Jak slaví nový rok majitelé McLarenů? Průvodem desítek vozů

Originálně vítali příchod nového roku majitelé vozů McLaren v Hongkongu. Padesátka sporťáků se sjelo na jednom místě a vyrazilo na cestu...

Celá akce vznikla pod křídly britské automobilky, pořádala ji totiž divize společnosti sídlící v Hongkongu. Příchod nového roku tentokrát vítalo 50 barevných automobilů značky McLaren a hlavním programem byla 35 kilometrů dlouhá jízda do prestižní golfové a tenisové akademie.

McLaren New Year Parade, jak se akce nazývá, hostila mimo jiné modely MP4-12C, 625C, 650S či 570S. Objevily se zde také světově limitované kousky jako 675LT v provedení Coupe i Spider.

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

„Je pro mě velká čest, že mohu do nového roku vstoupit po boku těchto sportovních speciálů,“ uvedl Alan Ing, generální ředitel pobočky McLarenu v Hongkongu. „Všem zúčastněným moc děkujeme, protože vytvořili něco úžasného. Padesát vozů McLaren brázdilo silnice přesně pět let od chvíle, kdy jsme zde založili obchodní zastoupení automobilky.“

McLaren zažívá skvělé období. Výrobce z Wokingu dodal v roce 2016 celkem 3 286 automobilů. Oproti loňskému roku tak prodeje narostly o impozantních 99,6 %. Klíčovým trhem je pro britskou společnost Severní Amerika, kam vloni zamířilo hned 1 139 sporťáků.

McLaren 720S: Novinka ukazuje karbonový monokok 2. generace

McLaren 720S: Novinka ukazuje karbonový monokok 2. generace

Další milník slavila společnost již v prosinci. McLaren vyrobil vůz s pořadovým číslem 10 000. Jednalo se o šedý model 570S, který brány McLaren Production Center opustil zhruba pět let po prvním MP4-12C. Automobilce trvalo 42 měsíců, než vyprodukovala prvních pět tisíc aut. Na druhou várku o stejném objemu pak potřebovala už jen necelé dva roky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků