Jak se vyrábí Porsche Taycan? Záběry z továrny ukazují kompletní proces

34 komentářů

MM
8. října • 11:05

Tady je vidět jaký jsou EV fan boys ve skutečnosti mrzáci. Roky se to zaklíná ekologií a tvrdí jak to fandí EV segmentu, ale ve skutečnosti onanují jen nad teslou, kterou sice nikdy neměli, ale tak nějak si do ní naprojektovali sovje sny. Do všeho ostatního kopou.

Tom
9. října • 14:58

A není to spis Porsche svoloč? Celou dobu tady Porschenazifans hlásají,
Jak je tesla elektroshit a ze Porsche dělá ta správná benzinový auta a najednou plna huba keců o super elektroautě/ch.

Kuk Vykuk
8. října • 13:18

Kde má ta tvoje beztvará smradlavá hmota hlavu ať si do ní taky kopnu? B-]

C+K
8. října • 11:20

To nejsou EV boys, ale Tesla boys, největší svoloč někde na úrovni fanoušků Baníku.

Kuk Vykuk
8. října • 0:30

Trošku pomalá Iinka.

MM
8. října • 11:05

Jako tvoje máma, když ještě šlapala v Perlovce. Nebo jako ty když lezeš do svého dieselu.

Kuk Vykuk
8. října • 13:15

Je ta pomalý jak ty když se nemůžeš vysrat protože sis zarazil hovna cestou na svym ukradeným kole. B-]

Příklady táhnou
7. října • 21:14

Kdyby to montovali v takovém stanu, jako má Tesla, mohlo by to být levnější nebo naopak ještě dražší?

Honza
7. října • 19:05

Porsche děla věci poradně a správně a proto auto za 6 milionu skládají levný čínský roboti, místo ruční práce, jako u některých jiných vozu stejné cenově kategorie:))

Osel z Jetele
8. října • 14:57

Sámsy šínzkej lobot

kolkyno
7. října • 22:07

Ty si pekny prd! ABB Cinske roboty?! V automobilovom priemysle topka. Porsche kvoli Taycanu postavilo celu samostatnu halu a tie roboty su sice na vacsine pracovisk, no ludske ruky a oci su na nezaplatenie. Inak ta praca je dokonalost sama. Tesla sa ma co ucit. Inak u Porsche okrem caymanov, 718, cayennov ci macanov ziaden model nestraca cenu. Po nabehnuti novej 992 generacie 991 hlavne posledne kusky zacnu rychlo naberat na cene. Samozrejme cim menej km tym vyssia cena za mensi cas.

kkk
7. října • 22:27

Podobný video jsem viděl před šesti lety https://www.youtube.com/watch...

joker
8. října • 12:08

Ten první komentář u toho videa je docela vtipný: If you're driving a Tesla and it gets stolen, is it now called an "Edison"?Ale v podstatě to ukazuje, že práce s hliníkem v hale při výrobě modelu Tesla S bude asi něco trochu jiného, než práce s korodujícím plechem někde pod stanem při montáži modelu Tesla 3 ... ;-)

MM
8. října • 11:13

Mazej onanovat zpátky na hybrid ty špindíro.

kkk
8. října • 11:54

Vás doma nenaučili slušnému chování?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MM
8. října • 12:07

Ale jo naučili. Ale taky mě naučili že na hrubý pytel hrubá záplata. Vezmi Kuka za ruku a jděte mezi tesla boys na hybrid. Hrozně vám tam vadí, když vám tam lezou lidi odsud, tak nevím proč sem chodíte opruzovat.

kkk
8. října • 12:29

Kde jsem tady někoho urážel, jako to soustavně dělate vy?Nebo vás urazilo to šest let staré video :-D

kolkyno
8. října • 13:00

to by urazilo jedine vasho sefa. 6 rokov dozadu tak fungovala kdejaka fabrika napr. posrate Acko https://www.youtube.com/watch...
Ja netvrdim ze to nebol pokrok pred 6 rokmi, ale vidis tie videa sam, vsade kde je potrebne oko cloveka tam je. U Tesly to tak nie je a preto tie plechy a diely vobec licuju ako na aute po totalke predavanom o mesiac v Ackach. tesla ma jedine dobre baterie a system pohonneho ustrojenstva a tam to konci.

kkk
8. října • 13:18

Vy dělate MM mluvčího:-DTo, že má Tesla problémy s kvalitou je známé, je to mladá automobilka a postupně se zlepšuje, a amici nikdy tolik neřešili spáry a zpracování interieru jako evropa.Ad. váš závěr, ano" to důležité je skryto"B-]

MM
8. října • 15:38

Jasně, je jí teprve 17 let.

