Jak se vyrábí nejrychlejší Ferrari všech dob? Borci z Maranella vám to ukážou

Od klasických postupů až k virtuální realitě. Ferrari dává svému nejušlechtilejšímu hřebci tu nejlepší péči.

Ferrari SF90 Stradale debutovalo v polovině loňského roku a automaticky se posadilo se na vrchol potravního řetězce značky. Jako první plug-in hybrid značky využívá souhru dvakrát přeplňovaného motoru V8 a elektromotoru, se kterým produkuje kombinovaný výkon 1000 koní.

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Stovku vůz dá za 2,5 sekundy, dvě stovky za 6,7 sekundy. Síla se přenáší na kola přepracovanou osmistupňovou převodovkou. SF90 stojí na zcela nové platformě z karbonu a hliníku. I díky tomu se podařilo dostat celkovou hmotnost vozu na 1570 kg, což je ještě o 15 kg méně než u LaFerrari. Torzní tuhost je pak o 40 % lepší než u ostatních platforem značky.

Jak se u Bentley skládá mocný motor W12? Záběry ukazují kompletní proces

Jak se u Bentley skládá mocný motor W12? Záběry ukazují kompletní proces

V podstatě ihned po uvedení byl vůz na dlouho vyprodaný a automobilka se musela pustit do práce. Zajímalo by vás, jak taková práce probíhá? Ferrari nyní dává unikátní příležitost nakouknout pod pokličku pomocí perfektně zpracovaného videa. Jedná se spíše o umělecký počin bez mluveného slova. Video má zajímavý napínavý podtón, určitě si ho pusťte. 

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků