Jak správně sedět za volantem? Takhle se to dělá podle Jaguaru

Podle Jaguaru si prý nejdřív budete muset vyndat všechno z kapes.

Optimální řidičská pozice. Velmi diskutované téma, u kterého může každý přispět svou trochou do mlýna. Nejde ovšem jen o optimální držení těla, ale i o bezpečnost a správnou kontrolu. Automobilka Jaguar přišla se zajímavým videem, kde vysvětluje, jak by to mělo správně vypadat.

Jaguar XE dostal facelift. Chcete ho jako inteligenta? Nebo jako rošťáka?

Jaguar XE dostal facelift. Chcete ho jako inteligenta? Nebo jako rošťáka?

Video dal dohromady Dr. Steve Iley, který dělá v automobilce hlavního zdravotníka. Celkem nám video přináší osm tipů, které, i když třeba znáte, si není od věci připomenout. Dvě minuty života snad obětovat můžete. A první tip? Vyprázdněte si kapsy.

Šílený příběh z Le Mans 1953: Piloti Jaguaru jeli úplně na mol. A vyhráli!

Šílený příběh z Le Mans 1953: Piloti Jaguaru jeli úplně na mol. A vyhráli!

Já bych třeba ani nespočítal, kolikrát mi „vyjelo“ něco z kapsy a spadlo do černé díry mezi středovým tunelem a sedačkou. Dále se máte ujistit, že sedíte po celé délce sedáku, a že vaše záda jsou opřená celou plochou. Vaše kolena a lokty by měly tak, aby byly při plném sešlápnutí pedálu nebo otočení volantu jen mírně pokrčené.

Sedíte za volantem přesně takto? Nebo si jedete něco, co je vám pohodlnější?

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 14 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků