Jak slaví nový rok majitelé McLarenů? Průvodem desítek vozů

Originálně vítali příchod nového roku majitelé vozů McLaren v Hongkongu. Padesátka sporťáků se sjelo na jednom místě a vyrazilo na cestu...

Celá akce vznikla pod křídly britské automobilky, pořádala ji totiž divize společnosti sídlící v Hongkongu. Příchod nového roku tentokrát vítalo 50 barevných automobilů značky McLaren a hlavním programem byla 35 kilometrů dlouhá jízda do prestižní golfové a tenisové akademie.

McLaren New Year Parade, jak se akce nazývá, hostila mimo jiné modely MP4-12C, 625C, 650S či 570S. Objevily se zde také světově limitované kousky jako 675LT v provedení Coupe i Spider.

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

„Je pro mě velká čest, že mohu do nového roku vstoupit po boku těchto sportovních speciálů,“ uvedl Alan Ing, generální ředitel pobočky McLarenu v Hongkongu. „Všem zúčastněným moc děkujeme, protože vytvořili něco úžasného. Padesát vozů McLaren brázdilo silnice přesně pět let od chvíle, kdy jsme zde založili obchodní zastoupení automobilky.“

McLaren zažívá skvělé období. Výrobce z Wokingu dodal v roce 2016 celkem 3 286 automobilů. Oproti loňskému roku tak prodeje narostly o impozantních 99,6 %. Klíčovým trhem je pro britskou společnost Severní Amerika, kam vloni zamířilo hned 1 139 sporťáků.

McLaren 720S: Novinka ukazuje karbonový monokok 2. generace

McLaren 720S: Novinka ukazuje karbonový monokok 2. generace

Další milník slavila společnost již v prosinci. McLaren vyrobil vůz s pořadovým číslem 10 000. Jednalo se o šedý model 570S, který brány McLaren Production Center opustil zhruba pět let po prvním MP4-12C. Automobilce trvalo 42 měsíců, než vyprodukovala prvních pět tisíc aut. Na druhou várku o stejném objemu pak potřebovala už jen necelé dva roky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků