Jak si designér Jaguaru nakonfiguroval svůj F-Pace? Celkem fádně...

Ian Callum, šéfdesignér Jaguaru, si naspecifikoval model F-Pace dle svého gusta. Sám jej ale užívat nebude. Automobilka vůz prodala v dražbě. Výtěžek z prodeje poputuje na charitu.

Když si designér konfiguruje auto, které sám navrhl, možná byste očekávali divoké barvy a zvýraznění designových křivek. U Iana Calluma to tak nefunguje, což ukázal při návrhu F-Pace Designer Edition. 

Zvolil šedou barvu Storm Grey, černě lakovaná 22 palcová kola a paket Black, který černým lakem zakryje okenní lišty, masku chladiče a další prvky. Ty jsou standardně stříbrné.

V interiéru najdeme tmavé kožené čalounění s kontrastním světlým prošíváním. Technicky se jedná o vrcholnou motorizaci V6 S. To znamená kompresorem přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 380 koňských sil.

Příští generace Jaguaru F-Type možná bude mít motor uprostřed

Příští generace Jaguaru F-Type možná bude mít motor uprostřed

Callum si ovšem svůj výběr umí odůvodnit. "Navrhovat design modelu F-Pace, to byla opravdová výzva. Na výsledek jsme opravdu hrdí. Tato Designer Edition je esencí mého F-Pace. Najdete zde úžasnou kombinaci tmavě šedé, která je zvýrazněna černým paketem. Dvaadvacetipalcová kola dodávají vozu dynamiku, i když zrovna jen stojí," říká Callum.

Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Nakonec za tento unikát zaplatil v dražbě neznámý člověk v přepočtu 3 301 832 korun, což je o téměř milion korun více než činí ceníková cena. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků