Jak se vyrábí nový VW Caddy? V Polsku jich bude vznikat až 600 denně

22 komentářů

KAREL KRATOCHVIL
4. února • 7:27

Bohužel nová Caddy je ještě větší šunt než ta předchozí.Posledni poradna Caddy byla ta do roku výroby 2015.
Teď je vše ošulené plechy tenčí,menší vrstva laku ,vnitřní plasty jsou jak z papíru.
Škoda Caddy mi sloužila dobře a já hlupák ji prodal.

.
4. února • 8:45

Nejlepší byl Caddy z Felicie.
To byl obchodní tah.

k.ik
3. února • 15:13

Proč nemá kryt na liště šoupaček jako ten starý?

KAREL KRATOCHVIL
4. února • 7:28

A to ještě ty kolejnice šoupaček jsou vystrčené ven z karoserie.Naživo je to ještě větší hrůza než na fotce.

.
3. února • 17:40

Úspora váhy automobilu
Úspora paliva
Úspora financí pro výrobce i zákazníka
Tomu se říká " win win situation "

variant
3. února • 9:59

Vyrabet jich muzou kolik chteji. Za tu cenu to stejne nebude mit valne prodeje.

x12345678
3. února • 10:17

Nemám pocit, že by se dosud Caddy válely po skladech

.
3. února • 10:24

Tak to bude asi tim,ze nejaka extra velka vyroba nikdy nebyla a hlavni trh je v prdeli,takze ted se valet po skladech budou.

.
3. února • 9:59

Polsko zničilo reputaci nejednoho výrobce.
Ukradou , ošidi cokoliv co lze prodat.
Nikdy nic Poland.
To rovnou vyhodtet peníze oknem anebo si s nima zatopte v krbu.

musihovno
3. února • 10:01

Vy musite byt z Brna.

pšonek
3. února • 10:24

má pravdu ty blbe

petr r. (petrumr)
3. února • 19:22

nemá, já jsem měl polskou HTP a vše ok, i to co psali v SM se mě netýkalo. Počkej, až začnou zavážet polský hybridy do Kolína, to uvidíš kvalitu a usporu.

.
3. února • 19:45

Toyota si už vzala ponaučení a
má tam vícestupňovou kontrolu.
Vedoucí pracovníci nejsou Poláci a dozor je až vojenský.
Měla velice neblahé zkušenosti s výrobou v Poland. Poláci nemají charakter ani svědomí. Ukradnou i mrtvému .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kolin
4. února • 18:33

jste nemocní

Pavel
3. února • 9:37

Kupovat v dnešní době novinku je docela hazard. Počkal bych, až se bude dva roky vyrábět a trochu se celkově doladí. Když vidím, jak se předprodukční auta testují a s čím se posílají narychlo k dořešení ve výrobě, říkám si chudák zákazník. Za ty těžký prachy pak svolávačky, dohady, čas a nepříjemnosti. Výrobce si s tím hlavu nedělá, bohužel. :-/

petr r. (petrumr)
3. února • 19:17

a kdo má jistotu, že tady bude za dva roky? Máš to v záruce, tak oco jde? Vždyt svolávačky jsou i na starší auta a motorky a nejsou povinné. Třeba u bmw jsou zdarma a to už jsem tady psal, není lepší koupit 3 než octavii?

.
3. února • 19:48

Ano tři Caddy než jednu Octavii.
To ale finančně nevychazi.
Asi znáš fintu,kterou nám určitě rád prozradiš.

Jogurt
3. února • 8:42

Upřímně, je šumafuk, jestli v továrně v Poznani nosí roušky nebo ne, ta poznámka na závěr článku je poněkud slaboduchá a náleží spíš do Blesku nebo Idnesu.

.
3. února • 10:02

Jen zástěrka kritiky na Hyundai Kia podržtašky.
Trapný pokus odvést pozornost .
Se vsadím,že v redakci mají i konvici na kafe hyund

VAG
3. února • 10:25

berou prachy od všech kari..novináři

.
3. února • 10:39

Chapu,ze se ti styska po '' kari '' ,ale ja opravdu nejsem ten,koho hledas.

...
3. února • 8:59

Taky jsem až nyní zjistil, že Autorevue.CZ je vlastně newsletter koncernu VW. Trapné!

Doporučujeme

Články odjinud