Jak snadno splést první Autopilot Tesly? Stačí kousek pásky a problém je na světě

Jako kanadský žertík na vašeho kamaráda s Teslou bychom to raději nezkoušeli.

Výzkumné centrum americké počítačové firmy McAfee se rozhodlo demonstrovat, jak snadno lze zmást první generaci funkce Autopilot v automobilech Tesla. Pokusným králíkem se stala Tesla Model S s čipem EyeQ3, který byl běžně používaný i v ostatních automobilkách.

Splašená Tesla zazářila v Japonsku. Za sebou nechala i Porsche 911 GT3

Splašená Tesla zazářila v Japonsku. Za sebou nechala i Porsche 911 GT3

Při pokusu se lidé z McAfee rozhodli upravit typickou americkou značku omezující rychlost na 35 mil za hodinu. Pouhým prodloužením prostředku čísla 3, které by člověk i tak rozeznal, si Autopilot myslel, že jde o osmičku. Jednoduchým trikem tak přečetl špatný údaj a vyrazil k hranici 85 mil za hodinu, jako by se nechumelilo.

Tesla ukazuje, jak na svět vidí Autopilot. Součástí vývoje můžete být i vy

Tesla ukazuje, jak na svět vidí Autopilot. Součástí vývoje můžete být i vy

Překročení rychlosti o 50 mil za hodinu (přes 80 km/h), by se policii špatně vysvětlovalo. Nehledě na to, jaké následky by to pro řidiče, který by se zrovna plně nevěnoval řízení, mohlo mít. Automobilka Tesla s výrobcem čipů Mobileye již od roku 2016 nespolupracuje.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků