainstreamova konkurence, kde je kokpit supersportu? Misto toho kluci italsti vyrobi naprosto tuctovy interier doplneny spoustou lacinych detailu, jake clovek nenajde ani v autech za polovinu ceny a cele to korunuji tim, ze bez uprav prevezmou infotaiment a palubak z lacinych Chrysleru, ktery jednak sam o sobe stoji za prdlacku, ale i kdyby nestal, tak byl urceny do aut co maji petinovou cenu tech Maserati! Kdo si koupi auto za tri a pul milionu a bude se chtit vevnitr citit jak v obstarozni americe? Pritom kolik penez by stalo, alespon prepsat GUIcko toho infotaimnentu, vyrobit jiny palubak, nahradit nektere hnusne plasty kvalitnejsimi materialy? Proti celkovym nakladum na vyvoj takovehleho auta minimum a to auto mohlo byt uplne nekde jinde.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A