Jak slaví nový rok majitelé McLarenů? Průvodem desítek vozů

Originálně vítali příchod nového roku majitelé vozů McLaren v Hongkongu. Padesátka sporťáků se sjelo na jednom místě a vyrazilo na cestu...

Celá akce vznikla pod křídly britské automobilky, pořádala ji totiž divize společnosti sídlící v Hongkongu. Příchod nového roku tentokrát vítalo 50 barevných automobilů značky McLaren a hlavním programem byla 35 kilometrů dlouhá jízda do prestižní golfové a tenisové akademie.

McLaren New Year Parade, jak se akce nazývá, hostila mimo jiné modely MP4-12C, 625C, 650S či 570S. Objevily se zde také světově limitované kousky jako 675LT v provedení Coupe i Spider.

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

„Je pro mě velká čest, že mohu do nového roku vstoupit po boku těchto sportovních speciálů,“ uvedl Alan Ing, generální ředitel pobočky McLarenu v Hongkongu. „Všem zúčastněným moc děkujeme, protože vytvořili něco úžasného. Padesát vozů McLaren brázdilo silnice přesně pět let od chvíle, kdy jsme zde založili obchodní zastoupení automobilky.“

McLaren zažívá skvělé období. Výrobce z Wokingu dodal v roce 2016 celkem 3 286 automobilů. Oproti loňskému roku tak prodeje narostly o impozantních 99,6 %. Klíčovým trhem je pro britskou společnost Severní Amerika, kam vloni zamířilo hned 1 139 sporťáků.

McLaren 720S: Novinka ukazuje karbonový monokok 2. generace

McLaren 720S: Novinka ukazuje karbonový monokok 2. generace

Další milník slavila společnost již v prosinci. McLaren vyrobil vůz s pořadovým číslem 10 000. Jednalo se o šedý model 570S, který brány McLaren Production Center opustil zhruba pět let po prvním MP4-12C. Automobilce trvalo 42 měsíců, než vyprodukovala prvních pět tisíc aut. Na druhou várku o stejném objemu pak potřebovala už jen necelé dva roky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků