Vzhledem k tomu, že tunel je z obou stran zaslepený, jediná cesta vedla po schodech z náměstí. Zdroj: Škoda Auto

Vzhledem k tomu, že tunel je z obou stran zaslepený, jediná cesta vedla po schodech z náměstí. | Zdroj: Škoda Auto

Po celé jejich délce museli pracovníci položit pojezdové ližiny a vozy po nich spouštět dolů za pomoci navijáku odtahového vozu. Zdroj: Škoda Auto

Po celé jejich délce museli pracovníci položit pojezdové ližiny a vozy po nich spouštět dolů za pomoci navijáku odtahového vozu. | Zdroj: Škoda Auto

Auta přitom na sobě měla ještě krycí plachty, což omezovalo výhled ven. Zdroj: Škoda Auto

Auta přitom na sobě měla ještě krycí plachty, což omezovalo výhled ven. | Zdroj: Škoda Auto

Tunel se stanicí metra postavený v 90. letech rozhodně nepočítal s průjezdem automobilů. Zdroj: Škoda Auto

Tunel se stanicí metra postavený v 90. letech rozhodně nepočítal s průjezdem automobilů. | Zdroj: Škoda Auto

Navíc nový Kodiaq mezigeneračně narostl. Zdroj: Škoda Auto

Navíc nový Kodiaq mezigeneračně narostl. | Zdroj: Škoda Auto

Auta se tak musela protáhnout mnohdy stísněnými prostory, aby se čtyři kousky mohly předvést na hlavním pódiu. Foto: Vladimír Kadera

Auta se tak musela protáhnout mnohdy stísněnými prostory, aby se čtyři kousky mohly předvést na hlavním pódiu. | Foto: Vladimír Kadera

Třešničkou byly krátké zkušební jízdy, které umožnil několika set metrů dlouhý tunel. Foto: Vladimír Kadera

Třešničkou byly krátké zkušební jízdy, které umožnil několika set metrů dlouhý tunel. | Foto: Vladimír Kadera

Kodiaq je pro Škodovku důležitý model, a tak si na  premiéře nové generace  dala pochopitelně záležet. Foto: Škoda Auto

Kodiaq je pro Škodovku důležitý model, a tak si na premiéře nové generace dala pochopitelně záležet. | Foto: Škoda Auto

Jak už víte, slavnostní událost se konala v Berlíně, přímo pod Postupimským náměstím, v prostorách bývalého nevyužitého tunelu metra. Foto: Škoda Auto

Jak už víte, slavnostní událost se konala v Berlíně, přímo pod Postupimským náměstím, v prostorách bývalého nevyužitého tunelu metra. | Foto: Škoda Auto

Vskutku originální místo, ale také logistický oříšek. Foto: Vladimír Kadera

Vskutku originální místo, ale také logistický oříšek. | Foto: Vladimír Kadera

Nábytek, zvukovou i osvětlovací techniku tam dostanete snadno, ale smečka Kodiaqů už byla výzva. Foto: Vladimír Kadera

Nábytek, zvukovou i osvětlovací techniku tam dostanete snadno, ale smečka Kodiaqů už byla výzva. | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 Foto: Vladimír Kadera

Škoda Kodiaq - premiéra 2023 | Foto: Vladimír Kadera

Po celé jejich délce museli pracovníci položit pojezdové ližiny a vozy po nich spouštět dolů za pomoci navijáku odtahového vozu. Zdroj: Škoda Auto
Auta přitom na sobě měla ještě krycí plachty, což omezovalo výhled ven. Zdroj: Škoda Auto
Tunel se stanicí metra postavený v 90. letech rozhodně nepočítal s průjezdem automobilů. Zdroj: Škoda Auto
Navíc nový Kodiaq mezigeneračně narostl. Zdroj: Škoda Auto
20
Fotogalerie

Jak Škodovka nasoukala nový Kodiaq do stanice metra? Stačilo málo a bylo po překvapení

Premiéra nové Škody Kodiaq se netradičně konala v prostorách nevyužité stanice metra s přilehlým tunelem. Dostat auta dovnitř byl skutečný oříšek, takhle ho automobilka vyřešila.

Kodiaq je pro Škodovku důležitý model, a tak si na premiéře nové generace dala záležet. Jak už víte, slavnostní událost se konala v Berlíně, přímo pod Postupimským náměstím, v prostorách bývalého nevyužitého tunelu metra. Vskutku originální místo, ale také logistický oříšek. Nábytek, zvukovou i osvětlovací techniku tam dostanete snadno, ale smečka Kodiaqů už byla výzva.

Vzhledem k tomu, že tunel je z obou stran zaslepený, jediná cesta vedla po schodech z náměstí. Po celé jejich délce museli pracovníci položit pojezdové ližiny a vozy po nich spouštět dolů za pomoci navijáku odtahového vozu. Auta přitom na sobě měla ještě krycí plachty, což omezovalo výhled ven. Navíc hrozilo, že dojde k neúmyslnému odhalení vozu ještě před velkou slávou.

Ani uvnitř nebylo vyhráno. Tunel se stanicí metra postavený v 90. letech jistě nepočítal s průjezdem automobilů. Navíc nový Kodiaq mezigeneračně narostl. Auta se tak musela protáhnout mnohdy stísněnými prostory, aby se čtyři kousky mohly předvést na hlavním pódiu. Třešničkou byly zkušební jízdy, které umožnil několika set metrů dlouhý tunel.

Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq je po modelu Yeti druhé SUV značky Škoda. Využívá koncernovou platformu MQB a vyrábí se v České republice spolu se sesterským SUV Seatu. Kodiaq je první model Škody, který lze objednat v sedmimístném provedení, dostupný je také v provedení sport (RS).

Ceny a výbava • Test Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW • Škoda Kodiaq RS

Doporučujeme

Články odjinud