kkk
8. října • 16:03

Jsem rád ,že souhlasíte, jak staré jsou evropské japonské a americké automobilky:-D

bzzz
7. října • 19:35

Proc tedy patri dlouhodobe mezi nejspolehlivejsi DAILY CARS a nektere celkem si drzi hodnotu? ;-)

Honza
7. října • 23:42

Já neříkám nic o spolehlivosti, jen ti za 6 milionu nabízí doutník z fabriky a ty jim to žereš, zatímco jinde ti davaji ručně dělaný a ty je haníš. Ta nesmyslně přehnaná servilita směrem k Porsche je v Čechách úsměvná. To je jak z Pelíšků. Takže máme tady dvě auta, jedno, ač nové, přijíždí se zastaralou technikou, je pomalejší, s podstatně menším dojezdem a dvakrát dražší než to druhé, Které si vyberete. Jejda, ono je to vlastne o Taycanu:))

MM
8. října • 11:03

A že tě to Honzo tak trápí? Oni se zákazníci jistě rozhodnou nejlepé sami co chtějí nebo nechtějí.

Honza
8. října • 13:42

Dyť mě je to nakonec taky úplně jedno, jen se bavím nad tou nesmírnou servilitou vás všech a redaktora taky. je to auto za 6 míčů, které se již běžně dělá růčo, Porsche ho nicméně růčo nedělá, což je naprosto v pořádku. Rozhodně bych ale vynechal ten adorující úvod o německé firmě, které dělá vše dokonale a správně.

MM
8. října • 11:01

Mě záleží na výsledku. Je mi celkem jedno jestli auto dělá robot, nebo člověk. Mimochodem v Rusku vždy byl velký podíl ruční práce a nedá se říct že by jejich auta patřila k nejelpším. :-)

.
8. října • 9:04

Ano, máme tady dvě auta, jedno je rychlejší v přímce i v oblouku
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
s rychlejším nabíjením
s nesrovnatelně lepším dílenským zpracováním
s nesrovnatelně hodnotnějšími materiály v kabině
s nesrovnatelně zvučnějším image,
které si vyberete? No celkem logicky ten kdo na to má si vybere Taycan, no a ten co na to nemá si vybere nějakou levnou alternativu. A Čechy do toho netahej, úplně stejné to bude všude jinde.

Honza
8. října • 9:39

Tady už ale nejde o nějaký souboj Tesly a Taycanu, to jsou absolutně neporovnatelná auta. Taycan je 2x dražší, tady cenově srovnáváš seat leon a mercedes C43 amg. Světe div se, mercedes je lépe zpracovaný. Taycan je však dražší než Bentley Continental GT a olizuje ceny Rolls Royců. To jsou jména, kterým cenou konkuruje, a tady bych viděl Porsche zase na chudého souseda...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
8. října • 9:48

Porsche si se svým image může v klidu a pohodě dovolit ceny Bentley, síla jeho značky/image mu to bez problémů dovoluje. Porsche prodávalo 918 za cenu někde mezi 1,5-2 mio. eur, to je pásmo na které si Bentley ani nečuchne, takže nějakých 200-300 teur je v podstatě levné Porsche.

Honza
8. října • 13:45

Porsche si se svým image tohle právě moc dovolit nemůže, což přesně dokládá Vámi zmíněná 918. zatímco LaFerrari a P1 byly vyprodaný ještě se nezačaly ani vyrábět, není moc tajemstvím, že Porsche nemohlo produkci 918 prodat zrovna snadno a nabízelo různé akce, kdy 918 vozilo potenciálním kupcům na náklady automobilky představovat apod. Něco jako omezení prodeje, jako u LaFerrari, kdy jste musel vlastnit dalších 5 vozů značky by tedy bylo u Porsche absolutně vyloučeno.... https://www.auto.cz/porsche-ma-problem-prodav... ...

bzzz
8. října • 18:51

Na Taycan maji udajne uz nekolik desitek tisic objednavek. Pri te cene (a Porsche se vesmes neprodavaji v zakladu) to nezni uplne marne, co myslite ;-)

.
8. října • 14:28

Neověřené novinářské kachny. Všechny 918 se prodaly a prodaly se hned jak byly vyrobeny. A to že McLaren hlásil dva roky předem, že má vyprodáno a pak auta prodával dávno po ukončení výroby je také holý fakt.
https://www.autoforum.cz/bleskovky/mclaren-p1-je-p... ...

Carlos
8. října • 10:16

Přesně tak, typově porovnatelná Panamera je ještě o kousek dražší a nikdo se nad tím nepodivuje.

bzzz
8. října • 6:49

Cena/vykon ueber alles, takova ceska mantra.

Doporučujeme

Články odjinud