Jak se vyrábí elektrický Enyaq iV a Octavia na jedné lince? Škoda odhalila detaily

29 komentářů

YANR
12. prosince • 21:22
Janko
12. prosince • 23:26

Toyota celkem umí jj B-]

10w60
13. prosince • 2:30

Umi Toyota i Mercedes, tedy pokud chteji. Dnes je tezsi, najit slusneho mechanika. Mnohdy ruce do kapes a vymluvy, no vite diagnostika mi nic nepise.

petr r. (petrumr)
13. prosince • 6:58

uprava servisu něco stojí už na cng a teď to budou upravovat na elektro a když si připočteš školení mechaniků, diagnostika co stojí tak to bude hůře než včil.

YANR
13. prosince • 10:06

Venku uz je zcela normalni,ze nejdrive zajedes na diagnostiku a potom podle vysledku jedes dio patricneho vysledku
A s cenama za diagnostiku se vubec ne...ou .
Kolikrat novy sensor i s vymenou je desetina ceny diagnostiky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
YANR
13. prosince • 11:50

Do patřičného servisu na opravu.
Nějak to zablblo,sorry.

YANR
13. prosince • 17:23

Mi to teď blbne nějak často v té makovici B-]

YANR
12. prosince • 21:23

Toyota nový typ baterie

YANR
12. prosince • 21:10

Škoda bude s největší pravděpodobností dělat nové Cirigo-e.
I přes varování všech odborníků,je nový ředitel přesvědčen, že je to správná cesta.
Takže to vypadá na velice brzký kolaps celého koncernu.
To bude jízda.

Deny
13. prosince • 5:47

Fabiu 4 určitě ano, na Citigo bych se vybodl. Stačí nějaká verze "junior" a je to vyřešný.

Adam
12. prosince • 17:32

Netusí nekdo kdy budou v cr dosupne verze 4x4?

petr r. (petrumr)
12. prosince • 17:41

tohle jsme řešili v pátek v práci, neboť na tu yaris cross 4x4 v hybridu čeká dost lidí.

KarelK
12. prosince • 17:50

Jo Urban Cruiser byl dobry napad, v praxi malinko pixla. Ale Yaris Cross 4x4 vypada fakt dobre! Takove polidstene Diahatsu Terrios.

petr r. (petrumr)
12. prosince • 18:10

a z bočního pohledu to je malá rav 4.

YANR
12. prosince • 20:42

A já myslel že to připomíná ten revoluční Tucson.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KarelK
12. prosince • 22:28

:-D Pobavil jste. Každému to asi může připomínat jiný vůz. Ale Tuszon ne, ten je jako vzít kravinec do dlaní a rozmazat si jej po obličeji. Tuszon opravdu neee :-D

10w60
13. prosince • 2:28

:-D:-D:-D jste jim to nandal B-]

Deny
13. prosince • 5:49

:-D chlapi, věnujte se Eňáku jo ;-)

petr r. (petrumr)
13. prosince • 6:54

ano, ale my se věnujeme druhému vozidlu do baráku, třeba v naší ulici tak dvakrát za rok nejde proud a tak to chce i k EŃE něco záložního.

KarelK
13. prosince • 14:28

Petře, žeby jste si zrovna vy neuměl poradit? Tolik strojů a zajímavých aut obsluhujete a nezvládkl by jste dieselgenerátor? Odkurtuješ stromek, nahodíš agregát, zakurtuješ, přivezeš, zapojíš a tradá;-)

petr r. (petrumr)
13. prosince • 19:38

karle fakt nemám dieslgenerátor, mám elektrocentrálu na benzín i se startérem, má elektroniku na hlídání kmitočtu i přepětí- když svařuješ, tak to oceníš. Na vojně jsem měl centrálu která měla tatrovácký benzínový osmiválec a ten kmitočet 5OHz tam jsi šteloval otáčkama-to byla píseň válců...Diesel generátor je k vidění na pokladači kolejí hned za kabinou tatrovky před točnou pokladače/trhače. Karle jels někdy tatrovkou po kolejích? Ty nejsi od techniky a asi si kancelářská myš, ale není problém se domluvit a nějaký stroj si zkusit. Ale né na kolejích, tam nemáš asi přístup bez školení.

10w60
12. prosince • 16:09

Hezky to je. Ale smysluplnejsi by mi prislo, kdyby cely prosinec bezela nejaka akce na Scalu a O4.

petr r. (petrumr)
12. prosince • 17:52

a copak neběží? U nás Škoda Scala 125 let 1,5 TSI 110kW 6° manuál za 444tkč-dolů 40tkč a s dsg je 60tkč méně.

10w60
13. prosince • 2:27

Tech par kusu kde je smesna sleva z umele predrazene verze? Nic co by stalo za uvahu jsem nezaznamenal. Takze verejnost, ktera automotive sleduje jeste mene tim tuplem ne. To uz si daleko vic pamatuji Duster za 229k, i kdyz takove kusy defakto nebyly a vybiralo se ze skladovek okolo 269k. Ktere uz mely alespon nejakou vybavu, takze to porad byla velmi dobra nabidka. Enyaq se v praxi stejne spocita pomalu na prstech jedne ruky.

petr r. (petrumr)
12. prosince • 12:33

aha, to video tady něco rozlousklo a nebudu to psát první, počkám kdo má taky myslivnu.

Vranik
12. prosince • 17:20

Tak co jste Peto vymyslel ? ;-) su napnute jak guma od teplaku fakt

petr r. (petrumr)
12. prosince • 17:39

já tedy to povím..vidíte na té lince jak je svatba lidi? Tohle před 5 lety nebylo a ještě ten závěs-neobjednáš nikdy nemáš. Prostě ti co tady chodí a mají mindráky dříve dělali u svatby.

Pepa Pig
12. prosince • 14:04

Někdo má myslivnu a někdo mislifnu, jak říkají off-roadsité. Rozdíl je v tom, že Eňa má svojí diagnostiku, asi to bude dost jiné. Chassis marriage musí být malinko jiné, protože dávají zespodu baterky. Jinak se mi to kdovíjaký rozdíl nezdá. Alespoň ne principielně. Že není spalovák a výfuk považuji za logické. Cílem bylo podle mě ukázat výrobu Eňi, a jestli si Franta všimné jiného motoru nebo Pepa kliky je jedndno. Že jde vymyslet víc řešení a každé auto je jiné je jasné. Kdyby přidali do výroby třeba lincenčně Clio nebo Nivu, také by něco bylo malinko jinak. Proti elektro autům nic nemám, neslyšný rozjezd s lineární charakteristikou by mě lákal. Ale proboha, kde to chcete nabíjet??? První dělám síť a pak auta. Dnes si totiž kabel můžu strčit max, víš kam.

Kirovec
12. prosince • 14:15

Nejlepší jsou ofiko videa. Všude čislo, pohoda, klid a mír, ležerní pohyby :-) Nikdo nikdy neukáže zaměstnance před fabrikou před pondělní ranní směnou za deště nebo frontu v kantýně :-D

Doporučujeme

Články odjinud