Unikátní pohled do zákulisí: Jak se volilo evropské Auto roku 2019 (COTY)

11 komentářů

Milan H.
9. března • 17:41

Teď se Bureš posere.Korejci už u menších suv dělají stabilnější podvozky než Škoda.

%
9. března • 19:22

A na to jsi přišel sám, nebo ti to někdo nakukal?

runner42
9. března • 8:36

Soutěž, proti které je porota krasobruslení objektivita sama.
Nevyrovnanost hlasování zemí, plnění politických zadání a hluboká diskreditace v roce 2012 volbou Opelu Ampera, kterého se prodalo tři roky na to 5, slovy pět kusů.

setr
9. března • 12:14

No a? Až bude volba nejlepšího rejžováku, tak vyhraje koktávyja s torzkou B-]

pirate
9. března • 15:13

Hledal jsem po internetu, ale automobil "koktávyja" jsem nikde nenašel.

Jarmilek
9. března • 9:39

Festival politického vozu pro tento rok vyhraje?...tradááá....bezemisní elektromobil! Zaplacené tuny článků, předvádeček a jiná masírka nese své ovoce. Sice je to dražší než se čekalo, ale platí to lidé, tak co.

setr
9. března • 12:10

Kritéria jsou daná. To, že s nimi nesouzníte, na procesu nic nemění. Nevolí se masovka, ale vize.

Jarmilek
9. března • 12:23

Aby se pak neukázalo, že císař je nahý.

runner42
9. března • 12:19

Vize? A jaké vize reprezentuje, Polo, Golf nebo Passat?

setr
9. března • 21:09

Samozřejmě žádné. Taky nezvítězily.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
10. března • 11:32

Vítěz European Car of the Year:
2010 - Polo
2013 - Golf
2015 - Passat

Doporučujeme

Články odjinud