Jak se zbavit koroze na autě? S těmito tipy nemůžete šlápnout vedle

Rejpal  |  31. 10. 2018 08:17

Doetl jsem čálnek do konce a ty typy, jak se zbavit rzi, jsem neobjevil.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  31. 10. 2018 08:44

Musíte si kupovat jen ty nejlepší auta na světě, ty vyrábí jedině hnujdaj.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2018 17:12

Ty musíš mít tedy řádně naděláno v plínkách z této automobilky, že to zatáhneš i do diskuze netýkající se konkrétně žádné automobilky.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  31. 10. 2018 08:49

tip číslo jedna: kupte si auto, které nerezne, resp. rezne tak pomalu, že čtvrtstoletím starým autem stejně už nebudete jezdit.
tip číslo dva: pokud si z různých důvodů nechcete či nemůžete koupit auto z tipu číslo jedna, kupte si libovolné, ale jakmile na něm uvidíte první flíček koroze, tak se ho zbavte
tip číslo tři: pokud máte opravdu hluboko do kapsy, kupte si nějaký vrak s dvouletou technickou, až Vás na další technické vyhodí, nechte ten vrak sešrotovat a kupte si jiný.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  31. 10. 2018 10:52

souhlas !

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 10. 2018 11:17

Rezne vsechno - TIM SPISE V PRESOLENE PRECHEMIZOVANE CR, akorat neco rychleji a neco pomaleji.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  31. 10. 2018 08:54

Nejjednodušší je koupit auto co nerezne.

Odpovědět  |   | 
tom  |  31. 10. 2018 12:26

A to je?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  31. 10. 2018 13:33

Trabant vole...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  31. 10. 2018 14:47

Tak ten to fakt nebyl...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2018 17:13

A ty si myslíš, že i podvozek... měl "bakelitový"?

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  31. 10. 2018 09:46

Jak se zbavit koroze na autě? Kupte si koncernový prémiový vůz, který vám tady cpeme vrchem spodem...

Odpovědět  |   | 
Mara  |  31. 10. 2018 09:58

Raději prostě... umíš číst?

Odpovědět  |   | 
Radon  |  31. 10. 2018 09:50

možná by stačilo před zimou zajet na myčku a nechat si umýt spodek s aplikací vosku, po zimě to zopakovat aby se smyla sůl.

Odpovědět  |   | 
T-Wagen  |  31. 10. 2018 09:58

Přesně. A ještě sundat a vyčistit podběhy a odvodňovací kanálky. Provádím to tak jak na soukromých, tak služebních autech a životnost hlavně u předního podběhu je mnohem delší.

Odpovědět  |   | 
Eman  |  31. 10. 2018 10:35

A teď mi ještě napište kde a která myčka myje auto i ze spodu-žádná. Většinou je tam ze spod 2x tryska , která na vůz ani nedostříkne. A jak to umyjete pod těma plastovýma šusplechama. To se musí ty plasty nejdřív sundat a pak wapkovat!!!

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  31. 10. 2018 12:41

Už jsem na pár myčkách viděl kvalitní ostřik podvozku, ALE! né každé auto může do této myčky - kterých se to týká, to mají napsané v manuálu. Povětšinou to bývají elektromobily či hybridy a sportovní vozy. Tlakové mytí totiž není zrovna příjemné pro různá těsnění a ložiska, projetí kaluží je úplně něco jiného.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2018 17:15

To myslíš tu srandovní aplikaci vosku co se stříká s vodou na karoserii? Tak to ti na podvozku určitě pomůže.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  31. 10. 2018 11:26

Nic z toho nedelam a obe auta 17 a 10 let stara mou koupena jako nova bez vetsi rzi na podvozku.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  31. 10. 2018 12:26

Jemine, to je mi povedena taskarice: Zbavit se koroze! To mi prijde, ze poroucet vetru a desti by snad bylo jednodussi.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  31. 10. 2018 13:19

Mýt auto wapkou znamená zničit a nechat ho zreznout ještě dřív než když se na to všechno úplně vykašlete. Všechno krytí, těsnění a ucpávky na karosářských spojích, elektrických konektorech atd je stavěné na ostřik od kol, ne na tlakovou horkou vodu. Wapka natlačí vodu i do míst, kam by se normálně nikdy nedostala a odkud se už zase nedostane ven. Když už mýt podvozek, tak obyčejnou hadicí.
Vyzkoušená a prověřená technologie na konzervaci je nástřik podvozku Rezistinem Car, dutin Rezistinem ML, s přídavkem trochy motorového oleje (co je mastné, nerezatí ).
Jo a hlavně ne Tlumex, ten sice následujících pět let vypadá krásně, ale pod ním je všechno sežrané na šrot. Navíc u starších aut pod čerstvým nátěrem Tlumexem bývá pravidelně zamaskovaná rozsáhlá koroze karosérie, za pomoci montážní pěny a natavovací lepenky.

Odpovědět  |   | 
R  |  31. 10. 2018 15:21

Souhlas, kdo dal minus za nesouhlas byl id.ot 😎

Odpovědět  |   | 
Batman  |  03. 11. 2018 15:30

Já zas kvůli korozi v zimě (soli) nejezdím. Resp. jen nouzově. ...také jsem si dal vyjetý motorový olej do starého rozprašovače na květiny a po STK pořádně vystříkal podvozek, ale chytalo to bordel a dělalo mastné loužičky. Váš postup je lepší jj. Otázka je, zda rezistin není nějaký komunistický přežitek a nebylo by lepší něco od Wurth nebo tak.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 10. 2018 18:36

Proto si a manželce kupuju každých 5.let novou Dacii a tyto věci neřeším.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 11. 2018 08:07

Moje jediná zkušenost s Dacií Daster. Autosalon v Praze naleštěná karoserie, voňavé nové auto. Stačilo se ohnout pod auto a měl jsem jasno. To prostě ne. Koroze na hnacích hřídelích. Žádný základní nátěr, prostě nic. Na můj dotaz prodejce pohotově odpověděl a co byste za ty peníze chtěl? Pak už veškerá další jednání byla zbytečná...

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  01. 11. 2018 14:02

Zkušenost s Dusterem nemám, ale v okolí je dost lidí co mají Logany a Sandera. A jsou s nimi kupodivu docela spokojení. Ona ta poloosa je natolik masivní kus železa, že nepřerezne za celou životnost auta. A pokud chce někdo auto na dalších dvacet let, tak prostě nechá nastřikat dutiny a podvozek jako u starého žigulíku. Ano, majitelé Dacií mají na autě sem tam nějaký rezatý flek. Zato ale spolehlivě jezdí, a neřeší problémy s přetrženými nebo přeskočenými rozvodovými řetězy , podpálenými ventily, vysokou spotřebou oleje, rachtajícími opotřebenými písty, vysypanými převodovkami.......

Odpovědět  |   | 
Evžen  |  03. 11. 2018 07:11

Jen škoda, že v rozsáhlé stati, jak se bavit koroze jsem se nedozvěděl jak se zbavit koroze, vím, že můj komentář je stejně zbytečný jako ten článek,ale nedalo mi to.😊Tak alespoň hezký víkend 😀

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 146 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Soutěžní Škody 1000 a 1100 MB: Od skromného litru po monstrum B6

Soutěžní Škody 1000 a 1100 MB: Od skromného…

Navzdory „špatné“ koncepci posbíraly mladoboleslavské vozy s motorem vzadu a pohonem zadních docela hodně vítězství. Pojďme si připomenout, co stálo na počátku této sportovní kapitoly.

11.  3.  2019 | | 15 N/A