Unikátní pohled do zákulisí: Jak se volilo evropské Auto roku 2019 (COTY)

runner42  |  09. 03. 2019 08:36

Soutěž, proti které je porota krasobruslení objektivita sama.
Nevyrovnanost hlasování zemí, plnění politických zadání a hluboká diskreditace v roce 2012 volbou Opelu Ampera, kterého se prodalo tři roky na to 5, slovy pět kusů.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  09. 03. 2019 09:39

Festival politického vozu pro tento rok vyhraje?...tradááá....bezemisní elektromobil! Zaplacené tuny článků, předvádeček a jiná masírka nese své ovoce. Sice je to dražší než se čekalo, ale platí to lidé, tak co.

Odpovědět  |   | 
setr  |  09. 03. 2019 12:10

Kritéria jsou daná. To, že s nimi nesouzníte, na procesu nic nemění. Nevolí se masovka, ale vize.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 03. 2019 12:19

Vize? A jaké vize reprezentuje, Polo, Golf nebo Passat?

Odpovědět  |   | 
setr  |  09. 03. 2019 21:09

Samozřejmě žádné. Taky nezvítězily.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  10. 03. 2019 11:32

Vítěz European Car of the Year:
2010 - Polo
2013 - Golf
2015 - Passat

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  09. 03. 2019 12:23

Aby se pak neukázalo, že císař je nahý.

Odpovědět  |   | 
setr  |  09. 03. 2019 12:14

No a? Až bude volba nejlepšího rejžováku, tak vyhraje koktávyja s torzkou

Odpovědět  |   | 
pirate  |  09. 03. 2019 15:13

Hledal jsem po internetu, ale automobil "koktávyja" jsem nikde nenašel.

Odpovědět  |   | 
Milan H.  |  09. 03. 2019 17:41

Teď se Bureš posere.Korejci už u menších suv dělají stabilnější podvozky než Škoda.

Odpovědět  |   | 
%  |  09. 03. 2019 19:22

A na to jsi přišel sám, nebo ti to někdo nakukal?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A