Jak si designér Jaguaru nakonfiguroval svůj F-Pace? Celkem fádně...

Ian Callum, šéfdesignér Jaguaru, si naspecifikoval model F-Pace dle svého gusta. Sám jej ale užívat nebude. Automobilka vůz prodala v dražbě. Výtěžek z prodeje poputuje na charitu.

Když si designér konfiguruje auto, které sám navrhl, možná byste očekávali divoké barvy a zvýraznění designových křivek. U Iana Calluma to tak nefunguje, což ukázal při návrhu F-Pace Designer Edition. 

Zvolil šedou barvu Storm Grey, černě lakovaná 22 palcová kola a paket Black, který černým lakem zakryje okenní lišty, masku chladiče a další prvky. Ty jsou standardně stříbrné.

V interiéru najdeme tmavé kožené čalounění s kontrastním světlým prošíváním. Technicky se jedná o vrcholnou motorizaci V6 S. To znamená kompresorem přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 380 koňských sil.

Příští generace Jaguaru F-Type možná bude mít motor uprostřed

Příští generace Jaguaru F-Type možná bude mít motor uprostřed

Callum si ovšem svůj výběr umí odůvodnit. "Navrhovat design modelu F-Pace, to byla opravdová výzva. Na výsledek jsme opravdu hrdí. Tato Designer Edition je esencí mého F-Pace. Najdete zde úžasnou kombinaci tmavě šedé, která je zvýrazněna černým paketem. Dvaadvacetipalcová kola dodávají vozu dynamiku, i když zrovna jen stojí," říká Callum.

Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Nakonec za tento unikát zaplatil v dražbě neznámý člověk v přepočtu 3 301 832 korun, což je o téměř milion korun více než činí ceníková cena. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků